بات پلاگ چیست و چه کاربردی دارد

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
برای مشاهده و خواندن بات پلاگ و... وارد شوید / همیارخاص


درپوش مقعد یا بات‌پلاگ (به انگلیسی: Butt plug) یک نوع اسباب‌بازی جنسی است و طوری طراحی شده‌است که در راست‌روده فرو برده شده و باعث تحریک جنسی شود. این وسیله از برخی لحاظ مثل آلت مصنوعی است اما از آن کوتاهتر و نوک تیز تر است. این وسیله کاملاً در راست‌روده فرونمی‌رود و در آن گم نمی‌شود، به همین خاطر استفاده از آن آسان و بی خطر است.
این مطلب آموزشی میباشد ./

بات پلاگ.jpg
خطرات
استفاده از این وسیله می‌تواند در صورتیکه در انتهای آن بخش وسیعی نباشد بطور کامل وارد راست روده شده و موجب انسداد گردد بدیهی است امکان خروج آن بدون دخالت پزشک دور از ذهن می‌باشد. خطر دیگر قطر آن است که در هنگامی که از قطر بزرگ آن استفاده شود و بخصوص هنگامی که به سرعت وارد شود می‌تواند باعث پارگی عضلات مقعد (اسفنکتر) شده یا به صورت جدی به مقعد و راست روده آسیب وارد کند که قطعاً نیازمند بستری در بیمارستان خواهد بود. هر چند هنوز تحقیقات کاملی در مورد استفاده طولانی مدت از این وسیله صورت نگرفته‌است اما توصیه می‌شود بیشتر از دو یا سه ساعت از آن استفاده نشود. عدم رعایت موارد بهداشتی می‌تواند باعث انتقال باکتریها و ویروسها بخصوص ایدز (اچ آی وی) در استفاده همزمان از این وسیله گردد.

این مطلب آموزشی میباشد ./

نظر مراجع را در زیر بخوانید:

آیا می توان همسر را با وسایل جنسی و آلات مصنوعی به صورت مستقیم ارضا کرد؟
حضرت آیت الله خامنه ای: در صورتی که ارضا توسط اعضای همسر انجام شود اشکال ندارد، ولی اگر ارضا توسط غیر اعضای همسر انجام شود، جایز نیست.

آیت الله مکارم شیرازی: در صورتی که ضرر خاصی نداشته باشد حرام نیست هر چند بهتر ترک آن است.
حضرت آیت الله صافی گلپایگانی: زوجه می تواند با هر نقطه از بدن زوج خود را جنب نماید اما جواز استفاده از اشیاء خارجی توسط زوج محل اشکال است.

آیت الله سیستانی: حرام است.

آیت الله فاضل لنکرانی: ارضای جنسی همسر با دست و هر جاى بدن، مانعى ندارد. ولى با غیر جسد هرچه باشد، جایز نیست.


سخن پایانی : مشکلات جنسی جامعه نباید به حال خود رها شود و مسئولین مربوطه نباید از مشکلات جنسی جامعه فرار کنند بلکه باید با واکاوی و روانشناسی و نیاز سنجی افراد جامعه و نظارت مناسب و با رعایت حدود شرعی نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند چرا که در صورت عدم توجه می تواند مشکلات بیشتری را در ابعاد مختلف جامعه ایجاد نماید.

این مطلب آموزشی میباشد ./

.
 
  • برچسب ها
    بال گگ چیست توپک دووتن جریان پلاگ چیست خريد پلاگ مقعدي خرید پلاگ دم روباهی دوش مقعدي چيست فروش پلاگ پلاگ فلزی پلاگ چیست پیگمنت دم روباهی چیست کاربرد پلاگ گوی مقعدی دم روباهی چیست
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,132
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا