آیا فوتبال ایران تعلیق می شود

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
آیا فوتبال ایران تعلیق می شود ، را در همیارخاص بخوانید

ناظر فیفا در جریان مسائل بود؛​

اصولی: تعلیق نخواهیم شد​


سخنگوی فدراسیون فوتبال می‌گوید طبق گزارشی که توسط ناظر فیفا نوشته شده است، مشکلی ایجاد نخواهد شد.

به گزارش ورزش سه، احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی با برنامه نوروز فوتبالی در واکنش به مشکلاتی که در حاشیه بازی ایران و لبنان در مشهد رخ داد گفت: به سهم خودم از همه عزیزانی که به زحمت افتادند و مورد سواستفاده برخی سودجویان قرار گرفتند عذرخواهی می‌کنم.

او در این خصوص که شنیده می‌شود با اتفاقات رخ داده احتمال دارد فوتبال ایران تعلیق شود عنوان کرد: برخی مدت هاست علاقه دارند پالس بدهند و دوست دارند فوتبال ایران تعلیق شود اما ناظر فیفا به طور کامل در جریان پروسه بود؛ ما ایشان را توجیه کردیم و ایشان در گزارششان هم ذکر کردند که ظرف ۷۲ ساعتی که ما برای این موضوع فعال شدیم، امکان ایجاد زیرساخت هایی که بر اساس آیین نامه برگزاری مسابقات بین‌المللی فیفا تعریف شده که باید ورود امن ایجاد کنیم، سرویس های بهداشتی را تفکیک کنیم، امکانات جایگاهی و… در ورزشگاه امام رضا در این زمان کوتاه میسر نبود.

اصولی تاکید کرد: با گزارشی که توسط ناظر فیفا نوشته شد، تا این لحظه هیچ نکته و تماس و ایمیلی نداشته‌ایم و گزارش هم به همین شکل تنظیم شده و ایشان هم کامل توجیه بوده است؛ به امید خدا هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در‌ واکنش به اینکه بهتر است سرپرست فدراسیون فوتبال که برای قرعه کشی جام جهانی به قطر سفر کرده است، دیداری با رییس فیفا داشته باشد تا دیپلماسی ورزشی ایجاد شود گفت: حتما این اتفاق می‌افتد. من در جریان هستم؛ وقت گرفته شده و انشاالله آقای ماجدی با آقای اینفانتینو دیدار خواهد کرد.

او در ادامه گفت: تعجب می‌کنم که برخی مباحث ملی را قاطی بحث های خاص و شخصی خودشان می‌کنند. همه باید یک صدا پشت تیم ملی و منافع فوتبال ملی باشیم.

اصولی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون حمایت کامل از اسکوچیچ برای حضور روی نیمکت ایران در جام خواهد داشت گفت: همینطور است.


آیا فوتبال ایران تعلیق می شود​


عنوان : آیا فوتبال ایران تعلیق می شود


اگر این مطلب نیاز به اصلاح و یا تکمیل دارد اطلاع دهید
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,094
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا