بازیگران فیلم جنگ فردا

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,283
79
بازیگران فیلم جنگ فردا ، را در همیارخاص بخوانید

بررسی فیلم جنگ فردا (The Tomo ow Wa ) ؛ تریلر، داستان، بازیگران و نظرات منتقدان​


فیلم جنگ فردا از جدیدترین آثار اکشن و علمی تخیلی آمریکایی است که بازیگران مطرحی نیز در آن بازی می‌کنند. با معرفی و بررسی کامل فیلم The Tomo ow Wa همراه ما باشید.

فیلم جنگ فردا یا The Tomo ow Wa فیلمی علمی تخیلی، اکشن و نظامی است که توسط کریس مک کی (Ch is McKay)، فیلمساز آمریکایی ساخته شده است. از تهیه‌کنندگان این فیلم نیز می‌توانیم به دیوید الیسون (David Elliso )، دانا گلدبرگ (Da a Goldbe g)، دان گرینجر (Do G a ge ) و دیوید اس. گویر (David S. Goye ) اشاره کنیم. فیلمنامه فیلم سینمایی جنگ فردا را نیز زک دین (Zach Dea ) نوشته و داستان آن درباره سربازان و شهروندانی است که برای جنگی با موجودات فضایی به آینده فرستاده می‌شوند.

در ویدیوی زیر می‌توانید «تریلر فیلم جنگ فردا با زیرنویس فارسی» را تماشا کنید و با فضا و داستان آن بیشتر آشنا شوید.

فیلم The Tomo ow Wa قرار بود توسط کمپانی Pa amou Pic u es عرضه شود، اما به دلیل شرایط به وجود آمده از شیوع ویروس کرونا، حق پخش آن را کمپانی آمازون خریداری کرد. این اثر در تاریخ ۲ جولای ۲۰۲۱ برابر با ۱۱ تیر ۱۴۰۰ در سرویس P ime Video عرضه شد. فیلم سینمایی جنگ فردا نظرات متفاوتی از جانب منتقدان دریافت کرد، ولی اکثر آنها ایده اصلی، سکانس‌های اکشن و هنرنمایی بازیگران را ستودند و نقدهایی نیز به اجرای تقلیدی و غیراصیل آن داشتند. اگر از طرفداران آثار اکشن و علمی تخیلی هستید، در این مقاله از پلازا با معرفی و نقد فیلم جنگ فردا همراه ما باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

دانلود فیلم The Tomo ow Wa​


برای دانلود فیلم جنگ فردا ۲۰۲۱ با زیرنویس فارسی چسبیده می‌توانید از لینک‌های زیر کمک بگیرید. امیدواریم از تماشای این فیلم اکشن لذت ببرید.

کیفیت: ۱۰۸۰p | حجم: ۲٫۴۲ گیگابایت

کیفیت: ۷۲۰p | حجم: ۱٫۲۳ گیگابایت

داستان فیلم جنگ فردا​


داستان فیلم The Tomo ow Wa از این قرار است که گروهی از سال ۲۰۵۱ به سال ۲۰۲۲ می‌آیند و خبر از جنگی می‌دهند که در آینده بین انسان‌ها و موجوداتی فضایی در می‌گیرد. آنها می‌گویند که انسان‌ها دارند در این جنگ شکست می‌خورند و بشریت به زودی منقرض خواهد شد؛ مگر اینکه مردمان سال ۲۰۲۲ آنها را در این جنگ همراهی و کمک کنند.

بازیگران فیلم جنگ فردا​


در فوریه ۲۰۱۹ اعلام شد که کریس پرت (Ch is P a ) در فیلمی به کارگردانی کریس مک کی بازی خواهد کرد. در جولای همان سال ایوان استراهاوسکی (Yvo e S ahovski) نیز به این پروژه پیوست. در آگوست نیز سایر بازیگران انتخاب شدند. فیلم سینمایی جنگ فردا در ابتدا Ghos D af نام داشت. فیلمبرداری در تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۰ شهریور ۱۳۹۸) آغاز شد و در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۲ دی ۱۳۹۸) به پایان رسید. در ادامه می‌توانید بیوگرافی کوتاهی از بازیگران فیلم The Tomo ow Wa بخوانید و با آنها بیشتر آشنا شوید.

کریس پرت در نقش جیمز دنیل فارستر​


کریس پرت بازیگر و کمدین آمریکایی متولد ۲۱ ژوئن ۱۹۷۹ (۳۱ خرداد ۱۳۵۸) است که هم به خاطر هنرنمایی‌اش در تلویزیون و هم فیلم‌های سینمایی شناخته می‌شود. او با بازی در سیتکام Pa ks a d Rec ea io به شهرت رسید. همچنین کریس در سال‌های ابتدایی حرفه کاری‌اش در آثاری چون سریال درام Eve wood، فیلم اکشن Wa ed محصول سال ۲۰۰۸، فیلم کمدی Je ife ’s Body محصول سال ۲۰۰۹، فیلم زندگینامه‌ای Mo eyball محصول سال ۲۰۱۱، فیلم عاشقانه The Five-Yea E gageme محصول سال ۲۰۱۲ و فیلم تریلر Ze o Da k Thi y محصول سال ۲۰۱۳ به ایفای نقش پرداخت.

برخی از دیگر آثار معروف کریس پرت عبارتند از صداپیشگی در انیمیشن The Lego Movie محصول سال ۲۰۱۴، فیلم علمی تخیلی Ju assic Wo ld محصول سال ۲۰۱۵، فیلم علمی تخیلی Passe ge s محصول سال ۲۰۱۶، فیلم ابرقهرمانی Gua dia s of he Galaxy Vol. 2 محصول سال ۲۰۱۷، فیلم Ave ge s: I fi i y Wa محصول سال ۲۰۱۸ و فیلم Ave ge s: E dgame محصول سال ۲۰۱۹٫

ایوان استراهاوسکی در نقش موری فارستر​


ایوان استراهاوسکی بازیگر استرالیایی متولد ۳۰ جولای ۱۹۸۲ برابر با ۸ مرداد ۱۳۶۱ است. او در ابتدا به خاطر ایفای نقش در آثار تلویزیونی مورد توجه قرار گرفت و جوایز و افتخاراتی نیز دریافت کرد؛ از جمله نامزدی برای دو جایزه امی و سه جایزه انجمن بازیگران فیلم.

ایوان استراهاوسکی بیشتر به خاطر بازی در آثاری چون سریال اکشن کمدی Chuck، سریال جنایی Dex e ، سریال ۲۴: Live A o he Day و سریال The Ha dmaid’s Tale شناخته می‌شود. از دیگر آثار او باید به عناوینی چون فیلم اکشن Kille Eli e محصول سال ۲۰۱۱، فیلم فانتزی I, F a ke s ei محصول سال ۲۰۱۴، سریال تاریخی The As o au Wives Club، فیلم جنایی Ma ha a Nigh محصول سال ۲۰۱۶ و فیلم علمی تخیلی The P eda o محصول سال ۲۰۱۸ اشاره کنیم.

جی. کی. سیمونز در نقش پدر جیمز​


جی. کی. سیمونز (J. K. Simmo s) بازیگر آمریکایی متولد ۹ ژانویه ۱۹۵۵ برابر با ۱۹ دی ۱۳۳۳ است. این بازیگر به خاطر ایفای نقش در آثاری چون سریال پلیسی Law O de ، سریال پلیسی The Close و سریال علمی تخیلی Cou e pa شناخته می‌شود.

برخی از نقش‌آفرینی‌های سیمونز در سینما عبارتند از سه‌گانه Spide -Ma ، فیلم درام Whiplash محصول سال ۲۰۱۴، صداپیشگی در انیمیشن Zoo opia محصول سال ۲۰۱۶، فیلم ابرقهرمانی Jus ice League محصول سال ۲۰۱۷، صداپیشگی در انیمیشن Klaus محصول سال ۲۰۱۹ و فیلم کمدی Palm Sp i gs محصول سال ۲۰۲۰٫ او در سریال‌هایی چون سریال انیمیشنی Ge e a o Rex، سیتکام Me a Wo k، سریال G owi g Up Fishe و مینی سریال Defe di g Jacob حضور داشته است.

بتی گیلپین در نقش امی فارستر​


بتی گیلپین (Be y Gilpi ) بازیگر آمریکایی متولد ۲۱ جولای ۱۹۸۶ برابر با ۳۰ تیر ۱۳۶۵ است. این هنرپیشه بیشتر به خاطر بازی در سریال درام کمدی GLOW شناخته می‌شود که به خاطر آن برای سه جایزه امی نیز نامزد شده بود. او همچنین در سریال Nu se Jackie بازی کرده است.

برخی از فیلم‌های سینمایی بتی گیلپین عبارتند از فیلم رمزآلود T ue S o y محصول سال ۲۰۱۵، فیلم علمی تخیلی Fu u e ’۳۸ محصول سال ۲۰۱۷، فیلم کمدی Is ’ I Roma ic محصول سال ۲۰۱۹، فیلم خانوادگی A Dog’s Jou ey محصول سال ۲۰۱۹، فیلم ترسناک The G udge محصول سال ۲۰۲۰، تریلر ترسناک The Hu محصول سال ۲۰۲۰ و فیلم اکشن کمدی Coffee Ka eem محصول سال ۲۰۲۰٫

سایر بازیگران فیلم سینمایی جنگ فردا عبارتند از:

نمرات و بررسی فیلم جنگ فردا​


فیلم The Tomo ow Wa بیشتر از اینکه مورد استقبال منتقدان قرار بگیرد، بینندگان را راضی کرده است. در وبسایت IMDb امتیاز این فیلم تا کنون به ۶٫۶ از ۱۰ رسیده است و ۸۱ درصد از کاربران گوگل آن را پسندیده‌اند. از طرف دیگر در راتن تومیتوز بر اساس ۱۸۹ نقد، ۵۲ درصد از نقدها مثبت ارزیابی شده‌اند و در نهایت فیلم سینمایی جنگ فردا میانگین امتیاز ۵٫۸۰ از ۱۰ را گرفته است. در متاکریتیک نیز تا کنون ۳۵ نقد و میانگین امتیاز ۴۵ از ۱۰۰ برای فیلم جنگ فردا ثبت شده است. از این ۳۵ نقد، ۶ نقد مثبت، ۲۱ نقد متوسط و ۸ نقد منفی هستند. در ادامه مروری بر نمرات منتقدین به فیلم The Tomo ow Wa خواهیم داشت.

The Playlis نیک آلن: ۸۳​


فیلم‌های بلاکباستر یا پرفروش اغلب همانند فیلم سینمایی جنگ فردا اکشن و پر سر و صدا هستند، اما کمتر پیش می‌آید که حال و هوای متنوعی داشته باشند یا به طرز خوشایندی برای سرگرم کردن مخاطب، خارق‌العاده و پراشتیاق باشند.

Sa F a cisco Ch o icle میک لاسال: ۷۵​


احتمالا اشتباه است که روی جنبه‌های روابط در فیلم جنگ فردا تمرکز کنیم. این عنوان فقط یک فیلم هیولایی خوب است.

Vul u e بیلج ابیری: ۷۰​


فیلم The Tomo ow Wa ترکیبی از آثاری چون فیلم Edge of Tomo ow، فیلم I e s ella ، فیلم Alie s، فیلم Te e و فیلم I depe de ce Day است. با این حال هنوز هم شدیدا سرگرم‌کننده است. بیایید با آن روبرو شویم: اگر ریتم فیلم کند بود، تماشاگران شروع می‌کردند به سوال پرسیدن. فیلم سینمایی جنگ فردا به اندازه‌ای که لازم است احمقانه است.

Sc ee Ra کریس اگار: ۶۰​


فیلم جنگ فردا ترکیب جالبی از ژانرهای علمی تخیلی و سفر در زمان است. با این حال تبدیل به اثری به یاد ماندنی نمی‌شود.

We Go This Cove ed اسکات کمپبل: ۶۰​


فیلم The Tomo ow Wa به اندازه‌ای که در پتانسیلش بود خوب نیست، اما یک بلاک‌باستر اکشن و علمی تخیلی محسوب می‌شود که به اندازه کافی سرگرم‌کننده است.

The Obse ve وندی اید: ۶۰​


پرت و بتی گیپلین که نقش همسرش را بازی می‌کند، بازی‌های دوست‌داشتنی و معقولی دارند، اما فیلمنامه بدقلق است و حداقل ۳۰ دقیقه طولانی‌تر از چیزی‌ست که باید می‌بود.

TV Guide Magazi e جردن هافمن: ۶۰​


یک ساعت اول فیلم سینمایی جنگ فردا خیلی سرگرم‌کننده است. نیمه دوم فیلم از وجه علمی تخیلی داستان دور می‌گردد و بیشتر اکشن می‌شود.

New Yo k Pos جانی اولکسینسکی: ۵۰​


فیلم جنگ فردا که سعی دارد فیلمی جدید همانند I depe de ce Day باشد، فیلم‌های Alie ، ترمیناتور و A Quie Place را ترکیب می‌کند. نتیجه آن چیزی احمقانه و ناخوشایند است.

Va ie y اوون گیبرمن: ۵۰​


فیلم The Tomo ow Wa نمایشی احمقانه، گاهی خسته‌کننده و گاهی سرگرم‌کننده از جنگ بین تمدن و موجودات فضایی است.

ReelViews جیمز براردینلی: ۵۰​


اگرچه المان‌های علمی تخیلی فیلم سست و ضعیف هستند، اما برخی از سکانس‌های اکشن قدرتمند ظاهر شده‌اند. جلوه‌های بصری فیلم گاهی خیلی شبیه به بازی‌های ویدیویی می‌شوند، اما به هر حال سازندگان از پس آن برآمده‌اند.

A izo a Republic بیل گودیکونتز: ۵۰​


فیلم سینمایی جنگ فردا مملو از جلوه‌های بصری، سکانس‌های اکشن و هنرنمایی کریس پرت است. چیزی که این فیلم کم دارد کمی احساس و عاطفه است.

CNN برایان لاوری: ۴۰​


تماشای کریس پرت که برای نجات آینده می‌جنگد جذاب است، اما اینجا و در زمان حال، او حتی نمی‌تواند فیلم را نجات دهد.

The W ap سایمون آبرامز: ۴۰​


با اینکه فیلم جنگ فردا خوب نیست، اما اغلب ما را قانع می‌کند که بالاخره ارزش وقت و صبوری‌مان را به دست خواهد آورد.

The Gua dia ‌ پیتر برادشاو: ۴۰​


این همانند یک غذای سنگین است. سکانس‌های اکشن و طراحی هیولاها خیلی غیراصیل و تقلیدی هستند.

کلام آخر​


در این مقاله از پلازا با معرفی و بررسی فیلم جنگ فردا همراه شما بودیم. فیلم The Tomo ow Wa یکی از جدیدترین آثار آمریکایی است که جالب‌ترین ایده آن ترکیب ژانرهای علمی تخیلی، اکشن و سفر در زمان است. هر کدام از این ژانرها به تنهایی می‌توانند به اندازه‌ای جذاب باشند که هر مخاطبی را میخکوب فیلم کنند. با این حال فیلم سینمایی جنگ فردا به نوعی در استفاده از این جذابیت‌ها دچار افراط شده و سعی کرده با ریتمی تند، فرصت فکر کردن و واکنش نشان دادن را از مخاطب بگیرد. با این حال اگر در یک روز تعطیل به دنبال تماشای فیلمی اکشن و صرفا سرگرم‌کننده هستید، فیلم جنگ فردا می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

آیا شما فیلم The Tomo ow Wa را تماشا کرده‌اید؟ نظر شما درباره داستان آن و هنرنمایی کریس پرت چیست؟ آیا با آن ارتباط برقرار کردید؟ شما چه نمره‌ای به فیلم سینمایی جنگ فردا می‌دهید؟ در پایین همین صفحه می‌توانید نظرات خودتان را با ما و دیگر خوانندگان پلازا به اشتراک بگذارید.

نقد فیلم The Tomo ow Wa (جنگ فردا)​


۱۶, مرداد ۱۴۰۰ علی محمدپناه

در همین رابطه​

نقد فیلم ونوم: بگذارید کارنیج بیاید – Ve om: Le The e Be Ca age​

نقد فیلم زمانی برای مردن نیست – No Time To Die​

فیلم جنگ فردا، داستانی جالب و نقش‌آفرینی بسیار مستحکمی از بازیگران را به رخ می‌کشد اما از نقطه نظر ژانر علمی-تخیلی، همچنان فیلمی استاندارد و غیرماندگار است.​


از زمان به موفقیت رسیدن فیلم Gua dia s of he Galaxy (نگهبانان کهکشان)، کریس پرت موفق شده تا در چندین فیلم بلاک‌باستری بزرگ دیگر نیز حضور یابد و آخرین آن نیز فیلم جنگ فردا است. در ابتدا قرار بود تا این فیلم علمی-تخیلی از سینماها به اکران دربیاید اما کمپانی آمازون امتیاز آن را خرید و اعلام کرد که قرار است آن را از سرویس آنلاین آمازون پرایم پخش کند. مطمئنا تماشای فیلم جنگ فردا با وجود داستان جذاب و اکشن‌های خارق‌العاده آن بر روی پرده سینماها بسیار دیدنی است اما در حقیقت، پخش آن از سرویس آنلاین ممکن است به نحوی باعث منفعت فیلم شده باشد چرا که این فیلم در بین مخاطبان چندان برجسته و خاص به نظر نمی‌رسد.

در فیلم جنگ فردا، سربازانی از سال ۲۰۵۱ به گذشته سفر می‌کنند تا بشر را از خطر قریب الوقوع جنگی مرگبار با بیگانگانی به نام وایت اسپایک باخبر سازند. آنها در جنگ با این بیگانگان، نفرات بسیار زیادی را از دست داده‌اند و به دنبال آن هستند تا از مردم درخواست کنند تا با سفر به چندین سال بعد در آینده، به آنها در مبارزه علیه این بیگانگان کمک کنند. معلم دبیرستان و سرباز کهنه‌کار دن فورستر با بازی کریس پرت یکی از شهروندانی است که برای خدمت در جنگ فراخوانده می‌شود. او برای اینکه خانواده و جهان را نجات بدهد، به سال ۲۰۵۱ سفر می‌کند تا راهی برای پایان دادن به این جنگ برای همیشه پیدا کند.

کارگردان فیلم جنگ فردا، کریس مک‌کی بیشتر برای ساختن انیمیشن‌هایی همچونRobo Chicke و The LEGO Ba ma Movieشناخته می‌شود اما ظاهرا او با ساخت این فیلم، مهارتش را در ساخت فیلم‌های اکشن-زنده نشان داده است. فیلم جنگ فردا شامل چندین سکانس اکشن بسیار خوب و ماهرانه است و گرچه، چندان در پیشرفت و ارتقای سطح ژانر علمی-تخیلی تاثیر چندانی ندارند اما تماشا کردن آنها خالی از لطف نیست. هر کدام از این سکانس‌ها دارای لحظات تنش‌زا و تاثیرگذار خود هستند و بیننده نیز به راحتی می‌تواند ماجرا و داستان فیلم را در طی این سکانس‌های اکشن دنبال کند. وایت اسپایک‌ها به عنوان شرورهای فیلم، به خوبی طراحی و ترسیم شدند و رعب و وحشت قابل قبولی را به فیلم اضافه می‌کنند. آنها در سطح بالاتری نسبت به بیگانه‌های فیلم‌های علمی-تخیلی معمولی قرار دارند و ثابت کردند که در طی فیلم، حضورشان باعث رعب و وحشت می‌شود. مک‌کی به خوبی صحنه را برای حضور وایت اسپایک‌ها محیا می‌کند و به همین دلیل است که وقتی بیننده اولین بار آنها را در فیلم می‌بیند، به خوبی تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

فیلمنامه فیلم جنگ فردا توسط زک دین نوشته شده و باید گفت که خالی از مشکلات و نواقص نیست. فیلم، داستان و موضوع قابل‌توجه و جالبی دارد و همچنین سعی دارد تا به مسائل اجتماعی همچون گرمایش جهانی و نظیر آن نیز اشاره کند اما در راستای عمیق‌تر شدن در موضوع و تم خود تلاش چندانی نمی‌کند و با موضوعات، سطحی و گذرا برخورد می‌نماید. به همین دلیل است که داستان فیلم، این احساس را منتقل می‌کند که ترکیبی از فیلم‌های علمی-تخیلی قبلی است و از این رو، فیلم به جای آن که فیلمی خاص و ویژه باشد، عمدتا ترکیبی از داستان و موضوعات مختلف است. با این حال، باید گفت که فیلم جنگ فردا در جهان‌سازی کار قابل تحسینی انجام داده و کارگردان، جهانی ساخته که می‌توان در قسمت‌های آینده و بعدی فیلم نیز به بررسی آن پرداخته شود. با اینکه ممکن است برخی بیننده‌ها، تعدادی ناسازگاری منطقی در داستان را متوجه شوند اما به طور کلی، طرح و داستان فیلم، پایه و اساس قابل قبولی دارد و خالی از صحنه‌های احساسی و عاطفی نیست.

از لحاظ بازیگری، کریس پرت نقش خود را به عنوان یک قهرمان اکشن که مطمئنا بیننده‌ها تاکنون نظیر آن را بسیار دیده‌اند، به خوبی ایفا می‌کند. باید گفت که در کنار بازیگران کمکی فیلم، کریس پرت چندان به چشم نمی‌آید و این بازیگران صحنه را از او گرفته‌اند. یکی از این بازیگران، سم ریچاردسون است که در نقش چارلی بسیار قابل‌توجه و برجسته است. کاراکتر چارلی، شخصیتی سرگرم‌کننده و بانشاط است که خنده و بامزگی را وارد فیلم می‌کند. جی کی سایمونز نیز که نقش پدر نه چندان صمیمی دن را ایفا می‌کند نیز به خوبی از عهده نقش خود بر می‌آید. همچنین ناگفته نماند که تعدادی از کاراکترهای داخل فیلم، تنها برای پُر کردن صحنه ایجاد شده‌اند و داستان فیلم، تمرکز زیادی روی آنها ندارد. مسلما، فیلم جنگ فردا به دنبال آن نیست تا به بررسی عمیق کاراکترهایش بپردازد اما از سوی دیگر، گروه کاراکتری خوبی ندارد تا بیننده‌ها بتوانند با آنها ارتباط برقرار کنند و شیفته آنها شوند.

همانطور که از آمار و ارقام‌های منتشر شده از سوی کمپانی آمازون مشخص است، فیلم جنگ فردا توانسته به موفقیت بزرگی در این سرویس آنلاین دست یابد. این فیلم، از آن دسته فیلم‌هایی است که امکان داشت با اکران در سینماها به موفقیتی چندانی دست پیدا نکند. فیلم جنگ فردا، یک فیلم سرگرم‌کننده در ژانر علمی-تخیلی و سفر در زمان است، هر چند، داستان آنقدر تازه و جدید نیست که بتوان این فیلم را ماندگار و خاطره‌انگیز نامید. با این وجود، فیلم جنگ فردا ارزش دیدن را دارد. مدت زمان این فیلم ۱۳۸ دقیقه و با رده سنی PG-13 است.

علی محمدپناه


بازیگران فیلم جنگ فردا​


عنوان : بازیگران فیلم جنگ فردا


اگر این مطلب نیاز به اصلاح و یا تکمیل دارد اطلاع دهید
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,720
    ارسال ها
    56,092
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا