ایا مدرسه ها در سال ۱۴۰۰ حضوری است

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
آیا مدارس حضوری است یا آنلاین ,ایا مدارس از ۱۵ شهریور شروع می شود ۱۴۰۰ ,مدرسه ها کی باز میشود ,زمان تعطیلی مدارس برای تابستان ۱۴۰۰ ,بازگشایی مدارس ابتدایی ,بازگشایی مدارس در سال 1401-۱۴۰۰ ,تکلیف مدارس چه می شود ,بازگشایی مدارس در مهر ۱۴۰۰ نی نی سایت ,

ایا مدرسه ها در سال ۱۴۰۰ حضوری است.png

به گزارش مجله اجتماعی سایت همیارخاص، وزیر آموزش و پرورش در رابطه با بازگشایی مدارس ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ اعلام کرد که با توجه به انجام واکسیناسیون کادر آموزشی در مرداد ماه، مدارس از اول مهر 1400 بازگشایی می شوند.

بازگشایی مدارس در تمام پایه های تحصیلی نیازمند داشتن شرایط خاصی است که باید قبل از شروع مدارس در نظر گرفته شوند. طبق اعلام وزارت بهداشت و سازمان آموزش و پرورش شرایط بازگشایی مدارس برای افراد در ارتباط با دانش آموزان و مدارس به شرح زیر می باشد:

معلمان و رانندگان سرویس مدارس در مرداد ماه واکسینه می‌شوند و مدارس با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بازگشایی خواهند شد.
بازگشایی مدارس در مهر ماه 1400همانند شرایط عادی نبوده و حضور دانش‌آموزان با محدودیت‌هایی همراه است.

تمام افرادی که در مدارس فعالیت می‌کنند و تمام کارکنان آموزش و پرورش مشمول تزریق واکسن کرونا هستند.
 
  • برچسب ها
    آیا مدارس حضوری است یا آنلاین ایا مدارس از ۱۵ شهریور شروع می شود ۱۴۰۰ ایا مدرسه ها در سال ۱۴۰۰ حضوری است بازگشایی مدارس ابتدایی بازگشایی مدارس در سال 1401-۱۴۰۰ بازگشایی مدارس در مهر ۱۴۰۰ نی نی سایت تکلیف مدارس چه می شود زمان تعطیلی مدارس برای تابستان ۱۴۰۰ مدرسه ها کی باز میشود
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,094
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا