بازداشت قاسم مکارم شیرازی | دستگیری قاسم مکارم شیرازی بازرس ویژه رستم قاسمی

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
قاسم مکارم شیرازی کیست | بیوگرافی قاسم مکارم شیرازی | علت دستگیری قاسم مکارم شیرازی | قاسم مکارم شیرازی دستگیر شد |

قاسم مکارم شیرازی.jpg
به گزارش سرویس سیاسی سایت همیار خاص ، ماجرا از این قرار است که چند روز پیش مشاور عالی و بازرس ویژه رستم قاسمی، یعنی ‎محمد قاسم مکارم در وزارتخانه دستگیر میشود و شنیده‌ها حکایت از عدم حضور وزیر بر سر کار، پس از این اتفاق می‌باشد!

چنانکه شایع شده قاسم مکارم دست راست ‎رستم قاسمی است و این بازداشت منجر به افشای پرونده تخلفات دیگری در حوزه دولت خواهد شد.

بیوگرافی قاسم مکارم شیرازی​


«قاسم مکارم شیرازی» نوه آیت الله مکارم شیرازی به نوعی هم استانی رستم قاسمی است که در شهرستان لامرد استان فارس به دنیا آمده است. رستم در فرماندهی اقتصادی قرارگاه قدس فعال بود، قاسم مکارم نیز در آنجا فعالیت داشت. همزمان با پخش ترانه انتخاباتی و کاندیداتوری رستم قاسمی برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، قاسم مکارم به ستاد انتخاباتی رستم قاسمی منتقل شد و تمامی مسئولیت های ستاد واگذار شد. انتخابات بر سر او می افتد.

از هماهنگی جلسات با شخصیت های سیاسی گرفته تا نشست های خبری. اگرچه رستم قاسمی برای این دور از انتخابات رد صلاحیت شد، اما گفته می شود وی با بیانیه قاسمی مبنی بر استعفای وی به نفع سید ابراهیم رئیسی مخالفت کرده و قول داده است که از طریق مجلس نمایندگان تایید صلاحیت شود. نتیجه ای حاصل نخواهد شد. پس از انتخاب سید ابراهیم رئیسی در 28 خرداد 1400، رستم قاسمی را علیرغم میل باطنی به وزارت راه و شهرسازی در دقیقه 90 به مجلس پیشنهاد می کند.

رستم قاسمی خواستار تصدی پست ریاست جمهوری توسط وزارت نفت بود و به همین دلیل در مجلس در حالی که در مقابل نمایندگانی که خود را وزیر پیشنهادی نفت می خواندند از خود دفاع می کرد، سوتی بلند داد. با این حال او همچنان بالای 200 رای اعتماد گرفت و پس از روی کار آمدن رستم قاسمی در وزارت راه، اکثر گزینه هایی که برای مسئولیت های مختلف به او پیشنهاد می شود از سوی مراجع اطلاعاتی، نظارتی و امنیتی رد می شود. از جمله قاسم مکارم. رستم قاسمی در تلاش بود افرادی را که در انتخابات به او کمک کرده بودند به وزارت راه منصوب کند. / رانا نیوز

تحصیلات قاسم مکارم شیرازی​

‏‏فوق لیسانس علوم سیاسی/دانشجو دکتری روابط بین الملل/مشاور بین الملل شرکت بازرگانی پردیس بانک رفاه ایران/مشاور بین الملل شرکت مهندسی ایران (ایریتک) / بیوگرافی توییتر قاسم مکارم شیرازی

اطلاعات فوق نیاز به بازبینی دقیقتری دارد و تمامی موارد بالا نوشتار سایت همیارخاص نیست

بروز رسانی 13 شهریور 1401 :
قاسم مکارم فرزند و یا نوه آیت‌الله مکارم نیست و نوه برادر ایشان است و ارتباط کاری با آیت‌الله ندارد


توضیح دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی در مورد شایعه اخیر:
🔹شخص نامبرده [قاسم مکارم شیرازی] از فرزندان یا نوادگان مرجعیّت معظم نیست و ارتباط کاری با این بیت و دفتر نداشته و ندارد و هیچ گاه از جانب این مجموعه مورد حمایت یا سفارشی قرار نگرفته است.
 
آخرین ویرایش:

امیر پ

کاربر غیرعضو
ایشون نوه برادر آقای مکارم شیرازی هستن نه نوه خودشون
 
  • برچسب ها
    بیوگرافی قاسم مکارم شیرازی سمت قاسم مکارم شیرازی علت دستگیری قاسم مکارم شیرازی عکس قاسم مکارم شیرازی قاسم مکارم شیرازی دستگیر شد قاسم مکارم شیرازی نوه مکارم شیرازی قاسم مکارم شیرازی کیست
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,723
    ارسال ها
    56,092
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا