بازداشت پسر مصطفی میرسلیم به اتهام مسائل امنیتی

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
پسر میرسلیم کیست ؟ اتهام امنیتی پسر مصطفی میرسلیم چیست ؟ در سایت همیار خاص این خبر را بخوانید

مهدی میرسلیم.png

به گزارش سرویس سیاسی سایت همیارخاص به نقل از فارس، مصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، درخصوص ماجرای بازداشت پسرش به اتهام همکاری با منافقیناظهار داشت: مهدى را ظاهراً پس از دو سال مراقبت، در تیرماه ١٣٩٨ بازداشت و در بهمن ۱۳۹۸ به اتهام اقدام علیه امنیت ملی به پنج سال حبس محکوم کردند که پس از درخواست تجدید نظر و قطعى شدن حکم، در بهمن ١٣٩٩ به زندان اوین برده شد.

وی افزود: در هنگام دستگیرى او، با اطلاعاتى که مأموران امنیتى به من دادند متوجه مسائلى که او را گرفتار کرده بود شدم و فکر می‌کنم که اگر زودتر متوجه این مسائل شده بودم، با تنبیه مختصری می‌توانستم او را از از این وضعیت نجات دهم.

میرسلیم تاکید کرد: بنده برای جلوگیری از هرگونه شائبه و شبهه، در هیچ یک از مراحل بازداشت و بازجویى و محاکمه و تجدید نظر دخالتی نکردم.

این نماینده مجلس درخصوص اقدامات فرزندش در این پرونده گفت: منافقین با شناسایى و سوء استفاده از نقطه ضعف مهدى او را شکار کرده و به دام انداخته و سعى کردند از او اطلاعاتی بدست بیاورند که البته چون او فاقد هرگونه اطلاعات طبقه بندى شده بوده، موفقیتى جز به دام انداختن او به دست نیاوردند.

وی درخصوص نقطه ضعف فرزندش نیز خاطرنشان کرد: نقطه ضعف مهدى از بدو تولد با او بوده واین مسئله هم جسمی است و هم روحی. من و مادرش هم بسیار تلاش کردیم تا این نقاط ضعف بر شخصیت او تأثیر نگذارد و او بتواند بتدریج که رشد مى کند، بدون احساس ضعف و به صورت عادى به تحصیل و زندگى اجتماعى بپردازد و تا حدود زیادى هم موفق بودیم.

میرسلیم ادامه داد: فرزندم بسیار عاطفى و ساده لوح و سست ‌اراده است؛ این ضعف موجب ناتوانی در تامین وضعیت معیشتی او شده و منافقین نیز با استفاده از همین موارد توانستند او را جذب کنند و به انحراف بکشانند و مأموران امنیتى نیز گمان کرده بودند که او عنصر اثرگذاری است.

وی گفت: من به عنوان پدرش، حتى بعد از پنجاه سال ابا دارم که بگویم او ضعیف است تا مبادا به شخصیت او اهانت شود ولى واقعیت همین است و اکنون اغلب کسانى که با این پرونده سروکار داشته اند این نقاط ضعف را بخوبى مى دانند.

این نماینده مجلس ادامه داد: مهدى در دوران بازجویى متوجه شد که فریب خورده و به دام افتاده و کاملا نادم و افسرده شد به گونه‌اى که دائم پس از بازجویی و بویژه در زندان احساس غربت مى‌کرد و شب و روز را با اشک و ناله مى ‌گذراند و هم‌بندی‌هایش او را وادار کرده بودند از قرص‌هاى آرامبخش استفاده کند و همین موجب شد ضعف جسمانى‌اش تشدید شود و حتی تعادلش را از دست بدهد.
 
  • برچسب ها
    اتهام امنیتی مهدی میرسلیم چیست اتهام امنیتی پسر مصطفی میرسلیم چیست اتهام مهدی میرسلیم چیست اتهام پسر میرسلیم چیست عکس مهدی میرسلیم عکس پسر میرسلیم مهدی میرسلیم عکس مهدی میرسلیمکیست پسر میرسلیم عکس پسر میرسلیم کیست
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,120
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا