بهترین هتل های ساری با قیمت مناسب 1399

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
.

به گزارش وانانیوز،
برای داشتن اقامتی به‌یادماندنی در ساری باید یکی از بهترین هتل های ساری را انتخاب کنید. با اینکه برای اقامت در این شهر خانه‌های ویلایی طرفداران خاص خود را دارند؛ هتل های ساری نیز برای رزرو هتل ساری از علی بابا انتخاب‌های خوبی هستند. با ما همراه باشید.

هتل جنگلی سالاردره​


هتل چهار ستاره سالاردره در جنگل‌های زیبای شمال واقع شده و مساحتی به وسعت 5600 مترمربع و دو هکتار فضای سبز دارد. تاریخ ساخت این هتل سال 1356 است و در سال 1388 به‌دلیل ارتقا سطح کیفیت خدمات بازسازی شد. هتل در دو طبقه و 56 اتاق ساخته شده و به‌دلیل قرارگیری این هتل در میان جنگل وضعیت دید اتاق‌های هتل روبه جنگل است و گزینه خوبی برای تمدد اعصاب و گذراندن اوقات خاطره‌نگیز به‌شمار می‌رود. سفره‌خانه این هتل با چیدمان سنتی و سلیقه ایرانی با ظرفیت 100 نفر، رستوران با ظرفیت 240 نفر و سرو لذیذترین غذاها، کافی‌شاپ در محیطی آرام با ظرفیت 80 نفر، تالار با ظرفیت 1000 نفر و سالن همایش با امکانات تصویربرداری و صدابرداری ازجمله امکانات هتل برای دورهمی‌ها، مراسمات، همایش، سمینار و کنفرانس‌های شما است.

ازجمله امکانات دیگر هتل که باعث می‌شود هتل سالاردره نسبت به باقی هتل های ساری برتری داشته باشد، می‌توان به پارکینگ به‌صورت رایگان و با ظرفیت 100 خودرو، اینترنت رایگان، صبحانه، روم سرویس، آب رایگان، سیستم اعلام و اطفا حریق، حمام (دوش و وان) و لوازم بهداشتی، سرویس‌بهداشتی فرنگی در اتاق و لابی، سیستم گرمایش و سرمایش، کتابخانه، آژانس مسافرتی، فتوکپی، پرینتر، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، زمین ورزشی، فضای سبز، زمین تنیس، پارک کودک، اتاق بازی، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، خدمات باربری، کپسول آتش‌نشانی، خدمات بیدارباش، سونا، ماساژ، استخر، سیستم تهویه مطبوع و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

بهترین هتل های ساری با قیمت مناسب


آدرس: ساری، بلوار کشاورز، کیلومتر ۱۲ جاده ساری به سمنان، مقابل کارخانه کاغذ و چوب

هتل اسرم​


هتل سه ستاره اسرم در سال 1372 افتتاح شده و برای ارتقای کیفیت خدمات در سال 1397 بازسازی آن انجام شد. به‌دلیل واقع‌شدن این هتل نزدیکی رود تجن و قدیمی‌ترین محله‌های شمال ایران، هتل اسرم دور از هیاهوی شهری قرار گرفته است. این هتل هشت طبقه و 60 اتاق دارد و از امکانات اتاق‌های هتل می‌توان به روم‌سرویس، صبحانه، آب رایگان، حمام (دوش و وان)، لوازم بهداشتی، سیستم گرمایش و سرمایش و اینترنت رایگان اشاره کرد. همچنین برخی از واحدها سرویس‌بهداشتی ایرانی و برخی دیگر سرویس‌بهداشتی فرنگی دارند. اتاق‌ها دوتخته، سه تخته، سوئیت نرمال و سوئیت رویال هستند و وضعیت دید آن‌ها روبه خیابان، کوچه، رودخانه یا محوطه هتل است و آرامش را برای مسافران به‌ارمغان می‌آورد. رستوران هتل اسرم با ظرفیت 100 نفر و در طبقه همکف فعالیت می‌کند.

با متل قو بیشتر آشنا شوید.

امکانات رفاهی که هتل ارائه می‌دهد، شامل صندوق امانات، نمازخانه، آژانس مسافرتی، فتوکپی، فکس، پرینتر، گشت نیم‌روزی، چایخانه سنتی، صرافی، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه، پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، جکوزی، سالن ورزشی، خدمات باربری، خدمات تور، استخر، سونا، ماساژ، خدمات بیدارباش، خدمات خانه‌داری، خدمات برای معلولان، لاندری، سیستم تهویه مطبوع، سرویس‌بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات و خدمات خانه‌داری است.

آدرس: ساری، ابتدای کمربندی، نرسیده به پل تجن، میدان هلال احمر

هتل نارنج​


این هتل سه ستاره در سال 1378 در سه طبقه و 33 اتاق ساخته شد و به‌منظور ارتقای سطح کیفیت در سال 1397 دست به بازسازی آن زدند. دسترسی آسان هتل به بازار ترکمن، راه‌آهن، فرودگاه بین‌المللی ساری، پایانه مسافربری، مجموعه تفریحی سدسلیمان تنگه، برج رسکت، موزه کلبادی، امامزاده عباس، بقعه امامزاده یحیی، حیات وحش دشت ناز، آب معدنی سورت، دریاچه میانکاله، جنگل چورت، مسجد تاریخی فرح‌آباد و دریای زیبای خزر یکی از مزیت‌های این هتل بین هتل های ساری محسوب می‌شود. اتاق‌های این هتل یک‌تخته، دوتخته دبل و توئین و سوئیت هستند و امکاناتی نظیر روم‌سرویس، حمام (دوش) و لوازم بهداشتی، مینی‌بار با هزینه، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس‌بهداشتی فرنگی در اتاق و سیستم تهویه مطبوع برای رفاه حال مسافران در اتاق‌ها موجود است.

برای صرف غذا یا نوشیدنی رستوران و کافی‌شاپ هتل در خدمت شما خواهد بود. رستوران با ظرفیت 100 نفر در طبقه همکف آماده پذیرایی از مسافران هستند. کافی‌شاپ نیز با ظرفیت 12 نفر از میهمانان هتل پذیرایی می‌کند. از دیگر امکانات هتل می‌توان به پارکینگ با ظرفیت 30 خودرو و به‌صورت رایگان، اینترنت رایگان، تاکسی سرویس، فتوکپی، نمازخانه، فکس، پرینتر، فضای سبز، اتاق چمدان، خدمات خانه‌داری، سرویس‌بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، پذیرش 24 ساعته، لاندری و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد. شما به‌راحتی و با رزرو هتل ساری می‌توانید از خدمات ذکرشده استفاده کرده و اقامتی خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

آدرس: ساری، كيلومتر ۳ میدان خزر، منتهي به دریای فرح‌آباد

هتل نوید​


سال ساخت هتل چهار ستاره نوید به سال 1387 بازگشته و بازسازی آن نیز به‌دلیل ارتقا کیفیت خدمات در سال 1393 انجام شد. این هتل با شش طبقه و 66 اتاق دسترسی آسانی به خانه تاریخی کلبادی، مجموعه تاریخی فرح‌آباد، پارک جنگلی شهید زارع، دریاچه الندان و حمام وزیری دارد. اتاق‌های هتل یک تخته، دوتخته و سه تخته هستند و امکاناتی مانند روم‌سرویس، صبحانه، آب رایگان، بالکن، حمام (دوش و وان)، لوازم بهداشتی، سرویس‌بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت رایگان در اتاق‌ها به‌منظور رفاه حال میهمانان قرار گرفته است. رستوران با ظرفیت 200 نفر و در طبقه همکف فعالیت دارد و همچنین اگر یک نوشیدنی گرم یا سرد حال شما را جا می‌آورد، کافی‌شاپ با ظرفیت 80 نفر و به‌صورت 24 ساعته آماده خدمت‌رسانی است.

امکانات دیگر هتل عبارت هستند از پارکینگ به‌صورت رایگان و با ظرفیت 80 خودرو، نمازخانه، فتوکپی، فکس، پرینتر، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته، فضای سبز، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه، خدمات تشریفات ویژه، جکوزی، سالن بیلیارد، خدمات باربری، خدمات تور، سونا، استخر، خدمات بیدارباش، خدمات خانه‌داری، مینی‌بار با هزینه، لاندری و سرویس‌بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی.

آدرس: ساری، کیلومتر ۴ جاده ی ساری به قائمشهر

دیدنی‌های شهر ساری​


بهترین هتل های ساری با قیمت مناسب


خانه موزه کلبادی: قدمت این عمارت به 130 سال قبل بازمی‌گردد که به دستور سردار جلیل و به نام فرزند بزرگش امیرنصرت ساخته شد. امیرنصرت فوت کرد و این خانه به فرزندش منوچهر کلبادی رسید. سبک معماری بومی، مسکونی و تکیه‌های دوره قاجار در گوشه‌گوشه این عمارت زیبا دیده می‌شود. مصالح به‌کاررفته در عمارت چوب، آجر و سفال است. آثار باستانی مربوط به 7000 سال پیش هم در عمارت یافت می‌شود که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست.

سد شهید رجایی: اگر به قصد پیک‌نیک یا بازدید از طبیعت و تفریح به ساری می‌روید، رفتن به این سد را حتما جزو برنامه‌هایتان قرار دهید. قایقرانی، اسکی، ماهیگیری با تهیه بلیط امکان‌پذیر بوده و سفر شما را به‌یادماندنی‌تر می‌کند.

از دیگر دیدنی‌های شهر ساری می‌توان به پناهگاه حیات‌وحش دشت ناز، عمارت فاضلی، پناهگاه حیات وحش میانکاله، باداب سورت، مسجدجامع شاه عباسی، دریاچه چورت، میدان ساعت، پارک شهید زارع، خانه رمدانی‌ها، بازار سنتی ساری، پارک ملل، دریاچه الندان، تالاب حمیدآباد، برج رسکت و حمام وزیری اشاره کرد که می‌توانید با رزرو هتل ساری نزدیکی این دیدنی‌ها اقامت داشته باشید و از آن‌ها بازدید کنید.


منبع : vananews | همیارخاص

.
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,120
    کاربران
    3,408
    جدیدترین کاربران
    امیر حافظ
    عقب
    بالا