آراد برندینگ نی نی سایت

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
آراد برندینگ نی نی سایت ، را در همیارخاص بخوانید

ارادبرندینگ کسی میشناسه​


من براش تولید محتوا میکنم معتبره یا نه …

فقط ۱۱ هفته و ۱ روز به تولد باقی مونده !

آشنایی با متد کاری آراد برندینگ​


اگر این مطلب را می‌خوانید، احتمالا کار با ما را شروع کرده‌اید. یعنی قراردادتان را بستید و خدمات ما برای شما به‌زودی شروع می‌شود. در شروع این خدمات، به آموزش‌ها و نکاتی نیاز دارید تا با کار آشنا بشوید و بتوانید به‌خوبی کار را انجام بدهید. این نکات و آموزش‌ها با این هدف است که با نحوه و متد کار آشنا بشوید و اصول ما در کار را بشناسید، چه شما بخواهید به‌صورت مستقل از خدمات ما استفاده کنید، چه ما بخواهیم کار را برای شما انجام بدهیم.

گام‌های آغازین برندینگ​


شما برای شروع کار، چند مرحله پیش رو دارید. پیش از هر چیز، باید مسیری ایجاد شود تا مشتری‌هایی که به‌دنبال خرید این محصول هستند، بتوانند شما را پیدا کنند و به سراغ شما بیایند. در واقع تعریف اصلی ما از برندینگ همین است. ما قرار است شما را به‌عنوان یک برند مطرح کنیم، تا به‌عنوان کسی که تأمین‌کننده، تولیدکننده یا فروشنده این محصول است، شناخته شوید. این مرحله اول کار است که ما برای شما انجام می‌دهیم. فرایندهایی که در طی این کار انجام می‌شود، برای پیدا کردن مشتری و ایجاد ارتباط بین شما و مشتری است. این کار شامل سایت‌های برندینگ، شبکه‌های اجتماعی و چیزهای دیگری می‌شود که من در آموزش‌های بعدی به شما خواهم گفت.

فرایند اعتمادسازی و چالش‌های پیش رو​


فرایندهایی داریم که به شما کمک می‌کند تا بتوانید اعتماد مخاطبی که با شما ارتباط برقرار کرده، جلب کنید. اعتماد عامل بسیار مهمی است برای اینکه مخاطب شما بپذیرد که می‌تواند با شما معامله کند. فرایندهای اعتمادسازی پیچیده است، مواردی مانند کاتالوگ، کمپانی پروفایل، مکاتباتی مثل FCO، فعالیت‌های شما در شبکه‌های اجتماعی، سایت‌های ویترینی و بسیاری چیزهای دیگر. من تک‌تک این موارد را برای شما توضیح می‌دهم و می‌گویم هر کدام از این خدمات چگونه انجام می‌شود، چگونه باید این خدمات را بگیرید و چگونه باید این کار را انجام بدهید. مرحله بعدی چیست؟ پس از اینکه مخاطب به شما اعتماد کرد و با شما ارتباط برقرار کرد، حالا باید پول دریافت بشود. برای دریافت پول و اتمام معامله به مکاتبات دیگری نیاز است. صدور P o fo ma i voice، Comme cial i voice، Packi g lis ، P ice lis و چیزهای دیگری که برای این کار ضروری است. ما آن‌ها را هم برای شما توضیح می‌دهیم. ما همه این خدمات را به‌صورت کامل برای شما انجام می‌دهیم تا شما بتوانید در Pe so al b a di g خود، در تجارت، مشهور شدن، فروش و صادرات خود موفق باشید.

مسئله دیگری که ممکن است برای شما پیش بیاید، این است که مخاطب با شما ارتباط برقرار کرده، اما چالش‌هایی دارید و این چالش‌ها خارج از رویه‌های عمومی است. درگیری‌های بین شما و مشتری‌تان مشکلاتی ایجاد می‌کند که برای رفع آن‌ها، نیاز دارید نکات و مسائلی را بدانید. چه کسی این‌ها را جواب می‌دهد؟ ما در این موارد هم با خدمات مشاوره به شما کمک می‌کنیم. ما شما را تنها نمی‌گذاریم و از ابتدا تا انتهای کار در کنار شما هستیم. ما همه آن چیزی که مرحله به مرحله نیاز دارید، چه برای اینکه مشتری‌ها شما را پیدا کنند و بشناسند، چه برای اینکه اعتماد آن‌ها را جلب کنید و چه برای اینکه پول دریافت کنید، برای شما فراهم می‌کنیم.

شرکت آراد در سال ۱۳۸۵ در مشهد تاسیس شد. موسس آراد، ایده و آرمانی که داشت را ثبت و ایجاد نمود و کار خورد را شروع کرد. آراد در آن زمان خیلی کوچک بود. شاید بتوان مثال نوزاد نوپایی را زد که فکرهای خیلی بزرگی داشت.

برای تمام کسانی که با ما در ارتباط بودند، ایده و ساختار آراد غیرقابل باور بود که چطور یک مجموعه با یک آرمان و هدف از هیچی به اینجا رسیده است. در واقع نه وام و نه امتیازهای خاص پشتمان بود. در واقع ما از همه ی بحث های تجاری مستقل هستیم.

مجموعه ای که با همه دوست و در ارتباط باشد اما وابسته به جایی نباشد. تمام مطالبی که به شما گفته می شود، خودمان نیز عمل می کنیم زیرا به آن باور داریم. چیزی که درست است را می گوییم حتی اگر به ضررمان باشد.

سال ۱۳۹۰ برندینگ در آراد شروع شد. قبل از سال ۹۰ آراد بخش تجاری خود را شروع کرده بود و تمام پولی که از آراد به دست می آوردیم را هزینه می کردیم تا آراد به یک مرحله از رشد برسد. اولین مرحله شروع کار ما این بود که به مردم ثابت کنیم که می توان فردی جوان، بدون تجربه و سرمایه بود اما تجارت کرد.

جهش بعدی ما در آراد، سال ۱۳۹۷ بود. ما آراد را به قم انتقال دادیم. همیشه متمایز بودیم و هیچ وقت مانند مردم فکر نکردیم. به واسطه آراد با نصف دنیا معامله کردیم. هیچ مجموعه ای در دنیا شبیه به آراد وجود ندارد.

زمانی که یک جوان وارد مجموعه ما می شود، برای او هدف و آرمان ایجاد می کنیم و به او مسیر می دهیم و تا مرحله ی نهایی که بتواند رشد کند، او را همراهی می کنیم و از یک تاجر معمولی به یک تاجر بین المللی که بتواند موانع خود را برطرف کند، تبدیل می کنیم و مثل یک دوست و خانواده کنار او هستیم و او نیز با ما این گونه باشد و فقط ما را فروشنده محصول نبیند.

سال ۱۳۹۸ کنفرانس های ما به صورت بزرگ و پر جمعیت شروع شد. هر کدام از این جلسات، هزینه های زیادی دارد. این جلسات هر هفته بدون دریافت هزینه ای، برگزار می شود.

سال ۱۳۹۸ و شروع همایش ها، در واقع تغییر اساسی در سیستم ما ایجاد کرد. ما باید برای مردم ایران مسیرهای تجاری را هموار کنیم. امروزه اگر کسی در مورد صادرات صحبت کند، پسته و زعفران را همه توصیه می کنند اما ما توصیه نمی کنیم.

ما به دنبال مسیرهای درست و ثابتی هستیم؛ نه صرفا به خاطر تفاوتش بلکه برای درست بودن آن زیرا اگر مسیرهای قبل درست بود وضعیت اقتصادی کشور ما بهتر از این بود.

به سال ۱۴۰۰ نزدیک می شویم؛ شاید خیلی زودتر از ۱۴۰۰ تغییراتی که در آراد اتفاق می افتد، بتواند یک مسیر جدید برای مردم ایران ایجاد کند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز ۰ ۵٫ تعداد رأی: ۰

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.


آراد برندینگ نی نی سایت​


عنوان : آراد برندینگ نی نی سایت


اگر این مطلب نیاز به اصلاح و یا تکمیل دارد از طریق انتهای همین مطلب اطلاع دهید
 

جوادبرومندهنرور

کاربر غیرعضو
پس چراازاردیبهشت که من واردارادشدم همش وعده وعید یاشایداوایل کارتان بخاطر تبلیغات چندجوانراواردتجارت کردین شما میگین جوان بی پول ولی من ۷۰ملیون دادم هیچکاری نکردن جزوعده وعدعه وعده اگه دروغ بگم اسمم رودرج نمیکنم
 

مالباخته

کاربر غیرعضو
مردم عزیز ایران
مراقبت تبلیغات و ریپورتاژ آگهی شرکت آرادبرندینگ باشید. یه وقت پول به حساب اینا نریزید که اگه این کارو کنید باید قید پول و درامد و پس گرفتن پپچول بزنید. فقط دروغ تحویل شما میدن ، اگه توی اینستاگرام این شرکت برید متوجه میشید که برای اینکه صدای اعتراض مردم به گوش تازه واردها نرسه قسمت کامنتها مسدود شده
هیچ راه ارتباطی با این شرکت وجود نداره و فقط از طریق ارسال ایمیل میشه بهشون وصل شد. اونم اگه حال داشته باشن جوابتو میدن
من که پولمو از دست دادم اما شما اینکارو نکنید(حتی یک ریال هم به حساب این شرکت بریزید نمیتونید پس بگیرید)
#آرادبرندینگ
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,132
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا