انشا در مورد علم بهترین سرمایه است زیرا

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
.

انشا در مورد علم بهترین سرمایه است زیرا ، را از سایت همیار خاص ببینید


سوال :

انشا در مورد علم بهترین سرمایه است زیرا


جواب :

ما به علم و ثروت احتیاج داریم تا در آینده آدم موفق و مفیدی در جامعه بشویم و هر دو در زندگی ما بسیار مهم هستند.

اما به نظر من علم بهتر از ثروتی است که از خانواده به آدم می رسد چون ثروتمندانی که هیچ علمی ندارند نمی توانند به خوبی از این ثروت استفاده کنند و بعد از مدتی آن را برای کارهای بی فایده هدر می دهند.

اما کسانی که به دنبال یاد گرفتن علم و دانش هستند در آینده می توانند کارهای مفیدی برای مردم انجام دهند و ثروت هم به دست می آورند.

اما خیلی از آدم ها هم هستند که با این که سواد زیادی ندارند اما به خاطر تلاش و کار زیادی که کرده اند به ثروت رسیده اند و با پولی که دارند به آدم های فقیر هم کمک می کنند.

به نظر من هم علم و هم ثروتی که آدم با تلاش خودش به دست می آورد هر دو وقتی خوب هستند که برای خدمت کردن به بقیه مردم از آن ها استفاده شوند نه این که آدم با آن به دیگران پز بدهد.

انشای علم بهتر است یا ثروت برای دانش آموزان پنجم ابتدایی
زمانی که به خانه رفتم و موضوع انشا را به مادرم گفتم تا از او کمک بگیرم ، او به من گفت که این موضوعی بوده که همیشه به آن فکر می کرده و همه همیشه درباره آن نوشته اند اما هیچ کس نمی تواند بگوید کدام یک از این ها بهتر است. چون هر کسی نظر متفاوتی دارد و در هر شرایطی یکی از این دو موضوع می تواند موثر باشد.

مادرم به من توضیح داد که بعضی از مردم به خاطر این که پول ندارند هیچ وقت نمی توانند درس بخوانند پس یعنی ممکن است به خاطر نداشتن پول حتی نتوانی درس بخوانی.

ولی بعضی ها هم به سختی و با تلاش خیلی زیاد درس می خوانند و زمانی که درسشان تمام شد کار خوبی در آن رشته پیدا می کنند و از این طریق ثروت به دست می آورند پس یعنی بعضی وقت ها هم می توانیم از طریق علم و درس خواندن ثروتمند نیز شویم.

تعدادی از مردم هم چون پول دارند معلم خصوصی می گیرند و به کلاس های مختلف می روند و با این روش می توانند دانشگاه خوبی قبول شوند، پس از ثروت هم می توان به علم رسید.

برای من علم مهم تر است و سعی می کنم همیشه درس هایم را بخوانم تا به هدفی که دارم برسم. دوست دارم با علم خود به دیگران کمک کنم، مانند پزشکان که با علم خود به دیگران کمک می کنند، یا مهندسان که برای ما خانه می سازند و مشکلات فنی ما را رفع می کنند و یا معلم ها که به ما درس یاد می دهند.

فکر می کنم هر کسی که می خواهد به هر کدام از این دو موضوع دست پیدا کند باید تلاش کند و هیچ چیزی بدون تلاش به دست نمی آید. مهم نیست که ما پول نداریم و یا علم، باید برای به دست آوردن آن نهایت تلاش خود را به کار ببریم و هیچ وقت ناامید نشویم.



منبع : همیارخاص

.
 
  • برچسب ها
    انشا در مورد تاثیر علم در زندگی انسان انشا در مورد علم بهتر است یا ثروت انشا در مورد علم چندان که بیشتر خوانی انشا درباره ی درخت علم انشا درباره ی علم و عمل زنگ انشا علم بهتر است یا ثروت ضرب المثل در مورد علم بهتر است یا ثروت متن زیبا در مورد علم و دانش
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,120
    کاربران
    3,408
    جدیدترین کاربران
    امیر حافظ
    عقب
    بالا