باز نگه داشتن مدارس بدون ماسک و قرنطینه ، خطر ابتلا به COVID-19 معلمان سوئدی را دو چندان می کند

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
باز نگه داشتن مدارس بدون ماسک و قرنطینه ، خطر ابتلا به COVID-19 معلمان سوئدی را دو چندان می کند ، در همیار خاص بخوانید



schools_1280p.jpg


مدارس در سوئد بر تمیز نگه داشتن دست تأکید داشتند ، اما نه دانش آموزان و نه معلمان از ماسک استفاده نکردند.




مارتین فون کروگ / گتی ایماژ

توسط Gretchen Vogel فوریه. 15 ، 2021 ، 12:30 PM

گزارشات COVID-19

Science توسط بنیاد Heising-Simons پشتیبانی می شود.

تجزیه و تحلیل دقیق داده های بهداشتی از سوئد نشان می دهد که باز نگه داشتن مدارس با حداقل اقدامات احتیاطی در بهار ، خطر معلمی معلول ویروس کرونا کرونر را در معلمان تقریباً دو برابر می کند. شرکای آنها نسبت به شرکای معلمانی که به تدریس آنلاین روی آوردند ، 29 درصد بیشتر در معرض خطر ابتلا قرار گرفتند. والدین کودکان در مدرسه 17 درصد بیشتر از کسانی که فرزندانشان از راه دور یاد می گیرند ، مبتلا به COVID-19 می شوند.

آیا آسیب های تعطیلی مدارس از خطرات انتقال ویروس در کلاس ها و راهروها بیشتر است موضوع بحث شدید در سراسر جهان بوده است.

مرتبط​


همان هفته دستورالعمل های جدید باز کردن مدارس از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده آمریکا ، مطالعه جدید به سیاست گذاران کمک می کند خطرات و مزایا را بهتر درک کرده و بسنجند. آنیتا سیسرو ، متخصص سیاست واکنش همه گیر در دانشکده بهداشت عمومی بلومبرگ دانشگاه جان هاپکینز ، می گوید: “دیدن چنین مطالعه دقیق انجام شده بسیار عالی است.” “ما به دلیل گرسنگی درمورد مطالعاتی مواجه شده ایم” که تأثیر مدارس باز یا بسته را در انتقال جامعه به صورت کمیت تعیین می کند.

در ماه مارس سال 2020 ، مدارس در سراسر جهان تعطیل شدند زیرا دولت ها سعی کردند SARS-CoV-2 را کنترل کنند. اما كودكان در سوئد تا كلاس نهم به كلاس خود ادامه دادند ، در حالي كه كلاس هاي كلاس هاي 10 تا 12 به سمت يادگيري از راه دور رفتند. اقتصاددانان Jonas Vlachos ، Helena Svaleryd و Edvin Hertegård در دانشگاه اوپسالا از این آزمایش طبیعی و اطلاعات دقیق بهداشتی سوئد استفاده کردند.

آنها میزان عفونت والدین را که کوچکترین فرزندشان در کلاس نهم بود با والدینی که کوچکترین آنها در کلاس دهم بود مقایسه کردند. آنها همچنین میزان عفونت را در معلمانی که به صورت حضوری به تدریس در مدارس متوسطه اول (کلاس هفت تا نه) ادامه می دادند با معلمان در مدارس متوسطه (کلاس 10 تا 12) مقایسه کردند که از راه دور تدریس می کردند. سرانجام ، آنها میزان آلودگی را در همسران معلمان در دو نوع مدرسه مقایسه کردند. آنها نتایج خود را در مقاله ای که در 12 فوریه ارسال شد در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم .

نویسندگان اقداماتی را انجام دادند تا اطمینان حاصل کنند که گروه هایشان تا حد امکان قابل مقایسه هستند. به عنوان مثال ، آنها خانواده های دارای مراقبت های بهداشتی را از مطالعه خارج كردند زیرا آنها بیشتر در معرض ویروس قرار داشتند و بیشتر آزمایش می شدند. آزمایش ویروس کرونا در سوئد در بهار بسیار محدود بود ، فقط افرادی را با علائم متوسط تا شدید خیس می کند. Vlachos می گوید ، در حالی که این موارد بسیاری را از دست داده است ، اما در واقع این یک مزیت برای تجزیه و تحلیل آنها بود. با افزایش آزمایشات در تابستان و پاییز ، میزان آزمایشات بیشتر با درآمد ارتباط برقرار می کند ، که این یافته ها را کج می کند. (تعداد کمی از کودکان و نوجوانان مورد آزمایش قرار گرفتند که محققان نتوانستند در مورد میزان عفونت آنها نتیجه بگیرند.)

مدارس سوئد فقط اقدامات احتیاطی نسبتاً خفیف را در برابر عفونت در بهار اعمال کردند . مقامات بهداشتی دانش آموزان و معلمان را به شستن یا ضد عفونی كردن مرتب دستان خود تشویق می كنند ، در صورت امکان فاصله خود را حفظ كنند و در هنگام بیماری در خانه بمانید. اما نه معلمان و نه دانش آموزان از ماسک استفاده نکردند و تماس نزدیک با موارد تأیید شده قرنطینه نشد.

، به گفته نویسندگان ، تأثیر بر معلمان قابل توجه بود و نتایج بر لزوم اولویت بندی مربیان در برنامه های واکسیناسیون COVID-19 تأکید می کنند. در حالی که معلمان مدارس متوسطه دارای خطر متوسط عفونت در بین 124 شغل در سوئد بودند ، محققان دریافتند ، معلمان متوسطه اول در رتبه هفتم قرار گرفتند. (معلمان مدارس ابتدایی تا حدودی خطر کم ، اما هنوز هم بالاتر از حد متوسط هستند.)

در میان 39،000 معلم کشور در مدارس متوسطه ، 79 نفر از مارس تا ژوئن با COVID-19 در بیمارستان بستری شدند و یک نفر درگذشت. تغییر این مدارس به سمت یادگیری آنلاین شاید از 33 مورد از این موارد شدید جلوگیری کند ، نویسندگان تخمین می زنند.

اضافه کردن ماسک احتمالاً خطرات معلمان و خانواده ها را کاهش می دهد ، می گوید: دنی بنیامین ، متخصص اطفال در دانشگاه دوک که شیوع ویروس کرونا ویروس را در مدارس کارولینای شمالی مطالعه کرده است. اما مطالعه سوئدی نشان می دهد که “حتی اگر مدارس نیازی به پوشاندن نداشته باشند ، برای خانواده های تحصیل حضوری خطر کم است”.

Vlachos موافق است که مداخلات بیشتر خطر را بیشتر کاهش می دهد. وی می گوید: “برآوردهای ما احتمالاً حد بالایی است.

نویسندگان محاسبه کردند که باز نگه داشتن مدارس متوسطه اول احتمالاً منجر به 500 مورد کشف شده اضافی در بهار در میان 450،000 پدر و مادر دارای بچه در دبیرستان و 38 مورد اضافی در میان شرکای معلمان شده است. (از آنجا که آزمایش بسیار محدود بود ، احتمالاً تعداد واقعی عفونتهای اضافی بسیار بیشتر بود).

“داگلاس آلموند” ، اقتصاددان از دانشگاه کلمبیا ، می گوید: “نتایج برای والدین شاید بهترین شواهد را از چگونگی تأثیر تعطیلی مدارس بر انتقال ویروس در جامعه فراهم کند.” وی می گوید: با مقایسه خانواده ها با کلاس های نهم و کلاس دهم ، این تیم توانست خانواده ها را با نوجوانانی که رفتار اجتماعی و خطر ویروسی آنها مشابه است مقایسه کند. “این جایی است که آزمایش طبیعی آنها واقعاً می درخشد.” Jonas Björk ، متخصص اپیدمیولوژی در دانشگاه لوند می گوید: “توانایی ارتباط معلمان با همسرانشان از طریق دفتر بهداشت” نیز بسیار ظریف است.

“می توان انتظار داشت كه افتتاح مدارس می تواند عفونت های COVID-19 را افزایش دهد ، اما دانستن این امر واقعاً سیاست را آگاه نمی كند.” “باید بدانیم که به دلیل بازگشایی مدارس ، چه مقدار عفونت افزایش می یابد. این بهترین مقاله ای است که من از آن می دانم و این تأثیر را کمی می کند. ”

سیسرو می گوید ، مقایسه بیشتر مدارس با سیاست های مختلف در مورد ماسک ، فاصله و قرنطینه مفید خواهد بود. Björk می گوید ، با استفاده از ثبت بهداشت سوئد ، محققان حتی می توانند تجزیه و تحلیل را یک گام جلوتر بردارند و خطر والدین معلمان را بررسی کنند ، که به تخمین تأثیر بر روی یک گروه سنی آسیب پذیر کمک می کند.

بنیامین می گوید ، ظهور انواع قابل انتقال بیشتر SARS-CoV-2 به این معنی است که ماسک ها و سایر مداخلات برای جلوگیری از انتقال در مدارس از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. سیسرو موافق است. وی گفت: “این گام بعدی” برای تحقیق است: مطالعات بودجه ای در مورد تأثیر انواع مختلف ، و کدام مداخلات می تواند خطرات را در مدارس تا حد ممکن پایین نگه دارد.

تصحیح ، 16 فوریه 2021 ، ساعت 2:35 بامداد: این داستان اصلاح شده است و می گوید این مطالعه می تواند به والدین معلمان گسترش یابد ، نه پدربزرگ و مادربزرگ دانش آموزان.







منبع : sciencemag
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,132
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا