بیوگرافی ازگی اینال در سریال اقای اشتباه ترکیه ای

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
بیوگرافی ازگی اینال / بیوگرافی اوزگه گورل / بیوگرافی اوزگه گورل در سریال اقای اشتباه /بیوگرافی ازگی اینال در سریال اقای اشتباه / عکسهای ازگی اینال در سریال اقای اشتباه / داستان ازگی اینال در سریال اقای اشتباه / سن ازگی اینال در سریال اقای اشتباه / ازگی اینال چند سالشه / سن ازگی اینال سریال اقای اشتباه /


ازگی اینال - آقای اشتباه (1).jpg


اوزگه گورل (ترکی استانبولی: Özge Gürel‎؛ زاده ۵ فوریه ۱۹۸۷) بازیگر زن سینما و تلویزیون ترکیه است. از جمله سریال‌های معروفی که این بازیگر در آن‌ها ایفای نقش کرده‌است می‌توان به فصل گیلاس و ماه کامل اشاره کرد. همچنین وی در بخشی از فصل اول سریال جزر و مد نقش اِدا را برعهده داشت.

Ozge Gürel با منشأ چرایسی و ترکی در 5 فوریه 1987 در استانبول متولد شد. پدر وی تبار چرشیایی در حالی است که خانواده مادری وی مهاجران ترکیه ای از تسالونیکی بودند. [3] [4] او تا پایان دوره دبیرستان در سیلیوری ترکیه زندگی می کرد. گورل در ابتدا مشغول تحصیل در دانشگاه بیکنت بود ، اما ناتمام ماند. او سپس دروس بازیگری را به دست آورد و به دنبال آن درسهای بازیگری نیز انجام شد.

ازگی اینال - آقای اشتباه (2).jpg

گورل قدم به دنیای بازیگری با شخصیت "Zeynep" در کاظم نورد؟ در سال 2014 ، او بازیگر نقش اصلی سریال گیلاس شد.

گورل در سال 2017 نقش اصلی فیلم "Nazlı Pinar Aslan" را در Dolunay با همراهی Can Yaman بازی کرد.

گورل در سریال ترکی Bay Yanlış (آقای Wrong) و روبرو Can Yaman نقش اصلی را بازی خواهد کرد. این سریال توسط طلای فیلم ساخته شده است ، کارگردانی دنیز یورولمازر ، فیلمنامه توسط Aslı Zengin و Banu Zengin Tak ساخته شده است و پیش بینی می شود در تاریخ 26 ژوئن سال 2020 پیش نمایش FOX باشد.

ازگی اینال - آقای اشتباه (3).jpg
ازگی اینال - آقای اشتباه (4).jpg
ازگی اینال - آقای اشتباه (5).jpg
ازگی اینال - آقای اشتباه (6).jpg
ازگی اینال - آقای اشتباه (7).jpg
ازگی اینال - آقای اشتباه (8).jpg
ازگی اینال - آقای اشتباه (9).jpg
 
  • برچسب ها
    ازگی اینال چند سالشه بیوگرافی ازگی اینال بیوگرافی ازگی اینال در سریال اقای اشتباه بیوگرافی اوزگه گورل بیوگرافی اوزگه گورل در سریال اقای اشتباه داستان ازگی اینال در سریال اقای اشتباه سن ازگی اینال در سریال اقای اشتباه سن ازگی اینال سریال اقای اشتباه عکسهای ازگی اینال در سریال اقای اشتباه
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,094
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا