جواب جمع آوری اطلاعات صفحه 60 علوم پنجم/ جمع آوری اطلاعات صفحه 60 علوم پنجم / پاسخ جمع آوری اطلاعات صفحه 60 علوم پنجم/ صفحه 60 علوم پنجم/ علوم پنجم صفحه 60 / گام به گام علوم پنجم/
جمع آوری اطلاعات صفحه 60 علوم پنجم
برای حفظ سلامت پوست چه کارهایی باید انجام دهیم؟ در این باره اطّلاعات جمع آوری...
برای حفظ سلامت پوست چه کارهایی باید انجام دهیم
برای حفظ سلامت پوست چه کارهایی باید انجام دهیم؟ در این باره اطّلاعات جمع آوری کنید
جمع آوری اطلاعات صفحه 60 علومپنجم
جواب جمع آوری اطلاعات صفحه 60 علومپنجم
صفحه 60 علومپنجمعلومپنجم صفحه 60
پاسخ جمع آوری اطلاعات صفحه 60 علومپنجمگامبهگامعلومپنجم
جواب فکر کنید صفحه 60 علوم پنجم/ فکر کنید صفحه 60 علوم پنجم / پاسخ فکر کنید صفحه 60 علوم پنجم/ صفحه 60 علوم پنجم/ علوم پنجم صفحه 60 / گام به گام علوم پنجم/
فکر کنید صفحه 60 علوم پنجم
افراد نابینا به کمک خط بِرِیل میتوانند بخوانند. چرا این افراد برای خواندن از سرانگشتان خود استفاده میکنند؟...
افراد نابینا به کمک خط بِرِیل میتوانند بخوانند. چرا این افراد برای خواندن از سرانگشتان خود
جواب فکر کنید صفحه 60 علومپنجم
صفحه 60 علومپنجمعلومپنجم صفحه 60
فکر کنید صفحه 60 علومپنجم
پاسخ فکر کنید صفحه 60 علومپنجمگامبهگامعلومپنجم
جواب گفت و گو صفحه 58 علوم پنجم/ گفت و گو صفحه 58 علوم پنجم / پاسخ گفت و گو صفحه 58 علوم پنجم/ صفحه 58 علوم پنجم/ علوم پنجم صفحه 58 / گام به گام علوم پنجم/
گفت و گو صفحه 58 علوم پنجم
شکل روبهرو را مشاهده کنید و دربارهٔ پرسشهای زیر گفتوگو کنید.(عکس در کتاب موجود است)
1- چرا پوست ما چرب...
جواب گفت و گو صفحه 57 علوم پنجم/ گفت و گو صفحه 57 علوم پنجم / پاسخ گفت و گو صفحه 57 علوم پنجم/ صفحه 57 علوم پنجم/ علوم پنجم صفحه 57 / گام به گام علوم پنجم/
گفت و گو صفحه 57 علوم پنجم
چرا وقتی میخواهیم گلی را ببوییم آن را به بینی نزدیک میکنیم، در گروه خود در این باره گفتوگو کنید. ذرّههای...
جواب گفت و گو صفحه 57 علومپنجم
صفحه 57 علومپنجمعلومپنجم صفحه 57
پاسخ گفت و گو صفحه 57 علومپنجم
چرا وقتی میخواهیم گلی را ببوییم آن را به بینی نزدیک میکنیم
گامبهگامعلومپنجم
گفت و گو صفحه 57 علومپنجم
جواب گفت و گو صفحه 55 علوم پنجم/ گفت و گو صفحه 55 علوم پنجم / پاسخ گفت و گو صفحه 55 علوم پنجم/ صفحه 55 علوم پنجم/ علوم پنجم صفحه 55 / گام به گام علوم پنجم/
گفت و گو صفحه 55 علوم پنجم
دربارهٔ پرسشهای زیر در کلاس گفتوگو کنید.
* ما کدام مزهها را احساس میکنیم؟ شیرینی، شوری، تلخی، ترشی، تندی...
جواب فعالیت صفحه 54 علوم پنجم/ فعالیت صفحه 54 علوم پنجم / پاسخ فعالیت صفحه 54 علوم پنجم/ صفحه 54 علوم پنجم/ علوم پنجم صفحه 54 / گام به گام علوم پنجم/
فعالیت صفحه 54 علوم پنجم
وسایل و مواد لازم: آینه ـ نان ـ آب ـ شیر
1- یک تکّهٔ کوچک نان را روی زبان خود بگذارید. آیا مزهای را احساس میکنید؟...
از این فعّالیت چه نتیجهای میگیرید
اکنون دهانتان را دوباره بشویید. زبانتان را بیرون بیاورید و در آینه ببینید
جواب فعالیت صفحه 54 علومپنجم
صفحه 54 علومپنجمعلومپنجم صفحه 54
فعالیت صفحه 54 علومپنجم
نان را به آرامی بجوید؛ حالا چه مزهای را احساس میکنید
پاسخ فعالیت صفحه 54 علومپنجم
پس از خوردن نان، دهان خود را با آب بشویید و کمی شیر را به آرامی بنوشید
کدام مزه را زودتر احساس کردید
گامبهگامعلومپنجم
یک تکّهٔ کوچک نان را روی زبان خود بگذارید
جواب جمع آوری صفحه 52 علوم پنجم/ جمع آوری صفحه 52 علوم پنجم / پاسخ جمع آوری صفحه 52 علوم پنجم/ صفحه 52 علوم پنجم/ علوم پنجم صفحه 52 / گام به گام علوم پنجم/
جمع آوری اطلاعات صفحه 52 علوم پنجم
برای مراقبت از گوش، چه کارهای دیگری باید انجام دهیم؟ در این باره گزارشی تهیه کنید و به کلاس ارائه...
برای مراقبت از گوش، چه کارهای دیگری باید انجام دهیم
جمع آوری صفحه 52 علومپنجم
جواب جمع آوری صفحه 52 علومپنجم
صفحه 52 علومپنجمعلومپنجم صفحه 52
پاسخ جمع آوری صفحه 52 علومپنجمگامبهگامعلومپنجم
جواب جمع آوری اطلاعات صفحه 51 علوم پنجم/ جمع آوری اطلاعات صفحه 51 علوم پنجم / پاسخ جمع آوری اطلاعات صفحه 51 علوم پنجم/ صفحه 51 علوم پنجم/ علوم پنجم صفحه 51 / گام به گام علوم پنجم/
جمع آوری اطلاعات صفحه 51 علوم پنجم
سمعک به افراد کم شنوا چه کمکی میکند؟ سمعک صدایی را که وارد گوش فرد ناشنوا...
جمع آوری اطلاعات صفحه 51 علومپنجم
جواب جمع آوری اطلاعات صفحه 51 علومپنجم
سمعک به افراد کم شنوا چه کمکی میکند؟
صفحه 51 علومپنجمعلومپنجم صفحه 51
پاسخ جمع آوری اطلاعات صفحه 51 علومپنجمگامبهگامعلومپنجم
جواب فعالیت صفحه 50 علوم پنجم/ فعالیت صفحه 50 علوم پنجم / پاسخ فعالیت صفحه 50 علوم پنجم/ صفحه 50 علوم پنجم/ علوم پنجم صفحه 50 / گام به گام علوم پنجم/
فعالیت صفحه 50 علوم پنجم
وسایل و مواد لازم: لیوان کاغذی بزرگ ـ قیچی
1- ته یک لیوان کاغذی بزرگ را ببرید.
2- از یکی از اعضای گروهتان بخواهید که...
جواب فعالیت صفحه 50 علومپنجم
صفحه 50 علومپنجمعلومپنجم صفحه 50
فعالیت صفحه 50 علومپنجم
لالهٔ گوش در شنیدن صدا چه نقشی دارد
پاسخ فعالیت صفحه 50 علومپنجم
چرا برخی از افراد برای اینکه بهتر بشنوند دستشان را پشت لالهٔ گوش خود قرار میدهند
گامبهگامعلومپنجم
جواب فعالیت صفحه 50 علوم پنجم/ فعالیت صفحه 50 علوم پنجم / پاسخ فعالیت صفحه 50 علوم پنجم/ صفحه 50 علوم پنجم/ علوم پنجم صفحه 50 / گام به گام علوم پنجم/
فعالیت صفحه 50 علوم پنجم
گوش دوست خود را مشاهده کنید. کدام بخشهای گوش او را میتوانید با چشم ببینید؟ لالهٔ گوش - سوراخ گوش
🎈 شما هم...
جواب فعالیت صفحه 50 علومپنجم
صفحه 50 علومپنجمعلومپنجم صفحه 50
فعالیت صفحه 50 علومپنجم
پاسخ فعالیت صفحه 50 علومپنجمگامبهگامعلومپنجم
گوش دوست خود را مشاهده کنید. کدام بخشهای گوش او را میتوانید با چشم ببینید