اموزش بستن چادر مسافرتی

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
اموزش بستن چادر مسافرتی ، را در همیارخاص بخوانید

نحوه بستن چادر مسافرتی فنری (فیلم عکس)​


با آموزش نحوه بستن چادر مسافرتی و انتخاب چادر مسافرتی مناسب سفری خوش را برای خود و خانواده رقم می زنید و در عوض با انتخاب نامناسب لذتی فراموش نشدنی را به بدترین خاطرات تبدیل می کنید. با مطالعه در مورد کیفیت و قابلیت های چادر مسافرتی میتوانید در شرایط حساس از امنیتی بی نظیر بهره برید. با کمی دقت متوجه می شویم که چادر مسافرتی یکی از اصلی ترین لوازم سفر محسوب می شود. ما در این جا با بیان توصیه هایی شما را در خرید چادری راحت و ایمن راهنمایی می کنیم.

بهترین وسیله برای اکثر گردشگران و علاقه مندان به کمپینگ چادر مسافرتی می باشد که در سایز و رنگهای متفاوتی موجود می باشند. در کنار وسایل دیگر برای سفر، مکانی امن و مطمئن برای سرپناه و استراحت نیاز است. بیشتر در شهر های ساحلی به چشم می خورد و قابل استفاده در هر مکانی می باشد

در این مطلب می خوانید :

توصیه هایی درباره چادر مسافرتی فنری​


چادرهای مسافرتی در انواع مختلفی تولید میشوند، یکی از این مدل ها که در بسیاری از پارک ها نیز دیده میشود چادر های مسافرتی فنری است که از چهار مثلث فنری با پارچه هایی که آنها را به یکدیگر دوخته شده تشکیل میشوند، این نوع چادر ها معمولا بسته بندی دایره ای شکل داشته و حجم و وزن آنها زیاد است، برای نصب چادر سفری هیچ زمانی نیاز نیست و به محض در آوردن از ساک حمل بصورت خودکار نصب میشود.

۱- سهولت نصب​


اولین فاکتوری که به نظر خریدار چادر های مسافرتی فنری می رسد در مورد نصب آن می باشد این چادرها در کمتر از ۲ دقیقه برپا گشته و به آسانی بسته می شود در صورتی که روش صحیح بستن آن را آموزش ببینید عمر چادر بیشتر می شود.

۲- ظرفیت چادر​


برای مثال اگر شما خانواده ای ۲ تا ۴ نفره هستید چادر با ظرفیت ۸ نفره برای شما کافی است زیرا سایز طراحی و اجرا شده در این گروه تولیدی استاندارد بوده و پاسخگوی نیاز شما می باشد. شاید اولین نکته ای که به ذهن خریدار برسد که چرا ۸ نفره؟ در جواب این سوال گفته می شود وسایلی که به درون چادر برده می شود نیاز به فضا دارد پس به این نکته نیز توجه داشته باشید.

۳- ارتفاع چادر​


در هنگام خرید چادر به این موضوع توجه داشته باشید که چادرهایی با ارتفاع حداقل ۱۷۰ سانتی متر مناسب شماست.

۴- جنس چادر و دیگر اجزای آن​


آخرین و اساسی ترین نکته برای خرید چادر مسافرتی مناسب جنس چادر واجزای به کار رفته در آن می باشد. جنس پارچه باید طوری باشد که از نفوذ باران به داخل جلوگیری کند و حالت ضد آب داشته باشد. این فاکتور بسیار مهم در پارچه ها با درجه تراکم مختلف دیده می شود که باعث تفاوت قیمت می گردد.در این جا به نکته ای بسیار مهم اشاره می کنیم که اگر چادر ضد آب باشد از بیرون به داخل رطوبت نفوذ نمی کند پس هوای حاصل از دم و بازدم داخل چادر را هم به بیرون انتقال نمی دهد. در این حالت چادر مرطوب می شود و موجب نارضایتی افراد داخل آن می شود این گروه تولیدی با دستیابی به محصول منحصر به فرد این مشکل را تا حدود زیادی بر طرف کرده است. اگر توجه داشته باشید به دلیل این که هوای داخل خانه یا هر فضایی دیگر حالت شرجی پیدا نکند برای خانه ها یا فضاهای سر بسته دیگر دودکش تعبیه می کنند و ما هم از این اصل در چادرهای خود استفاده کرده و سقف چادرها را از جنس تور استفاده نمودیم. و برای رفع مشکل نفوذ باران از طریق تور( هواکش) به داخل چادر نیز کلاهکی تعبیه شده تا موقع بارندگی روی سر چادر کشیده شود با این کار حالت ضد آب بودن چادر بیشتر شده و خاطره ای شیرین را از سفر در ذهن شما پدیدار میکند.جزئیات استفاده شده در چادرهای تولید شده توسط گروه ما از بهترین کیفیت بوده و به همین دلیل شعار ما که برترین تولید کننده چادرهای مسافرتیست به تحقق پیوسته است. در آخر به عنوان توصیه یادآور میشویم که برای خرید چادر مسافرتی به متخصصان و کارشناسان در این زمینه مراجعه نمائید تا از سوء استفاده سودجویان در امان باشید.

فیلم بستن چادر مسافرتی فنری​

عکس بستن چادر مسافرتی فنری​


۱- درب چادر را باز می کنیم سپس ضلع پشت در را به داخل فشار می دهیم تا چادر کتابی شود.

۲- دو دست را زیر قسمتی که چادر دو رنگ شده قرار می دهیم.

۳- چادر را ۹۰ درجه به جلو خم می کنیم.( مانند رکوع)

۴- دو دست را به هم نزدیک می کنیم.( در همان حالت ۹۰ درجه)

۵- بعد از نزدیک کردن دو دست دو لبه ی چادر را با یک دست می گیریم.

۶- نوک چادر را با یک دست می گیریم و به داخل می کشیم.

۷- با دست فنر های چادر را به طرف پایین فشار می دهیم تا چادر به حالت دایره کامل شود.

۸.درمرحله آخر چادرکه جمع شده را بین دوپا قرارداده وکیف را روی سر چادر میکشیم .

انواع چادر مسافرتی​


به تازگی چادری به بازار عرضه شده است که مزیت های هر دو مدل عصایی و فنری را در خود جای داده است که به آن چادر مسافرتی اتوماتیک می گویند.

چادر مسافرتی عصایی بدین شکل است که سازه از پارچه اصلی جدا می باشد و در زمان نصب شما باید عصا ها را از شیار هایی که تعبیه شده عبور دهید.

این مدل چادرها مثلثی شکل هستند. سایز و اندازه بزرگی دارند که به وسیله ۲ چوب عمودی نگه داشته می شوند. از سقف پهنی برخودار می باشند به وسیله طناب به زمین وصل می شوند تا در برابر باد محکم باقی بماند. ولی نصب آنها نسبتا سخت است و باید زمان بیشتری را صرف کرد.

چادر مسافرتی سایبان دار به وسیله میله های موجود در آن که از جنس فایبر گلاس انعطلف پذیر میباشد نصب می شوند. تمامی میله ها توسط یک بست آهنی به یکدیگر متصل میگردند و استحکام خوبی دارند.


اموزش بستن چادر مسافرتی​


عنوان : اموزش بستن چادر مسافرتی


اگر این مطلب نیاز به اصلاح و یا تکمیل دارد اطلاع دهید
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,094
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا