`بایا` باید بود... لطفا جهت ثبت نام کلیک کنید www.baya.ir

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
`بایا` باید بود... لطفا جهت ثبت نام کلیک کنید www.baya.ir ، را از سایت همیار خاص ببینید


وب سایت بایا، وب سایتی است که بر عکس بقیه وب سایت ها که امکاناتی را برای مشتریان فراهم میکردند، وب سایت بایا امکاناتی و زمینه ای را برای تامین کنندگان محصولات و خدمات فراهم میکند که آن ها بتوانند در زمینه کسب و کار خود توسعه پیدا کنند. دنیا روز به روز در حال تغییر است و مطمئنا همه کسب و کارها از این تغییرات نیز تاثیر میگیرند. با تمام این تغییرات، دنیای دیجیتال امکاناتی را ایجاد کرده است که کسانی که دارای کسب و کار هستند بتوانند از این فناوری استفاده کرده و از منافع آن بهره ببرند و از ضررهایی که شرایط سخت کنونی و تغییرات به وجود می آورند، بکاهند.

تلفن تماس با بایا:

0218748

02143992000

بایا در لغت به معنای ضروری و واجب میباشد و محیطی را برای خریدو فروش و نیز ایجاد ارتباط میان تامین کنندگان و مصرف کنندگان ایجاد کرده است که هدف آن :​

جالب است بدانید که در سایت بایا تامین کنندگان علاوه بر اینکه به خریداران در بایا دسترسی دارند، میتوانند نیاز های خود را نیز از سایر تامین کنندگان به دست آورند.

وب سایت baya.ir امکانات بسیار گسترده ای در اختیار تامین کنندگان قرار میدهد و بسیار مشتاق است که با افراد، شرکت ها و سازمان ها همکاری کرده تا بتواند در یک مسیر هدفمند پیش برود. از جمله این امکانات شامل سخت افزاری، نرم افزاری، لجستیک و تبلیغات است که این تبلیغات و اطلاع رسانی ها جهت معرفی ان ها انجام شده و همچنین برای اینکه سهم فروش کالا و خدمات آن ها در زمینه دیجیتال افزایش پیدا کند، تمام این امکانات فراهم شده است. برای اینکه استفاده از امکانات دیجیتال راحت و آسان تر گردد، وبسایت بایا زمینه هایی را ایجاد کرده است از جمله:

O2O که مخفف کلمه Online-To-Offline است یک استراتژی تجاری است که مشتریان بالقوه را از کانال های آنلاین برای خرید در فروشگاه های فیزیکی جذب می کند. تجارت آنلاین به صورت آفلاین در ابتدا مشتریان را در فضای آنلاین مانند ایمیل و تبلیغات اینترنتی شناسایی می کند و سپس با استفاده از یکسری تکنیک ها و ابزارها مشتریان را ترغیب کرده که از فضای آنلاین خارج شوند.

B2C که مخفف کلمه business-to-consumer به فرآیند فروش مستقیم محصولات و خدمات بین مشاغل و مصرف کنندگان که مصرف کننده نهایی محصولات یا خدمات آن هستند گفته می شود. شرکت هایی هستند که محصولات و خدمات خود را به طور مستقیم به مشتریان و مصرف کنندگان نهایی به فروش میرسانند. وب سایت بایا زیر ساخت لازم برای فروش به مصرف کنندگان نهایی را ایجاد میکند.

B2B که کوتاه شده کلمه Business-to-business میباشد، نوعی معامله بین مشاغل است مانند تجارت با تولیدكننده و عمده فروش، یا عمده فروش و خرده فروش. این نوع از تجارت ها بین شرکت ها انجام میگیرد نه بین یک شرکت و یک مصرف کننده فردی. در وب سایت بایا امکانات مبادله کالا و خدمات بین کسب و کارها فراهم میشود.

از آن جایی که بایا به یک رابطه عادلانه و مطمئن اعتقاد دارد به همین دلیل سهم بایا در این رابطه با حداقلی که ممکن است، مشخص شده است؛ در این جریان حداکثر 1 الی 3 درصد در فروش کالا و 3 الی 5 درصد در ارائه خدمات سهم بایا میباشد. با توجه مقررات و قوانینی که در تجارت الکترونیکی وجود دارد، تسویه حساب ها با تامین کنندگان روزانه انجام خواهد شد.

منبع : همیارخاص

.
 
  • برچسب ها
    بایا چیست تلگرام بایا شماره تلفن بایا مراحل ثبت نام در بایا مراحل عضویت بایا معنی بایا کارمزد بایا
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,094
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا