به کار ببندیم صفحه 12 مطالعات اجتماعی هفتم

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
جواب به کار ببندیم صفحه 12 مطالعات اجتماعی هفتم, به کار ببندیم صفحه 12 مطالعات اجتماعی هفتم, پاسخ به کار ببندیم صفحه 6 مطالعات اجتماعی هفتم, صفحه 12 مطالعات اجتماعی هفتم, مطالعات اجتماعی هفتم صفحه 12 , گام به گام علوم هفتم,



به کار ببندیم صفحه 12 مطالعات اجتماعی هفتم


۱- اگر فکر می‌کنید در خانه یا مدرسه برخی حقوق شما نادیده گرفته می‌شود، با راهنمایی معلم به مشاور مدرسه مراجعه کنید و با همفکری او راه‌حل‌هایی برای موضوع پیدا کنید.

۲- دربارۀ مسئولیت‌های خودتان در خانه و مدرسه فکر کنید. آیا مواردی بوده که مسئولیت‌های خودتان را به خوبی انجام نداده باشید؟ از این موضوع چه احساسی دارید؟
الف) نامه‌ای به خودتان بنویسید و مسئولیت‌های خودتان را به خود تذکر بدهید.
ب) مسئولیت‌هایی راکه به خود تذکر داده‌اید در زندگی واقعی انجام دهید. در پایان سال از خانواده بخواهید که برگهٔ ارزیابی از کارهای شما را به معلم بدهند.


🎈 شما هم میتوانید نظرات خودرا از طریق فرم زیر ارسال کنید و با سایر دوستانتان، درمورد این سوال بحث و گفتگو کنید

منبع : همیار خاص
 

الینا منصوری

کاربر غیرعضو
نامه ای به خودتان بنویسید و مسئولیتهای خودتان را به خود تشکر بدهید
 
  • برچسب ها
    اگر فکر می‌کنید در خانه یا مدرسه برخی حقوق شما نادیده گرفته می‌شود، با راهنمایی معلم به مشاور مدرسه به کار ببندیم صفحه 12 مطالعات اجتماعی هفتم جواب به کار ببندیم صفحه 12 مطالعات اجتماعی هفتم در پایان سال از خانواده بخواهید که برگهٔ ارزیابی از کارهای شما را به معلم بدهند. دربارۀ مسئولیت‌های خودتان در خانه و مدرسه فکر کنید صفحه 12 مطالعات اجتماعی هفتم مسئولیت‌هایی راکه به خود تذکر داده‌اید در زندگی واقعی انجام دهید مطالعات اجتماعی هفتم صفحه 12 نامه‌ای به خودتان بنویسید و مسئولیت‌های خودتان را به خود تذکر بدهید. پاسخ به کار ببندیم صفحه 6 مطالعات اجتماعی هفتم گام به گام علوم هفتم
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,132
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا