بوی بد واژن از چیست

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
بوی بد واژن از چیست و درمان آن | درمان بوی بد واژن | چرا واژن بو میده | درمان بوی واژن |


سوال :

بوی بد واژن از چیست


جواب :

دلیل اصلی این موضوع عفونت‌های دستگاه تناسلی در خانم‌ها است. اکثر این قبیل عفون‌تها با درمان آنتی‌بیوتیکی و نیز درمان‌های ضدقارچی به طور کامل برطرف می‌شوند ولی امکان بازگشت مجدد آن وجود دارد. مخصوصا این که، احتمال ابتلا به این قبیل عفونت‌ها در فردی که یک بار مبتلا شده نسبت به سایرین بیشتر است.

زمانی که در بدن فرد عفونتی وجود داشته باشد یا تجمع مواد زائد در بدن فرد بسیار زیاد باشد، این مواد باید به طرق مختلف از بدن دفع شوند که یکی از این راه‌ها ادرار و ترشحات واژن است؛ بنابراین زمانی که این ناحیه دائما در تماس با مواد عفونی و زائد بدن باشد احتمالا عفونت، چرک و ترشحات بد بو در ناحیه، زیاد شده و بوی بد آن برای فرد آزاردهنده خواهد بود.

یکی دیگر از عوامل نسبتا شایع، که موجب افزایش ترشحات واژن و بوی بد آن میشود، مصرف قرصهای ضدبارداری است؛ زیرا ترکیب باکتری‌های نرمال (فلور نرمال)واژن را تغییر می‌دهد و زمینه را برای بروز این مشکل فراهم می‌کند.
 
  • برچسب ها
    بوی بد از واژن نشانه چیست بوی بد واژن از چیست بوی بد واژن از چیست و درمان آن بوی بد واژن بخاطر چیست بوی بد واژن بدون ترشح نشانه چیست بوی بد واژن زن نشانه چیست بوی بد واژن ناشی از چیست بوی بد واژن نشانه چیست نی نی سایت داروی گیاهی قوی برای بوی بد واژن درمان بوی بد واژن درمان بوی بد واژن چیست درمان بوی واژن دلیل بوی بد واژن از چیست رفع بوی بد واژن نی نی سایت علت بوی بد واژن از چیست علت بوی بد واژن نی نی سایت قرص برای بوی بد واژن قرص مترونیدازول برای بوی بد واژن چرا واژن بو میده ژل برای از بین بردن بوی بد واژن
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,120
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا