جواب گفتوگو صفحه 105 علوم / گفتوگو صفحه 105 علوم / پاسخ گفتوگو صفحه 105 علوم چهارم/ صفحه 105 علوم چهارم/ علوم چهارم صفحه 105 / گام به گام علوم چهارم/
گفتوگو صفحه 105 علوم چهارم
دربارهٔ نقش انسان در حفظ یا تخریب زیستگاهها در هریک از تصویرهای زیر در گروه خود گفتوگو کنید.
آلوده...
اخراج شده
موضوع
جواب گفتوگو صفحه 105 علوم
دربارهٔ نقش انسان در حفظ یا تخریب زیستگاهها در هریک از تصویرهای زیر در گروه خود گفتوگو کنید
صفحه 105 علومچهارمعلومچهارم صفحه 105
پاسخ گفتوگو صفحه 105 علومچهارمگامبهگامعلومچهارم
گفتوگو صفحه 105 علوم
جواب فکرکنید صفحه 105علوم چهارم / فکرکنید صفحه 105علوم چهارم / پاسخ فکرکنید صفحه 105 علوم چهارم/ صفحه 105 علوم چهارم/ علوم چهارمصفحه 105 / گام به گام علوم چهارم
فکرکنید صفحه 105 علوم چهارم
آیا به نظر شما بوستان یا باغچه یک زیستگاه است؟ دلیل بیاورید. بله، چون در این بوستانها و باغچهها،...
اخراج شده
موضوع
آیا به نظر شما بوستان یا باغچه یک زیستگاه است؟ دلیل بیاورید
جواب فکرکنید صفحه 105علوم چهارم
صفحه 105 علومچهارمعلومچهارمصفحه 105
فکرکنید صفحه 105علوم چهارم
پاسخ فکرکنید صفحه 105 علومچهارمگامبهگامعلومچهارم
جواب فعالیت صفحه 103 علوم چهارم / فعالیت صفحه 103 علوم چهارم / پاسخ فعالیت صفحه 103 علوم چهارم/ صفحه 103 علوم چهارم/ علوم چهارم صفحه 103 / گام به گام علوم چهارم/
فعالیت صفحه 103 علوم چهارم
موتد و وسایل لازم: مقداری خاک باغچه، قاشق یکبار مصرف، ظرف آب، یک ظرف گود
1- با یک قاشق یک بار مصرف،...
اخراج شده
موضوع
با یک قاشق یک بار مصرف، خاک را به هم بزنید و کرمهای خاکی درون آن را پیدا کنید
جواب فعالیت صفحه 103 علومچهارم
خاک را با کرمها در یک ظرف بریزید
صفحه 103 علومچهارمعلومچهارم صفحه 103
فعالیت صفحه 103 علومچهارم
مقداری آب روی خاک بریزید تا سطح آن را بپوشاند
پاسخ فعالیت صفحه 103 علومچهارم
پیشبینی میکنید چه اتّفاقی برای کرمها بیفتد
گامبهگامعلومچهارم
جواب فکرکنید صفحه 103 علوم / فکرکنید صفحه 103 علوم / پاسخ فکرکنید صفحه 103 علوم چهارم/ صفحه 103 علوم چهارم/ علوم چهارم صفحه 103 / گام به گام علوم چهارم/
فکرکنید صفحه 103 علوم چهارم
1- در شبکهٔ غذایی بالا چند زنجیرهٔ غذایی وجود دارد؟ 5 زنجیرهٔ غذایی
2- اگر در این شبکهٔ غذایی روزی همهٔ...
اخراج شده
موضوع
اگر در این شبکهٔ غذایی روزی همهٔ موشها از بین بروند، آیا شاهینها هم از بین میروند
جواب فکرکنید صفحه 103 علوم
در شبکهٔ غذایی بالا چند زنجیرهٔ غذایی وجود دارد
صفحه 103 علومچهارمعلومچهارم صفحه 103
فکرکنید صفحه 103 علوم
پاسخ فکرکنید صفحه 103 علومچهارمگامبهگامعلومچهارم
جواب فعالیت صفحه 102علوم چهارم / فعالیت صفحه 102 علوم چهارم / پاسخ فعالیت صفحه 102 علوم چهارم/ صفحه 102 علوم چهارم/ علوم چهارم صفحه 102 / گام به گام علوم چهارم/
فعالیت صفحه 102 علوم چهارم
با توجّه به شکل زیر،
- غذاهای گنجشک کداماند؟ کرم خاکی و دانهٔ گیاه
- گنجشک غذای چه جانورانی است؟...
اخراج شده
موضوع
جواب فعالیت صفحه 102علوم چهارم
در این شکل چند زنجیرهٔ غذایی وجود دارد
صفحه 102 علومچهارمعلومچهارم صفحه 102
غذاهای گنجشک کداماند
فعالیت صفحه 102 علومچهارم
پاسخ فعالیت صفحه 102 علومچهارم
کدام جانور در این زنجیرهٔها مشترک است
گامبهگامعلومچهارم
گنجشک غذای چه جانورانی است
جواب جمع آوری اطلاعات صفحه 101علوم/ جمع آوری اطلاعات صفحه 101 علوم / پاسخ جمع آوری اطلاعات صفحه 101 علوم / صفحه 101 علوم / علوم چهارم صفحه 101 / گام به گام علوم چهارم/
جمع آوری اطلاعات صفحه 101 علوم چهارم
دربارهٔ غذای جانورانی که نام آنها را در جدول بالا نوشتید، اطّلاعات جمع آوری کنید و...
اخراج شده
موضوع
آیا در این جدول، جانوری وجود دارد که هم از گوشت و هم از گیاه تغذیه کند
جمع آوری اطلاعات صفحه 101 علوم
جواب جمع آوری اطلاعات صفحه 101علوم
دربارهٔ غذای جانورانی که نام آنها را در جدول بالا نوشتید، اطّلاعات جمع آوری کنید
صفحه 101 علومعلومچهارم صفحه 101
پاسخ جمع آوری اطلاعات صفحه 101 علوم
کدام جانوران این جدول از گیاهان، کدام جانوران از گوشت جانوران دیگر تغذیه میکنند
گامبهگامعلومچهارم
جواب فعالیت صفحه 100 علوم / فعالیت صفحه 100 علوم / پاسخ فعالیت صفحه 100علوم چهارم/ صفحه 100علوم چهارم/ علوم چهارم صفحه 100 / گام به گام علوم چهارم
فعالیت صفحه 100 علوم چهارم
در حیاط مدرسه یا بوستان نزدیک مدرسه:
الف) کدام موجودات زنده و غیرزنده را میبینید؟ آنها را در جدول روبه رو طبقه بندی...
اخراج شده
موضوع
جواب فعالیت صفحه 100 علوم
صفحه 100علوم چهارمعلومچهارم صفحه 100
فعالیت صفحه 100 علوم
موجودات زندهٔ جدول صفحهٔ پیش را در جدول روبه رو طبقهبندی کنید
پاسخ فعالیت صفحه 100علوم چهارم
کدام موجودات زنده و غیرزنده را میبینید؟ آنها را در جدول روبه رو طبقه بندی کنید
گامبهگامعلومچهارم
جواب جمع آوری اطلاعات صفحه 98 علوم / جمع آوری اطلاعات صفحه 98 علوم / پاسخ جمع آوری اطلاعات صفحه 98 مطالعات اجتماعی چهارم/ صفحه 98 علوم چهارم/ علوم چهارم صفحه 98/ گام به گام علوم چهارم/
جمع آوری اطلاعات صفحه 98 علوم چهارم
چه گیاهانی را میشناسید که به روشهای دیگری جز با دانه و هاگ زیاد...
اخراج شده
موضوع
جمع آوری اطلاعات صفحه 98 علوم
جواب جمع آوری اطلاعات صفحه 98 علوم
صفحه 98 علومچهارمعلومچهارم صفحه 98
پاسخ جمع آوری اطلاعات صفحه 98 مطالعات اجتماعی چهارم
چه گیاهانی را میشناسید که به روشهای دیگری جز با دانه و هاگ زیاد میشوند
گامبهگامعلومچهارم
جواب گفتوگو صفحه 97 علوم چهارم / گفتوگو صفحه 97 علوم چهارم / پاسخ گفتوگو صفحه 97 علوم چهارم/ صفحه 97 علوم چهارم/علوم چهارم صفحه 97 / گام به گام علوم چهارم/
گفتوگو صفحه 97 علوم چهارم
کدام گیاهانِ جدول بالا را در یک گروه طبقهبندی میکنید؟ به چه دلیل؟ کاج، سوسن و کدو در یک گروه، چون هر سه...
اخراج شده
موضوع
جواب گفتوگو صفحه 97 علومچهارم
صفحه 97 علومچهارمعلومچهارم صفحه 97
پاسخ گفتوگو صفحه 97 علومچهارم
کدام گیاهانِ جدول بالا را در یک گروه طبقهبندی میکنید؟ به چه دلیل؟
گامبهگامعلومچهارم
گفتوگو صفحه 97 علومچهارم
جواب فعالیت صفحه 97 علوم / فعالیت صفحه 97 علوم / پاسخ فعالیت صفحه 97 علوم چهارم/ صفحه 97 علوم چهارم/ علوم چهارم صفحه 97 / گام به گام علوم چهارم/
فعالیت صفحه 97 علوم چهارم
با توجّه به آنچه تاکنون آموختهاید، جدول زیر را کامل کنید.
نام گیاه
سوسن
کدو
کاج
خزه
سرخس
ویژگیهای گیاه...
اخراج شده
موضوع
با توجّه به آنچه تاکنون آموختهاید، جدول زیر را کامل کنید
جواب فعالیت صفحه 97 علوم
صفحه 97 علومچهارمعلومچهارم صفحه 97
فعالیت صفحه 97 علوم
پاسخ فعالیت صفحه 97 علومچهارمگامبهگامعلومچهارم