اسامی بازیگران فیلم تک تیرانداز | خلاصه داستان فیلم تک تیرانداز

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
alt


لازم به بیان است علی غفاری کارگردان سریال بچه مهندس در تلویزیون است که کارگردانی فیلم های سینمایی ” ابوزینب ” و ” استرداد ” را در کارنامه فعالیت های حرفه ‌ای خود دارد.

فیلم سینمایی شکار شکارچی به همت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از عوامل حرفه ‌ا‌ی سینما و بعد از ۳ ماه پیش‌ تولید در شهرک سینمای انقلاب و دفاع مقدس مراحل تولید خود را برای حضور در سی ‌و نهمین جشنواره بین ‌المللی فیلم فجر آغاز کرده است. فیلمبرداری این پروژه بیشتر در تهران است و به زودی لوکیشن ‌های دیگر این فیلم نیز انتخاب می ‌شود.

بخش زیادی از قصه تک تیرانداز در دل نیروهای دشمن تعریف می شود و به تاثیر حضور و مبارزه تک تیرانداز ایرانی در عقیم کردن عملیات های دشمن می پردازد. این فیلم سینمایی با حمایت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در حال تولید است.

شهید عبد الرسول زرین ، جزو نیروهای اصلی و بنیان‌ گذاران لشکر امام حسین (ع) بود و در جبهه ‌ها نقش منحصربه‌ فردی را ایفا می ‌کرد. نشانه‌ گیری ‌های دقیق شهید عبد الرسول زرین بیشترین آسیب ‌ها را به دشمن زده است. او با رکورد بیش از ۳ هزار شلیک موفق و با به هلاکت رساندن نظامیان بعثی و چندین تک ‌تیرانداز ماهر و فرمانده عراقی خود را به ‌عنوان ماهرترین تک‌ تیرانداز جهان در جنگ ‌های معاصر ثبت کرده است!.

این شهید والامقام ۳۰۰۰ شلیک موفق داشت! به همین دلیل دلیل عراقی ‌ها به او لغب صیاد خمینی را دادند؛در یکی از عملیات ها موقع دوئل با رقیب بعثی، گلوله از بیخ گوشش گذشت. او در اسفند ماه سال ۱۳۶۲ شمسی و در جزیره مجنون و عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، کامبیز دیرباز به‌ عنوان بازیگر فیلم شکار شکارچی به کارگردانی علی غفاری و به تهیه‌ کنندگی ابراهیم اصغری با نگاهی به حماسه برترین تک‌ تیرانداز جنگ ‌های معاصر و هشت سال دفاع مقدس، شهید عبد الرسول زرین معرفی شد.

سایر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از:

مهرداد خوشبخت مشاور کارگردان، مجید کرباسیان دستیار و برنامه‌ریز، عباس دقاقی مدیر تولید، جواد اصغری دستیار تولید، محسن ملکی طراح گریم، شهرام متولی‌باشی مدیر صدابرداری، سعید براتی مدیر فیلم‌برداری، عباس بلوندی طراح صحنه و لباس، امیر حسین خنجری طراح بدلکاری، ایمان کرمیان طراح جلوه‌های ویژه و میدانی، علی غفاری را در تولید این فیلم سینمایی همراهی می‌کنند.

سایر بازیگران این فیلم سینمایی پر بازیگر به‌ زودی اعلام خواهند شد.



منبع : JadvalYab | همیارخاص
 
  • برچسب ها
    بازیگران فیلم تک تیرانداز خلاصه فیلم تک تیرانداز داستان فیلم تک تیرانداز دانلود فیلم تک تیرانداز
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,132
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا