برنامه همرفیق از کدام شبکه پخش میشود

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
برنامه همرفیق از کدام شبکه پخش میشود ، را از سایت همیار خاص ببینید

برنامه همرفیق از کدام شبکه پخش میشود.png

برنامه اینترنتی همرفیق به کارگردانی و اجرای شهاب حسینی به شبکه خانگی می آید. برنامه همرفیق شهاب حسینی به کارگردانی و اجرای این هنرمند بزرگ کشور مهمان شبکه خانگی می شود. قسمت نخست برنامه اینترنتی «همرفیق» با اجرای شهاب حسینی پایان هفته پخش می‌شود. تیزر این برنامه هم منتشر شده است.

نویسنده برنامه همرفیق شهاب حسینی سروش صحت است و مخاطبان زیادی منتظر اجرای این ستاره سینمای ایران هستند. در ادامه جزئیات بیشتر از ساعت پخش و تکرار برنامه همرفیق شهاب حسینی را در زیر بخوانید.

شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون در جدیدترین تجربه با یک برنامه متفاوت به شبکه نمایش خانگی می‌آید.این برنامه قرار است میزبان چهره‌های محبوب کشور در فضایی باشد. در نخستین قسمت از این برنامه نوید محمدزاده بازیگر مشهور سینما برای نخستین بار در یک برنامه غیرسینمایی حضور پیدا می‌کند.

پخش برنامه اینترنتی همرفیق به تهیه‌کنندگی حسن خدادادی از ۲۰ آذر آغاز می‌شود و به صورت هفتگی هر پنجشنبه منتشر خواهد شد.

این برنامه قرار است میزبان چهره های محبوب کشور در فضایی متفاوت باشد. همرفیق از آبان ماه به صورت اختصاصی تنها از پلتفرم نماوا به صورت هفتگی پخش خواهد شد.

همچنین افرادی که علاقه مند به حضور در برنامه به عنوان تماشاگر هستند، می توانند با مراجعه به اپلیکیشن «آپ» و گزینه همرفیق اقدام به ثبت نام نمایند.


منبع : همیارخاص

.
 
  • برچسب ها
    برنامه همرفیق برنامه همرفیق آپارات برنامه همرفیق تماشا برنامه همرفیق شبکه چند برنامه همرفیق نماشا تکرار برنامه همرفیق دانلود قسمت اول برنامه همرفیق دانلود قسمت دوم برنامه همرفیق دانلود قسمت سوم برنامه همرفیق زمان پخش برنامه همرفیق ساعت پخش برنامه همرفیق
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,120
    کاربران
    3,408
    جدیدترین کاربران
    امیر حافظ
    عقب
    بالا