بازی شهر آزاد ۲

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
بازی شهر آزاد ۲ ، را در همیارخاص بخوانید

معرفی و دانلود بازی Mad Ou 2 Big Ci y 10.08 “شهر دیوانگی ۲” برای اندروید​


Ashka Poo khos ava i 7,سپتامبر,۲۰۲۰ بهترین بازی های اندروید, مسابقه ای ۳ نظرها

Mad Ou 2 Big Ci y “شهر دیوانگی ۲” یکی از برترین و با کیفیت ترین بازی های مسابقه ای اندروید می باشد . بازی های سبک آزاد از آن دست بازی هایی هستند که همواره بین مردم و به خصوص گیمرها معروف و محبوب هستند .این نوع بازی ها به واسطه ی اینکه بازیکن را درون چهار چوب روند بازی قرار نمی دهند می توانند رویا های غیرممکن مردم از آزادی را تا حدی تحقق ببخشند. بازی ها سبک آزاد به شما یک شهر به همراه امکانات می دهد و سپس شما را آزاد می گذارد تا هر کار که دوست دارید انجام دهید .شما می توانید دیوانه وار برانید٬ بجنگید٬ خرید کنید و خلاصه هر کار که مایل هستید انجام دهید و حتی مرتکب جرم و جنایت شوید .بازی های سبک آزاد از آن بازی هایی هستند که در طول روز حداقل یکبار به آن ها سر می زنید و با بازی کردن با آن ها وقت می گذرانید. امروز قصد معرفی بازی Mad Ou 2 Big Ci y شهر دیوانگی ۲ را داریم . با ما همراه باشید و این بازی هیجان انگیز را بهتر بشناسید .

معرفی بازی Mad Ou 2 Big Ci y​

بازی Mad Ou 2Big Ci y از کجا آمده است؟​


این بازی به شهر دیوانه نیز معروف است و نسخه ای موبایلی و مشابه به بازی معروف g a است که توسط استودیوی بازی سازی Mad Games که یک استودیوی روسی است طراحی و منتشر شده است. از این بازی توسط همین استودیو تا به حال نسخه های زیاد و مشابه ای منتشر شده است که در این بین شهر دیوانه ی۲ بهترین و به عبارتی جامع ترین آن هاست. این بازی آمده است تا بتواند طرفداران بازی های آزاد را به کمک تلفن های هوشمند نیز سرگرم و راضی کند. این استودیو از قبل با انتشار بازی Mad Games Tycoo توانسته علاقه و توانایی خود در ساخت بازی های آزاد را اثبات کند.

داستان بازی چیست؟​


همانطور هم که در بالاتر گفته شد این بازی هیچ داستان و روندخاصی را دنبال نمی کند .توسط این بازی شما یک شهروند درون یک شهر خواهید بود که آزاد است هر کاری بخواهد بکند. شما می توانید آدم های مختلف را بکشید٬ اموال شهری را تخریب کنید٬ هر طور که دوست دارید در شهر رانندگی کنید٬ خرید کنید ٬پیاده روی کنید و… شما کاملا آزاد هستید که هر طور که می خواهید رفتار کنید و مطمئن باشید که هیچشما را بازخواست نمی کند. تمرکز این باز بیشتر برروی راندن است. راندن هروسیله ای که تصور کنید از ماشین های شهری روسی بگیر تا انواع قایق ها و کشتی ها و هواپیما ها. در کنار تمام این گشت و گذار های آزادانه که می توانید در شهر داشته باشید یکسری مسابقات نیز تعبیه شده است که شما با شرکت کردن در آن ها و رسیدن به پیروزی می توانید پول به دست بیاورید و با کمک آن پول ها انواع امکانات را برای خود قابل دسترسی کنید. این مسابقات می تواند به شکل مسابقات ماشین سواری خیابانی باشد یا به شکل ماموریت های مختلف که به کمک قایق و هواپیما انجام می دهید. هر چه نتیجه ی بهتری در پایان مسابقه یا ماموریت ها بگیرید پول بیشتری کسب می کنید.

گرافیک بازی​


این بازی از دو سطح گرافیکی بهره مند است که شما می توانید با توجه به میل خود آن را تغییر دهید. گرافیک معمولی بازی از کیفیت بسیار خوبی برخور دار است اما شما با انتخاب سطح عالی گرافیک بازی به کمک تنظیمات بازی می توانید فضای گرافیکی بسیار جذابی را تجربه کنید. فضا سازی بازی کاملا سه بعدی است و در کنار آن به واسطه ی طراحی دقیق تمامی عوامل بازی شما تجربه ای نزدیک به واقعیت را تجربه خواهید کرد. کاراکتر ها و فضای این بازی با الگو برداری از دنیای واقعی طراحی و ساخته شده است از این رو باور پذیری آن بالا است.

امکانات بازی​


شما به کمک این بازی بیش از ۱۱مدل ماشین مختلف روسی را در اختیار می گیرید که با توجه به امتیازات و پولی که به دست می آورید می توانید قفل آن ها را باز کنید همچنین امکان شخصی سازی ماشین ها برای شما نیز وجود دارد و می توانید آیتم هایی از ماشین را نظیر رنگ ماشین ٬ارتفاع کمک فنر ها٬مدل لاستیک ها و… را با توجه سلیقه ی خود تغییر دهید .در کنار ماشین ها شما به چند نوع قایق موتوری و یا کشتی های تجاری دسترسی دارید که می توانید تجربه ی ملوانی را نیز داشته باشید. همچنین چند نوع هواپیمای شخصی نیز در بازی وجود دارد .البته باز کردن قفل کشتی ها و هواپیما ها احتیاج به پول و امتیاز زیادی دارد که می توانید به واسطه ی بازی بیشتر و شرکت کردن در ماموریت های بیشتر هزینه ی آن ها را به دست بیاورید. فضای بازی محیط شهری٬دریا و هوایی توسط این بازی در اختیار شما قرار می گیرد که هر فضا ویژگی ها و تنوع های خاص خود را دارد .در به روزرسانی های جدید این بازی کاراکتر های خانم نیز اضافه شده اند که شما می توانید آنها را به عنوان کاراکتر خود انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که شما در بازی تنها نیستید و می توانید مردم دیگر را ببینید که هر کدام از آن ها ویژگی های ظاهری خود را دارند و تحت عناوین مختلف مانند پلیس٬ بچه و…ظاهر می شوند و شما می توانید با آن ها تعامل کنید. شما امکان داشتن اسلحه های مختلف را نیز دارا هستید و می توانید با توجه به خواست خود و مقدار پولی که دارید انواع مختلف سلاح های سرد یا گرم را در اختیار بگیرید. این بازی تنوع را در مورد سلاح ها نیز حفظ کرده است و همچنین آن ها نیز درست مانند نسخه های واقعیشان طراحی شده اند. علاوه بر این ها جلوه های صوتی این بازی نیز خوب و سنجیده است که می تواند شما را بیشتر درون فضای بازی فرو ببرد.

دسترسی ها​


این بازی به دو شکل آنلاین و آفلاین قابلیت اجرا و بازی را دارد و نمونه ی آفلاین آن به اندازه ی آنلاین تنوع و جذابیت دارد .شما می توانید در بازی آنلاین به کمک دوستان خود گروه تشکیل داده و با هم به انجام مسابقات و ماموریت ها بپردازید. بازی آنلاین از هیجان بیشتری برخوردار است چرا که حالا هر یک از کاراکتر های بازی می توانند به شما آسیب برسانند یا مانع از کار شما شوند .این بازی با IP ایران قابلیت دسترسی را ندارد و لازم است چه برای دانلود بازی و چه برای اجرای آن حتما از طریقاقدام به تغییر IP خود بکنید. با این وجود این بازی بسیار بین کار بران ایرانی محبوب است و شما می توانید گروه های ایرانی زیادی در آن مشاهده کنید.

فضای بازی​


در صفحه ی اصلی بازی شما می توانید تمام آیکون هایی که برای پیشبرد بازی نیاز دارید را ببینید و استفاده کنید. در بالای صفحه سمت راست می توانید نقشه ی شهر را مشاهده کنید که به شما در گشت و گذار یا مسابقات و ماموریت ها کمک می کند. در پایین صفحه نیز می توانید دکمه هایی برای تغییر جهت را نیز مشاهده کنید و در کنار آن ها دکمه هایی شبیه پدال گاز و ترمز ماشین می بینید که برای حرکت کردن و افزایش سرعت و یا توقف مورد استفاده قرار می گیرند. میزان پول و امتیاز شما به همراه میزان جون شما نیز در بالای صفحه نمایش داده می شود .در این بازی به شکل آنلاین امکان این که کاراکتر شما توسط سایر کاربران کشته شود و یا آسیب ببیند وجود دارد که باید به کمک پول صدمات وارده را جبران کنید همچنین کاراکتر شما در سایر تصادفات نیز آسیب می بیند. به کمک دایره هایی که در کناره های صفحه قرار دارد نیز می توانید از نوع سلاح ها و یا تعداد آن ها آگاهی پیدا کنید .

تریلر بازی​

دانلود بازی Mad Ou 2 Big Ci y “شهر دیوانگی ۲” برای اندروید​


این بازی دارای دیتای درون برنامه ای به نسبت زیادی است که با توجه به سطح گرافیک آن منطقی است و به خاطر همین سطح دیتا لازم است شما از سیستم عامل قوی ای برای بازی بهتر و بدون مشکل بهره مند باشید البته شما می توانید با تنظیم گرافیک بازی بر روی سطح متوسط تا حدودی این حجم دیتا را کاهش دهید اما به طور کلی این بازی برای سیستم عامل های قوی طراحی شده است. در هرسری از آپدیت های این بازی امکانات جدید و متنوعی در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین نقشه ی شهر و فضای بازی و ظاهر کاراکتر ها تغییرات جدید نیز پیدا می کنند و مانع از یکنواختی می شوند. این بازی مناسب سن ۱۲سال به بالا است. به یاد داشته باشید که این صرفا یکی بازی است و تمام اختیارات شما و اتفاقاتی در طول بازی میوفتد محدود به زمان بازی است. شما می توانید به کمکاین بازی را از گوگل پلی دانلود کرده و سپس بر روی تلفن هوشمندتان اجرا کنید.

این بازی با بیش از ۱۰ میلیون دانلود و نصب فعال توانسته رتبه ۴٫۲ از ۵ را در گوگل پلی کسب کند که رتبه خوبیست .

دانلود مستقیم فایل نصبی

دانلود مستقیم فایل دیتا – ۳۵۶ مگابایت


بازی شهر آزاد ۲​


عنوان : بازی شهر آزاد ۲


اگر این مطلب نیاز به اصلاح و یا تکمیل دارد اطلاع دهید
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,094
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا