بزرگترین آزمایش دارویی COVID-19 ترکیب دوم را شناسایی می کند که خطر مرگ را کاهش می دهد

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
بزرگترین آزمایش دارویی COVID-19 ترکیب دوم را شناسایی می کند که خطر مرگ را کاهش می دهد ، در همیار خاص بخوانید



Tocilizumab_1280p.jpg


توسیلیزوماب ، که سیستم ایمنی بدن را کاهش می دهد ، 100 برابر گرانتر از دگزامتازون است ، داروی دیگری که باعث کاهش مرگ و میر ناشی از COVID-19 می شود.



مارک بروکسل / عکس سهام علامی

توسط Kai Kupferschmidt فوریه. 11 ، 2021 ، 3:30 PM

گزارش COVID-19

City> Science توسط بنیاد Heising-Simons پشتیبانی می شود.

بزرگترین آزمایش داروهای COVID-19 در جهان خبرهای خوبی را ارائه داده است: داروی ضد التهاب توسیلیزوماب خطر مرگ افراد بستری در این بیماری را کاهش داده ، نیاز آنها به دستگاه تهویه مکانیکی را کاهش داده و مدت زمان بیشتری را در بیمارستان سپری می کند. ، محققان دادگاه بازیابی پادشاهی انگلستان امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کردند. پیش چاپ در مورد داده ها در medRxiv را منتشر شده است. P>

“این یک نتیجه فوق العاده قابل توجه است ،” می گوید Athimalaipet Ramanan ، روماتولوژیست از دانشگاه بریستول که در این مطالعه مشارکت نداشته است اما در کمیته راهبری دادرسی توسیلیزوماب در هند عضو است. وی بعد از استروئید دگزامتازون می گوید: “این احتمالاً تنها داروی دوم است كه در مرگ و میر تأثیر دارد.” اگر اطلاعات از بین برود ، جیسون پوگ ، داروساز دانشگاه میشیگان ، آن آربر ، و رئیس انجمن داروسازان بیماری های عفونی اضافه می کند. پوگ در نامه ای نوشت: “من فکر می کنم این امر (و فکر می کنم باید منجر به استفاده گسترده تر در ایالات متحده شود).”

مرتبط​



اما توسیلیزوماب در حدود 100 برابر گرانتر از دگزامتازون است ، این س questionsال را دوباره در مورد چگونگی اطمینان از اینکه جمعیت در سراسر جهان می توانند از پیشرفت علمی علیه COVID-19 بهره مند شوند ، ایجاد می کند.

برای درمان آرتریت روماتوئید و سایر بیماریهای خود ایمنی استفاده می شود ، توسیلیزوماب یک آنتی بادی مونوکلونال است که پروتئین را به عنوان گیرنده اینترلوکین 6 (IL-6) ، یک مولکول سیگنالینگ در سیستم ایمنی بدن مسدود می کند. این پاسخ ایمنی را کاهش می دهد ، که اغلب در اواخر مرحله COVID-19 بیش فعال است و باعث بیماری جدی و گاهی مرگ می شود. به زودی پس از شروع همه گیری ، پزشکان شروع به آزمایش توسیلیزوماب در برابر COVID-19 در آزمایش های بالینی کوچک کردند. وقتی ریکاوری در ژوئن 2020 نشان داد که دگزامتازون مرگ COVID-19 را تا یک سوم در بیماران بستری کاهش داد. آن دارو به سرعت جزئی از استاندارد مراقبت شد.

“پیتر هوربی” ، یکی از محققان اصلی ریکاوری ، در کنفرانس مطبوعاتی امروز گفت: “شما ممکن است کورتیکواستروئیدهایی مانند دگزامتازون را به عنوان نوعی رویکرد تفنگ ساچمهای تصور کنید” ، برای کاهش سیستم ایمنی بدن. “ما در حال حاضر به دنبال داروهایی هستیم که بسیار هدفمند هستند.”

در این کارآزمایی ، 2022 بیمار به طور تصادفی برای دریافت توسیلیزوماب اختصاص یافتند و در مقایسه با 2094 بیمار دیگر که به طور تصادفی برای دریافت مراقبت های معمول دریافت کردند. 82٪ بیماران دگزامتازون نیز دریافت کردند. پس از 28 روز ، 596 بیمار در گروه توسیلیزوماب درگذشتند ، در حالی که در گروه شاهد 694 ، این میزان مرگ و میر را از 33 to به 29 reduction کاهش داد. این بدان معناست که به طور متوسط 25 بیمار برای نجات یک زندگی باید تحت درمان دارویی قرار بگیرند.

این یکی دیگر از ابزارهای کشورهای ثروتمند برای افزودن به این ترکیب خواهد بود ، اما چیزی نیست که به طور گسترده برای بقیه جهان در دسترس باشد.

آشیش جها ، دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه براون

این ممکن است در مقایسه با اثر دگزامتازون تأثیر کمی به نظر برسد ، اما پزشک ، آشیش جها ، رئیس دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه براون می گوید: “کاهش مطلق 4 درصدی در مرگ و میر ، حاشیه ای نیست.” موفقیت دگزامتازون ممکن است انتظارات غیرواقعی در مورد آنچه که سایر داروها می توانند انجام دهند را افزایش داده است ، جها می گوید: “این نتایج آنقدر خارق العاده بود که از برخی جهات آن را برای مردم خراب می کرد.” تجزیه و تحلیل نشان داد که مزیت توسیلیزوماب بیش از استروئید است.

مزایای مرگ و میر شامل همه گروه ها می شود ، مارتین لندری ، یکی دیگر از محققان ریکاوری ، در کنفرانس مطبوعاتی گفت: “ما آنها را در پیر و جوان دیدیم ، آنها را در مردان و زنان دیدیم ، آنها را در انواع مختلف قومیت دیدیم ، آنها را در افرادی که با تهویه تهاجمی ، تهویه غیر تهاجمی و افرادی که ماسک اکسیژن ساده در بخش عمومی دارند ، مشاهده کردیم. ” این دارو همچنین احتمال پیشرفت یک بیمار COVID-19 را به سمت تهویه مکانیکی مهاجم به طور قابل توجهی کاهش می دهد.

آزمایشات اولیه COVID-19 توسیلیزوماب نتایج مختلفی داشت ، اما نسبت به ریکاوری کوچکتر بودند. نتایج آزمایشی پلتفرم تطبیقی تصادفی ، جاسازی شده ، برای پنومونی خریداری شده در جامعه a پوگ نوشت: ((REMAP-CAP) برخی از پزشکان را متقاعد کرد که این دارو مفید است. وی نوشت: “دیگران ، قبلاً با توجه به بسته اطلاعاتی از كارآزمایی بالینی ، منتظر بازیابی بودند.” و اگرچه آزمایش REMAP-CAP فقط بیمارترین بیماران را شامل می شود ، اما نتایج بهبودی نشان می دهد که این مزایا در مورد بیماران مبتلا به بیماری خفیف تر نیز وجود دارد.

این دارو با سرعتی بیشتر از دگزامتازون ارائه می شود: حدود 500 پوند در هر دوره درمان در انگلستان ، در مقابل 5 پوند برای استروئید. جها می گوید: “این یکی دیگر از ابزارهای کشورهای ثروتمند است که می توانند به این ترکیب اضافه شوند ، اما نه چیزی که به طور گسترده برای بقیه جهان در دسترس باشد.” اما این می تواند تغییر کند ، هوربی می گوید: “من امیدوارم که کارهای زیادی در پشت صحنه و در طی چند ماه آینده انجام شود ، تا ببینم چه کاری می توان انجام داد تا اطمینان حاصل شود که این دارو در دسترس است همه ، نه فقط برای کسانی که در کشورهای ثروتمند هستند. ”

توسیلیزوماب تنها مهارکننده IL-6 نیست. بازدارنده دیگری به نام ساریلوماب در آزمایش REMAP-CAP اثر مشابهی را نشان داد ، اما هنوز نتایج دو آزمایش بزرگ و کامل آن دارو گزارش نشده است. محققان Recovery در پیش چاپ خود می نویسند: “انتشار نتایج حاصل از این آزمایشات اکنون برای ارزیابی اینکه آیا آنتاگونیست های جایگزین [اینترلوکین -6] نسبت به توسیلیزوماب موثر هستند ، ضروری است.”

بزرگترین آزمایش درمانی COVID-19 در جهان ، Recovery تاکنون بیش از 36000 بیمار را در حدود 170 کلینیک انگلیس ثبت نام کرده است. علاوه بر شناسایی دو داروی موفق ، به رد چندین داروی دیگر از جمله هیدروکسی کلروکین ضد مالاریا ، ترکیب دارویی HIV لوپیناویر / ریتوناویر و آزیترومایسین ، آنتی بیوتیک کمک کرد. این آزمایش هنوز در حال آزمایش آسپرین ، داروی ضد التهابی به نام کلشی سین ، کوکتل آنتی بادی از شرکت دارویی Regeneron و باریسیتینیب است ، داروی دیگری که برای درمان آرتریت روماتوئید استفاده می شود.




منبع : sciencemag
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,094
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا