آب صنعتی اصفهان را از خلیج فارس تأمین کنید/ آقای رئیس جمهور! شما مدیون پرندگان مهاجر تالاب گاوخونی هستید

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
آب صنعتی اصفهان را از خلیج فارس تأمین کنید/ آقای رئیس جمهور! شما مدیون پرندگان مهاجر تالاب گاوخونی هستید را در همیار خاص بخوانید


به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس مقتدای خوراسگانی نماینده اصفهان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی طی تذکری خطاب به حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهور گفت: کمک کنید در فرصت باقیمانده مجموعه شورای عالی آب بررسی کند آب شیرین شده خلیج فارس که به فلات مرکزی و سیرجان رسیده و در آینده به یزد می‌رسد، به اصفهان نیز برسد و آب صنعتی استان را از آنجا تأمین کنید.

نماینده اصفهان بیان کرد: یک محاسبه می‌گوید از عمر باقیمانده کاری دولت حدود ۱۰۰ روز باقی مانده است؛ جنابعالی در میدان امام اصفهان به مردم قول دادید که جریان آب در داخل زاینده رود و دائمی باشد. در این فرصت باقیمانده حداقل تلاشی برای عملی کردن قولتان داشته باشید.

وی افزود: آن روز حرف کارشناسی زده شد؛ شما مدیون مردم صبور اصفهان هستید، نه تنها مردم شرافتمند اصفهان، بلکه مدیون پرندگان مهاجری و بومی هستید که به تالاب گاوخونی می‌آمدند. کمک کنید در فرصت باقیمانده مجموعه شورای عالی آب بررسی کند آب شیرین شده خلیج فارس که به فلات مرکزی و سیرجان رسیده و در آینده به یزد می‌رسد، به اصفهان نیز برسد و آب صنعتی در اصفهان را از آنجا تأمین کنید.

مقتدای اظهار کرد: درآمد کلی استان اصفهان کاهش پیدا کرده و این به ضرر کل کشور است. آثار تاریخی اصفهان در حال آسیب جدی و بلکه نابودی است؛ به چه زبانی و با چه صدایی مردم کشور و اصفهان حرفشان را بیان کنند؟ به خدا اگر شما در مجلس می‌آمدید، ما به شما کمک می‌کردیم و رو در رو می‌گفتیم. الان مجلس هم نمی‌آید، به شما می‌خواهیم در فرصت باقیمانده کمک کنیم.

همیار خاص/



اخبار مرتبط موسوی لارگانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان: وعده‌های دروغین دولت در اصفهان محقق نشده است/ از مردم می‌خواهیم در خیابان تجمع نکنند/به دنبال احقاق حق مردم هستیم موسوی لارگانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛ علت استعفای 19 نماینده استان اصفهان چه بود؟ مجمع نمایندگان استان اصفهان با صدور بیانیه‌ای: نمایندگان اصفهان و مسئولان استانی عزم خود را برای احیای زاینده‌رود جزم کرده‌اند لاریجانی: نگاه ملی به مسئله آب ضروری است/ سند جامع آب تدوین شود

منبع خبر yjc است , اگر این خبر نیاز به تغییر و یا حذف دارد میتوانید کد ۷۶۵۷۳۷۲ را به شماره 50002015811781 پیامک کنید
منبع : yjc
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,134
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا