جواب درک و دریافت صفحه 165 فارسی هفتم, درک و دریافت صفحه 165 فارسی هفتم, پاسخ درک و دریافت صفحه 165 فارسی هفتم, صفحه 165 فارسی هفتم, فارسی هفتم صفحه 165 , گام به گام فارسی هفتم, درک و دریافت صفحه 165 فارسی هفتم ١- به نظر شما، راز پیروزیهای پسر جوان، چه بود؟ مشورت با پدر پیرش و استفاده از...
به نظر شما، راز پیروزیهای پسر جوان، چه بود جواب درک و دریافت صفحه 165 فارسیهفتم درک و دریافت صفحه 165 فارسیهفتم صفحه 165 فارسیهفتمفارسیهفتم صفحه 165 پاسخ درک و دریافت صفحه 165 فارسیهفتم چگونه رفتار کنیم که مورد احترام دیگران باشیم گامبهگامفارسیهفتم
جواب نوشتن صفحه 160 فارسی هفتم, نوشتن صفحه 160 فارسی هفتم, پاسخ نوشتن صفحه 160 فارسی هفتم, صفحه 160 فارسی هفتم, فارسی هفتم صفحه 160 , گام به گام فارسی هفتم, نوشتن صفحه 160 فارسی هفتم 1- واژههای ساده و غیرساده را مشخص کنید و در جدول بنویسید. ساده: روز، دست، شاگرد، کاغذ، گوش...
برای هر یک از کلمههای زیر، دو هم خانواده بنویسید. جواب نوشتن صفحه 160 فارسیهفتم ده کلمهٔ مهمّ املایی از پنج درس گذشته، انتخاب کنید و بنویسید. صفحه 160 فارسیهفتمفارسیهفتم صفحه 160 نوشتن صفحه 160 فارسیهفتم واژههای ساده و غیرساده را مشخص کنید و در جدول بنویسید. پاسخ نوشتن صفحه 160 فارسیهفتمگامبهگامفارسیهفتم
جواب کار گروهی صفحه 160 فارسی هفتم, کار گروهی صفحه 160 فارسی هفتم, پاسخ کار گروهی صفحه 160 فارسی هفتم, صفحه 160 فارسی هفتم, فارسی هفتم صفحه 160 , گام به گام فارسی هفتم, کار گروهی صفحه 160 فارسی هفتم 1- دربارهٔ شخصیتهای داستان «ما میتوانیم» گفتوگو کنید. بعهده دانش آموز 2- یکی از...
جواب کار گروهی صفحه 160 فارسیهفتم دربارهٔ شخصیتهای داستان «ما میتوانیم» گفتوگو کنید. صفحه 160 فارسیهفتمفارسیهفتم صفحه 160 پاسخ کار گروهی صفحه 160 فارسیهفتم کار گروهی صفحه 160 فارسیهفتمگامبهگامفارسیهفتم یکی از داستانهای قرآنی را بخوانید و دربارهٔ شخصیتها و محتوای آن تحقیق کنید
جواب خود ارزیابی صفحه 159 فارسی هفتم, خود ارزیابی صفحه 159 فارسی هفتم, پاسخ خود ارزیابی صفحه 159 فارسی هفتم, صفحه 159 فارسی هفتم, فارسی هفتم صفحه 159 , گام به گام فارسی هفتم, خود ارزیابی صفحه 159 فارسی هفتم 1- دانشآموزان چه جملههایی روی برگههای خود مینوشتند؟ جملههایی که نشان دهنده عدم...
جواب خود ارزیابی صفحه 159 فارسیهفتم خود ارزیابی صفحه 159 فارسیهفتم دانشآموزان چه جملههایی روی برگههای خود مینوشتند صفحه 159 فارسیهفتمفارسیهفتم صفحه 159 منظور بازرس از جملهٔ «فهمیدم که این شاگردان هرگز چنین روزی را فراموش نخواهند کرد» چیست پاسخ خود ارزیابی صفحه 159 فارسیهفتم چرا دونا از دانشآموزان خواسته بود که «نمیتوانم»های خود را بنویسند گامبهگامفارسیهفتم
ترکیبهای وصفی و اضافی را مشخّص کنید جواب نوشتن صفحه 153 فارسیهفتم در جملههای زیر نهاد، مفعول و متمم را معیّن کنید. صفحه 153 فارسیهفتمفارسیهفتم صفحه 153 فعلهای «ایستادند، میآید، پرسیدند، گفت» را به فعل آینده، تبدیل کنید. نوشتن صفحه 153 فارسیهفتم پاسخ نوشتن صفحه 153 فارسیهفتمگامبهگامفارسیهفتم
جواب کار گروهی صفحه 152 فارسی هفتم, کار گروهی صفحه 152 فارسی هفتم, پاسخ کار گروهی صفحه 152 فارسی هفتم, صفحه 152 فارسی هفتم, فارسی هفتم صفحه 152 , گام به گام فارسی هفتم, کار گروهی صفحه 152 فارسی هفتم 1- دربارهٔ شخصیتهاى داستان اىن درس گفتوگو کنىد. شاپرک نماد انسانهای مهربان و آدم آهنی...
جواب کار گروهی صفحه 152 فارسیهفتم دربارهٔ شخصیتهاى داستان اىن درس گفتوگو کنىد صفحه 152 فارسیهفتمفارسیهفتم صفحه 152 پاسخ کار گروهی صفحه 152 فارسیهفتم کار گروهی صفحه 152 فارسیهفتمگامبهگامفارسیهفتم یک داستان نمادین دیگر در کلاس بخوانید و شخصیتهاى آن را بررسى کنید.
جواب خود ارزیابی صفحه 151 فارسی هفتم, خود ارزیابی صفحه 151 فارسی هفتم, پاسخ خود ارزیابی صفحه 151 فارسی هفتم, صفحه 151 فارسی هفتم, فارسی هفتم صفحه 151 , گام به گام فارسی هفتم, خود ارزیابی صفحه 35 فارسی هفتم 1- چرا آدم آهنی از شاپرک خوشش آمد؟ چون به او گفته بود: تروم عزیزم. 2- چرا آدم آهنی...
آخرین جملهٔ درس، چه پیامی دارد جواب خود ارزیابی صفحه 151 فارسیهفتم خود ارزیابی صفحه 151 فارسیهفتم صفحه 151 فارسیهفتمفارسیهفتم صفحه 151 پاسخ خود ارزیابی صفحه 151 فارسیهفتم چرا آدم آهنی از شاپرک خوشش آمد چرا آدم آهنی پس از مرگ شاپرک به سؤالات جواب درست نمیداد گامبهگامفارسیهفتم
جواب درک و دریافت صفحه 139 فارسی هفتم, درک و دریافت صفحه 139 فارسی هفتم, پاسخ درک و دریافت صفحه 139 فارسی هفتم, صفحه 139 فارسی هفتم, فارسی هفتم صفحه 139 , گام به گام فارسی هفتم, درک و دریافت صفحه 139 فارسی هفتم 1- برای حفظ و نگاهبانی زبان فارسی چه باید کرد؟ خوب بشناسیم و خوب به کار ببریم و...
برای حفظ و نگاهبانی زبان فارسی چه باید کرد؟ به نظر شما چه چیزهایی، زبان فارسی و خطّ فارسی را تهدید میکند؟ جواب درک و دریافت صفحه 139 فارسیهفتم درک و دریافت صفحه 139 فارسیهفتم صفحه 139 فارسیهفتمفارسیهفتم صفحه 139 پاسخ درک و دریافت صفحه 139 فارسیهفتمگامبهگامفارسیهفتم
جواب درک و دریافت صفحه 131 فارسی هفتم, درک و دریافت صفحه 131 فارسی هفتم, پاسخ درک و دریافت صفحه 131 فارسی هفتم, صفحه 131 فارسی هفتم, فارسی هفتم صفحه 131 , گام به گام فارسی هفتم, درک و دریافت صفحه 131 فارسی هفتم ١- پیام این داستان چیست؟ همهی مردم وظیفه دارند از وطن و سرزمین و آزادی خود دفاع...
جواب درک و دریافت صفحه 131 فارسیهفتم درک و دریافت صفحه 131 فارسیهفتم صفحه 131 فارسیهفتمفارسیهفتم صفحه 131 پاسخ درک و دریافت صفحه 131 فارسیهفتم پیام این داستان چیست؟ پیام این داستان چیست؟ صفحه 131 فارسیهفتمگامبهگامفارسیهفتم یک بسیجی نوجوان، چگونه میتواند در پاسداری و سازندگی کشور، سهیم باشد؟
جواب کار گروهی صفحه 135 فارسی هفتم, کار گروهی صفحه 135 فارسی هفتم, پاسخ کار گروهی صفحه 135 فارسی هفتم, صفحه 135 فارسی هفتم, فارسی هفتم صفحه 135 , گام به گام فارسی هفتم, کار گروهی صفحه 135 فارسی هفتم ١- امام خمینی (ره) شاگرد و پیرو راه پیامبر (ص) بود. چه خصوصیاتی از پیامبر در اخلاق و رفتار...
امام خمینی (ره) شاگرد و پیرو راه پیامبر (ص) بود. چه خصوصیاتی از پیامبر در اخلاق و رفتار او دیده جواب کار گروهی صفحه 135 فارسیهفتم خاطراتی از مبارزات امام خمینی (ره) و دوران انقلاب را در کلاس بازگو کنید صفحه 135 فارسیهفتمفارسیهفتم صفحه 135 پاسخ کار گروهی صفحه 135 فارسیهفتم کار گروهی صفحه 135 فارسیهفتمگامبهگامفارسیهفتم