بات پلاگین چیست

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,283
79
بات پلاگین چیست ، را در همیارخاص بخوانید

همه چیز درباره پلاگ مقعدی​

خرید انواع اسپری تاخیری​

اسپری تاخیری ارگاسم سه برابر کاپوت​

اسپری تاخیری نان استاپ کاپوت​

اسپری تاخیری قهوه پاورمن​

اسپری تاخیری لیمو پاورمن​

اسپری تاخیری پاورمن نارگیل​

اسپری تاخیری رز دلتا پاورمن​

اسپری تاخیری موز پاورمن​

اسپری تاخیری پاورمن طالبی​

اسپری تاخیری ۸۸۰۰۰۰ ویگا​

اسپری تاخیری یک میلیون ویگا​

پلاگ مقعدی چیست ؟​


پلاگ مقعدی یک اسباب بازی جنسی، کم خطر و مطرح در بازار های جوامع غربی است و توانسته است توجه افرادی که به رابطه های مقعدی علاقه مند هستند را به خود جلب کند. هرچند استفاده از این محصولات در ایران و بسیاری از کشور های دنیا ممنوع اعلام شده است اما سپیتا شاپ قصد دارد به منظور رفع پرسش ها به بررسی این اسباب بازی جنسی بپردازد.

درپوش مقعد یا بات‌ پلاگ یک نوع از اسباب بازی های جنسی بسیار پر فروش در جوامع غربی است که با قرار گرفتن در راست روده سبب تحریک و لذت افراد می شود. طراحی این محصول به میزان بسیار زیادی به آلت تناسلی مردانه شباهت دارد اما از آن کوچکتر و کمی نوک تیز تر است. استفاده از این محصول به علت قرار نگرفتن کامل آن در راست روده و همچنین فرو نرفتن کامل در مقعد بسیار بی خطر است. اولین در پوش مقعد در سال ۱۸۹۲ به وسیله «فرانک ای یانگ» و با عنوان «باز کننده راست روده» ساخته شد. و هدف از طراحی را رفع مشکلات و برخی از بیماری های مقعدی عنوان کرده اند.

اما نوع مخروطی آن در رابطه های جنسی مقعدی به کار برده می شود.

کاندوم فضایی راه کار جذاب برای رابطه های خاص​


استفاده از ابزار غیر مجاز به دلیل مشکلات و عوارض ناشی از مصرف آن می تواند تا حد زیادی منجر به آسیب به اندام تناسلی شود، به طبع آن سلامت جسمی و روحی افراد را درگیر خواهد کرد. از این رو به هیچ عنوان استفاده از آن ها توصیه نمی شود. می توان با بهره گیری از برخی از محصولات مجاز رابطه جنسی خاص و جذابی را تجربه کرد. یکی از این راه کار ها خرید کاندوم فضایی است. که میتواند موجب تنوع در رابطه شده و با بهره گیری از خارهای بزرگ تر در ایجاد رابطه دلپذیر تر برای طرفین شود. در کنار استفاده از این محصول می توان کاندوم سیلیکونی را نیز نام برد. در بخش محصولات خاص معرفی شده در این بخش از سایت به این موارد نیز پرداخته شده است.

پسشنهادات خاص​

وکیوم مردانه روناس طب​

وکیوم مردانه تورنادو​

وکیوم سینه رادمد​

وکیوم حجم دهنده سینه بیوتی بیسیک​

حلقه ویبراتور کلیتورال​

پک بلرزونش​

پک لرزه نگاری​

حلقه ویبراتور​

کاندوم ژله ای خاردار زائده دار​

اسپری روغن خراطین ۶۰ میل​

لذت جنسی با پلاگ مقعدی​


اما این محصول با قرار گرفتن در راست روده یا رکتوم در زنان باعث تنگ ‌شدن واژن شده و دخول برای ‌مرد را لذت بخش‌تر می‌نماید. همچین تماس با جی اسپوت را افزایش داده و باعث لذت جنسی در زن می‌شود. در مردان دچار مشکل دیر انزالی نوع ویبراتور دار آن با تحریک پروستات باعث سرعت بخشیدن در انزال می‌شود.

خطرات استفاده از گوی مقعدی​


یکی از مهمترین خطراتی که استفاده از گوی مقعدی را منع می کند می توان این موضوع دانست، که استفاده از نوع بدون دسته یا بدون انتهای آن می تواند به طور کامل در راست روده فرو رفته و سبب انسداد روده و در نهایت عفونت شود. به نحوی که امکان خروج آن بدون دخالت پزشک دور از ذهن می‌باشد. خطر دیگر قطر آن است که در هنگامی که از قطر بزرگ آن استفاده شود و به خصوص هنگامی که به سرعت وارد شود می‌تواند باعث پارگی عضلات مقعد (اسفنکتر) شده یا به صورت جدی به مقعد و راست روده آسیب وارد کند که قطعاً نیازمند بستری در بیمارستان خواهد بود.

هر چند هنوز تحقیقات کاملی در مورد استفاده طولانی مدت از این وسیله صورت نگرفته‌است اما توصیه می‌شود بیشتر از دو یا سه ساعت از آن استفاده نشود. عدم رعایت موارد بهداشتی می‌تواند باعث انتقال باکتریها و ویروسها به خصوص ایدز (اچ آی وی) در استفاده همزمان از این وسیله گردد.

انواع ژل لوبریکانت و موارد مصرف آن​


ژل های زناشویی که با نام ژل های روان کننده یا لوبریکانت شناخته می شوند، در میان محصولات پر مصرف زناشویی قرار دارند. این ژل ها متناسب با نیاز های مختلف طراحی شده و به دلیل اینکه پایه آب هستند، فاقد عوارض پس از مصرف هستند و محبوبیت فوق العاده ای دارند. این روان کننده ها در صورتی که وارد دهان شوند، مشکلی ایجاد نمیکنند، به همین دلیل به آن ها ژل های خوراکی جنسی نیز گفته می شوند.

انواع ژل های لوبریکانت​

ژل قرمز ایموشن​

ژل تنگ کننده گالاردو​

ژل روان کننده توت فرنگی ناچ کدکس​

ژل آنتی باکتریال اینتیمکس​

کرم تاخیری S4 پولونکس​

ژل روان کننده گالاردو​

ژل تاخیری ایموشن آبی Emo io Ex eme Love​

ژل گرم کننده گالاردو​

ژل تحریک کننده اینتیمکس​

ژل تنگ کننده کاپوت​

توپک مقعدی​


توپک مقعدی نیز یکی دیگر از نمونه های پلاگ هاست ککه ممکن است به نام‌ هایی همچون گوی مقعدی نیز خوانده شود. این محصول نیز یک نمونه از اسباب بازی های جنسی است که از اتصال چند گوی به یکدیگر ساخته شده است. لازم به ذکر است که خرید و فروش این محصولات در ایران و در بسیاری از کشور های جهان ممنوع بوده است.

برای داشتن رابطه جنسی مطلوب استفاده از ابزار تایید شده می تواند علاوه بر افزایش لذت در زمان رابطه جنسی، سلامت افراد را نیز تامین کند. از این رو پیشنهاد می گردد، تا حد ممکن از ابزار تایید شده در زمان رابطه جنسی استفاده شود. کاندوم فضایی، انواع ژل های زناشویی ، اسپری های زناشویی و مواردی از این دست در میان کالا های مجاز قرار گرفته و آسیبی به سلامت افراد نمی زنند .

پیشنهادات بیشتر برای شما​

خرید کاندوم در تهران​

اسباب بازی های جنسی​

ارسال فوری کاندوم در تهران​

بهترین لوبریکانت های مقعدی​

تازه ترین پک های سپیتا شاپ​

دستمال مرطوب بانوان دافی​

پک ماتادور​

پک اقتصادی کدکس​

پک انار​

پک رویال شب یلدا​

پک سالاد میوه پاییزی​

پک لذت فضایی ایکس دریم​

پک مردان آهنین​

پک سالاد میوه​

پک رقص​

بهترین کاندوم های خاردار​


نکته بسیار مهمی وجود دارد که انواع کاندوم با توجه به کاربردی که دارند، در روابط مختلف و برای افراد مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند. مردانی که شرکای آن ها اولین تجربیات خود از رابطه های جنسی را پشت سر میگذارند، از محصولات متفاوت تری نسبت باید بهره مند شوند نسبت به مردانی که شرکای آن ها در روابط جنسی دارای تجربه بیشتری هستند و یا چندین زایمان را تجربه کرده اند. از سمت دیگر این نکته لازم به توضیح است که خار های موجود بر روی این محصولات دیواره های واژن بانوان را تحریک کرده و می تواند علاوه بر لذت فراوان، خطرناک نیز باشد. از این رو پیش از استفاده از این محصولات حتما از سلامت جنسی و جسمی شریک خود مطلع شده و در خصوص استفاده از این محصولات با او مشورت کنید.

مقایسه کاندوم های خاردار​

کاندوم گرم ۵ در ۱ کدکس​


کاندوم ۵ در ۱ کدکس Wa m را میتوان یک معجزه در صنعت ساخت محصولات جنسی دانست. استفاده از ۵ ویژگی متفاوت به طور همزمان بسیار عجیب و لذت بخش خواهد بود. وجود ماده بنزوکائین سبب تاخیر در انزال می شود. وجود شیار ها و خار های حلقوی باعث ایجاد تحریک بیشتر می شود. ویژگی تنگ کننده گی این مدل کاندوم به خاطر وجود ژل انار در آن است.

این ژل بعد تماس با واژن ، ایجاد تنگی در آن می کند و لذت رابطه را افزایش می دهد. و در نهایت جهت رسیدم به ارگاسم عالی حس گرما را به هر دو طرف انتقال می دهد. همچنین سبب القای احساس گرمی برای زنان دارای کم کاری تیروئید و افت فشار خون می شود. این کاندوم از جنس لاتکس بوده و صد در صد طبیعی ، نرم و انعطاف پذیر است.

کاندوم فانکشن ناچ کدکس​


از مهم ترین ویژگی های این محصول ۸ کاره می توان به تاخیر در انزال، خنک کننده، ایجاد همزمانی در ارگاسم، رایحه فوق العاده تحریک کننده، افزایش دهنده جریان خون در آلت مردانه و نعوظ بیشتر، تحریک نقطه جی و داشتن خارهای درشت تر اشاره کرد که این محصول را به عنوان یکی از خاص ترین محصولاتی که تا به حال این شرکت تولید کرده است، تبدیل نموده. نوع لاتکس و آناتومی که این کاندوم دارد، برای اولین بار در ایران بوده و استفاده از این محصول ضمن ایجاد یک رابطه جذاب، تجربه جدیدی را برای زوج ها به همراه خواهد داشت. حس خنکی و گرما در حین آمیزش جنسی، تحریک پذیری بیشتر و بالاتر رفتن کیفیت رابطه تنها گوشه ای از مزیت های استفاده از این محصول جدید به شمار می رود. بی شک این محصول یکی از بهترین کاندوم های خاردار در بازار است.

کاندوم خاردار چرچیلز​


این محصول از جنس لاتکس صد در صد طبیعی بوده و موجب بروز حساسیت نمی شود. همچنین بهره مند از اسانس وانیل بوده و رایحه جذابی را در هنگام استفاده انتشار می دهد. در این کاندوم به میزان زیادی نسبت به نمونه های مشابه از ماده روان کننده بهره گیری شده است؛ به همین جهت به عنوان گزینه ای مناسب برای رابطه های دردناک توصیه می شود. چرا که با تسهیل دخول و تسریع حرکات آلت در واژن موجب درد کمتر بانوان و لذت بیشتر آقایان شده و نهایتا تجربه ای رضایت بخش را برای دو طرف به همراه خواهد داشت.

کاندوم Happy lady ناچ کدکس​


در یکی از جدید ترین محصولاتی که کدکس ارایه نموده است، از کاندوم هپی لیدی کدکس رو نمایی کرده است که مجموعه ای بی نظیر از لذت و هیجان را برای زوج ها فراهم کرده است و این کاندوم با استفاده از لاتکس خاردار با آناتومی خاص و همچنین داشتن عصاره انار برای ایجاد تنگ کنندگی سبب شده است تا یک کاندوم فوق العاده برای رابطه جنسی به خصوص برای بانوانی که سابقه زایمان داشته اند را به همراه داشته باشد. از مهم ترین ویژگی های این محصول داشتن خار های نازک و پر تراکم به همراه عصاره انار و با ایجاد حس گرمایی بیشتر اشاره نمود که لذت داشتن یک رابطه زناشویی فوق العاده را به همراه دارد. همچنین استفاده از نوعی از روان کننده با ماندگاری بالا و چرب کمک کرده است تا دخول به بهترین شکل اتفاق بیفتد و لذتی فراموش نشدنی را برای زوج ها به همراه داشته باشد. استفاده از این محصول به عنوان یکی از بهترین کاندوم های خاردار برای بانوان در سنین بالاتر بسیار توصیه می شود.

باید به این نکته توجه کرد که استفاده از کاندوم های خاردار برای رابطه های مقعدی و همچنین برای بانوانی که اولین رابطه های جنسی خود را تجربه می کنند موثر نمیباشد.

پلاگین چیست و چه کاربردی دارد؟​


اصطلاح پلاگین (Plug-i ) تا چند سال قبل، بیشتر یک واژه‌ی تخصصی محسوب می‌شد و انتظار نمی‌رفت وقتی مبانی سواد دیجیتال را مطرح می‌کنیم، به پلاگین و کاربردهای آن هم اشاره شود.

اما امروز کاربرد پلاگین‌ها در حدی گسترده شده که همه‌ی ما، گاه و بیگاه با این اصطلاح مواجه می‌شویم.

این درس به صورت بسیار مختصر (و کاملاً غیرتخصصی) در حد معرفیِ واژه‌نامه‌ای، به پلاگین می‌پردازد.

یک تعریف ساده از پلاگین و کاربرد آن​


پلاگین یک برنامه است. یک کد نرم‌افزاری که سوارِ یک برنامه‌ی دیگر می‌شود و آن را کامل‌تر می‌کند:

شما ممکن است یک پلاگین برای خواندن فایل‌های PDF (با قابلیت‌های تخصصی‌ یک PDF-Reade ) بر روی مرورگر خود نصب کنید تا خواندن فایل‌های PDF برایتان ساده‌تر شود.

اگر اهل کارکردن با فتوشاپ باشید، ممکن است برخی قابلیت‌های خاص را با نصب پلاگین به آن بیفزایید.

هم‌چنین می‌توانید روی مرورگر خود، یک پلاگین نصب کنید تا تبلیغات آزاردهنده را مسدود کند و به شما نشان ندهد.

پلاگین الکسا هم – که آن را به نام Alexa Toolba می‌شناسند – از جمله‌ پلاگین‌هایی است که برخی کاربران حساس به رتبه الکسا، روی مرورگرهای خود نصب می‌کنند.

اگر اهل وبلاگ نویسی با وردپرس هم باشید، برخی پلاگین‌ها از ابتدا روی سیستم شما نصب شده و هزاران پلاگین دیگر هم در اختیارتان قرار دارد تا بسته به نیاز از آن‌ها در سایت خود استفاده کنید.

اگر اهل نرم‌افزار نیستید، اما علاقه‌مند به خودرو هستید، پلاگین‌ها را تا حد زیادی می‌توانید با آپشن‌هایی که روی خودرو نصب می‌شوند مقایسه کنید.

البته در این‌جا، بر خلاف خودرو، آپشن‌های رایگان بسیاری وجود دارد و قرار نیست برای هر گزینه‌ای، هزینه بپردازید.

معنی پلاگین (افزونه)​


پلاگین که آن را به فارسی به افزونه ترجمه کرده‌اند، از ترکیب Plug و i درست شده است.

Plug به معنی پریز برق است و به همین علت، در طراحی بسیاری از آیکون‌هایی که برای پلاگین می‌سازند، معمولاً از شکل پریز برق استفاده می‌شود.

همان‌طور که وسایل مختلف با استفاده از پریز،‌ به زیرساخت اصلی تأمین برق متصل می‌شوند (و به صورت مستقل کاربردی ندارند)، پلاگین‌ها هم به زیرساخت نرم افزاری متصل می‌شوند و معمولاً به صورت مستقل، استفاده نمی‌شوند.

استفاده از Plug، اشاره به ساده بودن استفاده از Plug-i ‌ها هم دارد؛ درست به همان سادگی که می‌توان دوشاخه‌های برق را به یک پریز متصل کرد.

البته امروزه اصطلاحات دیگری مانند Add-o و Ex e sio هم با معنای مشابه به کار می‌روند. با توجه به این‌که بحث ما تخصصی نیست فعلاً می‌توانیم این سه واژه را مترادف در نظر بگیریم.

مرورگر Fi efox از اصطلاح Add-o و مرورگر کروم از اصطلاح Ex e sio استفاده می‌کند.

پلتفرم مدیریت محتوای وردپرس (Wo dP ess) و نرم افزارهای Adobe Pho oshop و Adobe Audi io از همان اصطلاح Plug-i استفاده می‌کنند.

چرا از پلاگین استفاده می‌شود؟​


اولاً باید بر این نکته تأکید کنیم که قرار نیست هر نرم‌افزار و برنامه‌ای، حتماً پلاگین داشته باشد.

اما بسیاری از تولیدکنندگان نرم‌افزار، با انگیزه‌های مختلف تصمیم می‌گیرند زیرساخت لازم برای نصب پلاگین‌ها را ایجاد کنند.

برخی از این انگیزه‌ها به شرح زیر هستند:

هسته‌ی برنامه (آن چیزی که روز اول نصب می‌کنید) کم‌حجم‌تر و سبک‌تر می‌شود و هربسته به نیاز خود، پلاگین‌ها را انتخاب و نصب می‌کند.

فضایی ایجاد می‌شود تا دیگران، برای نرم‌افزار اصلی، پلاگین‌های مختلف بنویسند. با این‌کار، هم نرم‌افزار فراگیرتر می‌شود و هم از خلاقیت و نیروی جمعی برای توسعه نرم‌افزار استفاده می‌شود. تعداد بسیار زیادی پلاگین برای مرورگر‌های Google Ch ome و نیز Mozilla Fi efox نوشته شده است که اگر فضای آزاد پلاگین نویسی نبود، هرگز نمی‌توانستیم تصور کنیم که تیم این شرکت‌ها، قادر به تولید این حجم از نرم‌افزارهای کاربردی متنوع باشند.

پلاگین‌ها می‌توانند برای برنامه‌نویسان و کسب و کارها، یک فرصت کسب درآمد ایجاد کنند. امروزه افراد بسیاری را می‌بینید که به شیوه‌های مختلف از پلاگین نویسی کسب درآمد می‌کنند. هرگاه یک پلتفرم بتواند مدل‌های کسب درآمد برای کاربرانش ایجاد کند، دوام آن افزایش می‌یابد و کاربران وفاداری بیشتری به دست می‌آورد.

پلاگین در مرورگرها چگونه نصب می‌شود؟​


برنامه‌های بسیاری در جهان از قابلیت نصب پلاگین (افزونه) برخوردار هستند و طبیعتاً هر یک، شیوه‌ی مختلف خود را دارند.

اما با توجه به این‌که بسیاری از ما از نسخه‌های دسکتاپ مرورگر کروم و فایرفاکس استفاده می‌کنیم، شاید توضیح زیر برای دوستانی که تا کنون تجربه‌ی استفاده از پلاگین‌ها را نداشته‌اند مفید باشد:

روش دیگر پیدا کردن افزونه‌ها هم استفاده از گوگل است. مثلاً می‌توانید افزونه‌ی PDF Reade Add-o fi efox یا PDF Reade Ex e sio Ch ome را در موتور جستجوی خود تایپ کنید.

در نصب افزونه‌ها زیاده‌روی و افراط نکنید​


به خاطر داشته باشید که هر افزونه‌ی جدید، یک بار جدید برای سیستم شماست. پس صرفاً وقتی یک افزونه را مفید می‌بینید از آن استفاده کنید.

اگر هم پس از مدتی به این نتیجه رسیدید که یک افزونه برایتان مفید نیست، به غیرفعال کردنش اکتفا نکنید و آن را به کلی پاک کنید.

همچنین به خاطر داشته باشید که قرار نیست همه‌ی افزونه‌ها، درست و خوب و مفید باشند. بنابراین، همیشه با جستجو در وب یا پرس‌و‌جو از دوستان‌تان، مطمئن شوید که افزونه‌ی مناسبی را انتخاب کرده‌اید.

اگر از پلتفرم‌هایی مانند وردپرس استفاده کنید، به سرعت به این نتیجه خواهید رسید که بخش مهمی از مشکلات شما، ناشی از افزونه‌های ضعیف، یا تداخل در عملکرد افزونه‌های مختلف است.

بنابراین، دست و دل‌بازانه به نصب هر افزونه‌ای که دیدید و شنیدید، اقدام نکنید.

ما در آینده، درباره‌ی برخی افزونه‌های مناسب وردپرس صحبت خواهیم کرد. بنابراین، در این درس بیشتر بر روی افزونه‌های مرورگرها متمرکز خواهیم شد.

آیا روی مرورگر کروم یا فایرفاکس خود، از افزونه‌ای استفاده می‌کنید که علاقه‌مند باشید آن را به دوستان‌تان هم معرفی کنید؟

لطفاً با جستجو در وب‌سایت‌ها – که لیست‌های بلندبالایی از افزونه‌ها دارند – دیدگاه‌های کلی و عمومی مطرح نکنید.

بلکه صرفاً افزونه‌هایی را معرفی کنید که خودتان استفاده می‌کنید و حدس می‌زنید برای دوستان دیگرتان نیز مفید باشند.

مطلب مرتبط: معرفی پلاگین Yoas برای سئو در سایت‌های وردپرسی

شما با عضویت ویژه در متمم، می‌توانید به درس‌ها و آموزش‌های بسیاری از جمله موضوعات زیر دسترسی کامل داشته باشید:

فهرست درس‌های متمم

موضوعات زیر، برخی از درس‌هایی هستند که در متمم آموزش داده می‌شوند:

دوره MBA (یادگیری منظم درس‌ها)

استراتژی | کارآفرینی | مدل کسب و کار | برندسازی

فنون مذاکره | مهارت ارتباطی | هوش هیجانی |تسلط کلامی

توسعه فردی | مهارت یادگیری | تصمیم گیری | تفکر سیستمی

کوچینگ | مشاوره مدیریت | کار تیمی | کاریزما

عزت نفس | زندگی شاد | خودشناسی | شخصیت شناسی

مدیریت بازاریابی | دیجیتال مارکتینگ | سئو | ایمیل مارکتینگ

اگر با فضای متمم آشنا نیستید و دوست دارید درباره‌ی متمم بیشتر بدانید، می‌توانید نظرات دوستان متممی را درباره‌ی متمم بخوانید و ببینید متمم برایتان مناسب است یا نه. این افراد کسانی هستند که برای مدت طولانی با متمم همراه بوده و آن را به خوبی می‌شناسند:

ترتیبی که متمم برای خواندن مطالب سری سواد دیجیتال به شما پیشنهاد می‌کند:


بات پلاگین چیست​


عنوان : بات پلاگین چیست


اگر این مطلب نیاز به اصلاح و یا تکمیل دارد اطلاع دهید
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,720
    ارسال ها
    56,092
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا