افزایش ۳۱ درصدی مصرف بنزین درفارس

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
افزایش ۳۱ درصدی مصرف بنزین درفارس | در همیارخاص بخوانید
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: در دور اول سفر‌های نوروزی بیش از ۸۲ میلیون لیتر بنزین در فارس مصرف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۳۱ درصدی داشته است.
اسداله طاهری گفت: از ابتدای تعطیلات نیمه اول نوروز امسال بیش از ۸۲ میلیون لیتر بنزین با تلاش همکاران، شرکت‌های حمل ونقل فرآورده‌های نفتی، رانندگان نفتکش ومالکین مجاری عرضه در استان فارس تامین وتوزیع شده است.
به گفته مدیر منطقه فارس، در این مدت در فارس بطور متوسط روزانه بیش از هفت میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بنزین مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۱ درصد رشد را نشان می‌دهد.
او، مصرف روزانه این فرآورده را درکلان شهر شیراز سه میلیون و ۴۶۰ هزار لیتر اعلام و افزایش سفر‌های نوروزی وحجم بالای تردد‌ها را مهمترین عامل در افزایش مصرف بنزین در استان برشمرد.
طاهری با بیان این موضوع که هماهنگی وتمهیدات لازم برای سوخترسانی بدون وقفه تاپایان تعطیلات نوروزی صورت گرفته، بیشترین آمار مصرف بنزین را مربوط به روز سوم فروردین با هشت میلیون و ۹۵۰ هزارلیتر و کمترین میزان مصرف مربوط به ۲۴ اسفند سال گذشته با پنج میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر اعلام کرد.

منبع : yjc | [ خواندن کامل این مطلب ]
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,132
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا