ایران حذف شد

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
ایران حذف شد ، را در همیارخاص بخوانید

تیم ملی ایران با تصمیم AFC از جام جهانی حذف شد​


کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) که در خصوص اعزام تیم‌های ملی فوتبال ساحلی آسیا به جام جهانی روسیه تصمیم گیرنده بود، ایران را در لیست خود قرار نداد.

خبرورزشی – بعد از اینکه برنامه برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتسال و فوتبال ساحلی دو بار لغو و به تعویق افتاد، مقرر شد کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به لغو مسابقات قهرمانی آسیا، رأساً درباره انتخاب تیم‌های صعود کننده به جام جهانی تصمیم بگیرد.

بر همین اساس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC، در خصوص نحوه صعود تیم‌ها به جام جهانی تصمیم گیری کرده و سه شرایط را برای تعیین تیم‌های صعود کننده فوتسال و دو شرایط را برای تیم‌های صعود کننده فوتبال ساحلی به این شرح برای تصویب در کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا تعیین کرد:

۱: پنج تیم برتر از مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا به میزبانی چین تایپه ۲۰۱۸

۲: پنج تیم برتر از رتبه بندی کلی سه دوره از مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا در سال‌های ۲۰۱۴، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸

به علاوه مسابقات پلی آف برای تیم‌های باقی مانده شامل عراق، لبنان، تایلند و ویتنام برگزار تا دو تیم صعود کننده به مسابقات جام جهانی مشخص کنند.

بر اساس معیارهای مطروحه صعود تیم‌های فوتسال ایران، ژاپن و ازبکستان به عنوان نمایندگان AFC به جام جهانی فوتسال که قرار است در تاریخ ۱۲ سپتامبر لغایت ۳ اکتبر در لیتوانی برگزار شود، قطعی است .

هم چنین برای تعیین نمایندگان آسیا برای حضور در جام جهانی فوتبال ساحلی روسیه ۲۰۲۱، کمیته اجرایی AFC پیشنهادات کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی این کنفدراسیون را تایید کرد که مبنای آن سیستم امتیازی با در نظرگیری عملکرد هشت تیم برتر قاره در سه دور قبل مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی می‌باشد که بر این اساس ژاپن، عمان و امارات متحده عربی نمایندگان آسیا در جام جهانی فوتبال ساحلی که از ۱۹ تا ۲۹ آگوست برگزار می‌شوند حضور خواهند بود.

بر اساس این تصمیم حیرت انگیز کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران رسماً از جام جهانی روسیه حذف شد.


ایران حذف شد​


عنوان : ایران حذف شد


اگر این مطلب نیاز به اصلاح و یا تکمیل دارد اطلاع دهید
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,094
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا