جواب گفت و گو صفحه 103 علوم ششم, گفت و گو صفحه 103 علوم ششم, پاسخ گفت و گو صفحه 103 علوم ششم, صفحه 103 علوم ششم, علوم ششم صفحه 103 , گام به گام علوم ششم,
گفت و گو صفحه 103 علوم ششم
چرا وسایل ارتباط شخصی با گذشت زمان تغییر کرده است؟ پیشبینی کنید در آینده وسایل ارتباط شخصی چگونه خواهد بود؟...
جواب گفت و گو صفحه 103 علومششم
صفحه 103 علومششمعلومششم صفحه 103
پاسخ گفت و گو صفحه 103 علومششم
پیشبینی کنید در آینده وسایل ارتباط شخصی چگونه خواهد بود
چرا وسایل ارتباط شخصی با گذشت زمان تغییر کرده است
گامبهگامعلومششم
گفت و گو صفحه 103 علومششم
جواب علم و زندگی صفحه 102 علوم ششم, علم و زندگی صفحه 102 علوم ششم, پاسخ علم و زندگی صفحه 102 علوم ششم, صفحه 102 علوم ششم, علوم ششم صفحه 102 , گام به گام علوم ششم,
علم و زندگی صفحه 102 علوم ششم
از بزرگترها دربارهٔ وسایل ارتباطی زمان خودشان بپرسید و آن اطلاعات را به کلاس گزارش دهید...
از بزرگترها دربارهٔ وسایل ارتباطی زمان خودشان بپرسید و آن اطلاعات را به کلاس گزارش دهید
جواب علم و زندگی صفحه 102 علومششم
صفحه 102 علومششم
علم و زندگی صفحه 102 علومششمعلومششم صفحه 102
پاسخ علم و زندگی صفحه 102 علومششمگامبهگامعلومششم
جواب گفت و گو صفحه 96 علوم ششم, گفت و گو صفحه 96 علوم ششم, پاسخ گفت و گو صفحه 96 علوم ششم, صفحه 96 علوم ششم, علوم ششم صفحه 96 , گام به گام علوم ششم,
گفت و گو صفحه 96 علوم ششم
میکروب سرماخوردگی از چه راهی وارد بدن ما میشود؟
ویروس سرما خوردگی از طریق، دهان و بینی وارد دستگاه تنفس انسان...
جواب گفت و گو صفحه 96 علومششم
صفحه 96 علومششمعلومششم صفحه 96
میکروب سرماخوردگی از چه راهی وارد بدن ما میشود
پاسخ گفت و گو صفحه 96 علومششمگامبهگامعلومششم
گفت و گو صفحه 96 علومششم
جواب جمع آوری اطلاعات صفحه 94 علوم ششم, جمع آوری اطلاعات صفحه 94 علوم ششم, پاسخ جمع آوری اطلاعات صفحه 94 علوم ششم, صفحه 94 علوم ششم, علوم ششم صفحه 94 , گام به گام علوم ششم,
جمع آوری اطلاعات صفحه 94 علوم ششم
به انتخاب خود یکی از موارد زیر را انجام و در کلاس ارائه دهید:
1- جنگل برای کیست؟ در...
با کمک معلّم خود نمایشگاهی از تصاویر یا نمونههایی از جانوران و گیاهان محیط زیست خود برگزار کنید
جمع آوری اطلاعات صفحه 94 علومششم
جنگل برای کیست
جواب جمع آوری اطلاعات صفحه 94 علومششم
صفحه 94 علومششمعلومششم صفحه 94
مجموعهای از تصاویر بعضی گیاهان یا جانوران بومی محلّ زندگی خود تهیه کنید
مسئولیت حفظ محیطهای طبیعی و جانوران و گیاهانی که در این محیطها زندگی میکنند
مقالهای دربارهٔ وضعیت یک محیط طبیعی که میشناسید و در خطر از بین رفتن است
پاسخ جمع آوری اطلاعات صفحه 94 علومششم
چه شغلهایی در ارتباط با معرّفی و حفظ محیطهای طبیعی وجود دارد
گامبهگامعلومششم
جواب جمع آوری اطلاعات صفحه 92 علوم ششم, جمع آوری اطلاعات صفحه 92 علوم ششم, پاسخ جمع آوری اطلاعات صفحه 92 علوم ششم, صفحه 92 علوم ششم, علوم ششم صفحه 92 , گام به گام علوم ششم,
جمع آوری اطلاعات صفحه 92 علوم ششم
محیطهای طبیعی، زیستگاه انواع فراوانی از جانوران، گیاهان و موجودات زندهٔ دیگر است...
آیا در زمانهای گذشته در اطراف محلّ زندگی شما محیط طبیعی بوده است
به نظر شما چرا آن محیط طبیعی از بین رفته و یا کوچک شده است
جمع آوری اطلاعات صفحه 92 علومششم
جواب جمع آوری اطلاعات صفحه 92 علومششم
صفحه 92 علومششمعلومششم صفحه 92
محیطهای طبیعی، زیستگاه انواع فراوانی از جانوران، گیاهان و موجودات زندهٔ دیگر است
پاسخ جمع آوری اطلاعات صفحه 92 علومششمگامبهگامعلومششم
جواب گفت و گو صفحه 91 علوم ششم, گفت و گو صفحه 91 علوم ششم, پاسخ گفت و گو صفحه 91 علوم ششم, صفحه 91 علوم ششم, علوم ششم صفحه 91 , گام به گام علوم ششم,
گفت و گو صفحه 91 علوم ششم
اکنون دربارهٔ هر یک از مثالهای بالا به این پرسشها پاسخ دهید: کدام جانور سود میبرد؟ شته، مورچه، مگس و کرکس
مگس و...
اکنون دربارهٔ هر یک از مثالهای بالا به این پرسشها پاسخ دهید: کدام جانور سود میبرد
جواب گفت و گو صفحه 91 علومششم
صفحه 91 علومششمعلومششم صفحه 91
پاسخ گفت و گو صفحه 91 علومششم
کدام جانور سود نمیبرد
گامبهگامعلومششم
گفت و گو صفحه 91 علومششم
جواب کاوشگری صفحه 89 علوم ششم, کاوشگری کنید صفحه 89 علوم ششم, پاسخ کاوشگری صفحه 89 علوم ششم, صفحه 89 علوم ششم, علوم ششم صفحه 89 , گام به گام علوم ششم,
کاوشگری صفحه 89 علوم ششم
بررسی کنید «قارچ انرژی خود را از چه چیزی به دست میآورد؟»
وسایل و مواد مورد نیاز: ذرهبین - ظرف شیشهای در دار -...
بررسی کنید قارچ انرژی خود را از چه چیزی به دست میآورد
جواب کاوشگری صفحه 89 علومششم
صفحه 89 علومششمعلومششم صفحه 89
قارچ انرژی خود را از چه چیزی به دست میآورد
پاسخ کاوشگری صفحه 89 علومششم
کاوشگری کنید صفحه 89 علومششم
کپک در کدام نمونه (ها) رشد کرده است
کپکهایی که رشد کردهاند، انرژی مورد نیاز خود را از کجا به دست آوردهاند
گامبهگامعلومششم
جواب فکر کنید صفحه 88 علوم ششم, فکر کنید صفحه 88 علوم ششم, پاسخ فکر کنید صفحه 88 علوم ششم, صفحه 88 علوم ششم, علوم ششم صفحه 88 , گام به گام علوم ششم,
فکر کنید صفحه 88 علوم ششم
الف) دانشمندان برای بررسی ارتباط غذایی جانداران در هر محیط، شبکهٔ غذایی رسم میکنند. اکنون شما نیز با استفاده از...
جواب فکر کنید صفحه 88 علومششم
دانشمندان برای بررسی ارتباط غذایی جانداران در هر محیط، شبکهٔ غذایی رسم میکنند
شکل روبهرو ارتباط غذایی بین چند جانور را نشان میدهد
صفحه 88 علومششمعلومششم صفحه 88
فکر کنید صفحه 88 علومششم
پاسخ فکر کنید صفحه 88 علومششمگامبهگامعلومششم
جواب فکر کنید صفحه 86 علوم ششم, فکر کنید صفحه 86 علوم ششم, پاسخ فکر کنید صفحه 86 علوم ششم, صفحه 86 علوم ششم, علوم ششم صفحه 86 , گام به گام علوم ششم,
فکر کنید صفحه 86 علوم ششم
گیاهان چگونه به کم کردن آلودگی هوا کمک میکنند؟
گیاهان سبز در عمل فتوسنتز، با گرفتن کربن دیاکسید هوا و تولید...
جواب فکر کنید صفحه 85 علوم ششم, فکر کنید صفحه 85 علوم ششم, پاسخ فکر کنید صفحه 85 علوم ششم, صفحه 85 علوم ششم, علوم ششم صفحه 85 , گام به گام علوم ششم,
فکر کنید صفحه 85 علوم ششم
نتایج دو آزمایش قبل را که انجام دادهاید، با یکدیگر مقایسه کنید. چه نتیجهای میگیرید؟
چون در دو آزمایش با افزودن...