کولورکتال تست چیست

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,283
79
,کولورکتال,کولورکتال تست چیست,کولورکتال تست,کولورکتال راست روده,کولورکتال چیه,کولورکتال شیراز,کولورکتال گواهی,کولورکتال کجاست,کولورکتال ویکی پدیا,کولورکتال راست,گواهی کولورکتال چیست,رابطه کولورکتال چیست,آزمايش بكارت آقايان,آزمایشات و معاینات قبل از ازدواج,ایا ازمایش باکرگی اجباری است,تشخیص باکره بودن پسرها از طریق گوش,گواهی سلامت پسر,تست باکرگی قبل ازدواج,


تست باکرگی مجموعه‌ای از روش‌ها برای تشخیص باکره بودن و عدم تجربه رابطه جنسی در دختران است. در مورد پسران، راهی برای تشخیص باکرگی وجود ندارد و روش‌هایی که در برخی اقوام به این منظور به کار گرفته می‌شود، مبنای علمی ندارد.

در ترکیه تا سال ۲۰۰۱ تست باکرگی از دانشجویان خوابگاههای دانشجویی و پرستاران رشته مامایی گرفته می‌شد. در آفریقای جنوبی این تست برای دختران و پسران به اجرا در می‌آید. در آفریقای جنوبی تست باکرگی برای افراد زیر ۱۶ سال ممنوع است و همچنین این عمل در مدارس نیز ممنوع است.

تاریخچه
غالباً خونی بودن تخت درهنگام آمیزش جنسی در شب ازدواج مشخصه پاره شدن بکارت است و به عنوان نشانه‌ای برای باکره بودن شناخته می‌شود. اما در قرون وسطی بسیاری از روش‌های دیگری نیز شناخته‌شده‌بود، به‌منظور آنکه بکارت یک شخص تشخیص داده‌شود، که از آن‌جمله آزمایش ادرار (تمیز و گازدار بودن ادرار) و حالت پستانها از موارد تشخیص برای باکرگی بود.

روش‌ها

دختران
روش‌های متفاوتی در تست باکرگی وجود دارد. اصلی‌ترین روش اطمینان از سالم ماندن بکارت در دختران است.در کشور هند رسمی به نام «مراسم نخ» وجود دارد که در آن از کلافی از نخ برای اطمینان از سالم بودن بکارت استفاده می‌شود اگر دختری در این آزمایش رد شود مجبور به افشای عشاق خود شده و عشاق نیز مجبور به پرداخت پول به خانواده عروس می‌شوند. در آفریقای جنوبی دیدن نقطه سفید با پرده شبکه‌ای سفید در عمق کانال مهبل، داشتن چشمان معصوم، داشتن پستان‌ها و شکم‌های محکم و شق و ماهیچه‌های محکم و صاف در پشت زانو از نشانه‌های وجود باکرگی شناخته می‌شود.

امکان تشخیص زمان پارگی بکارت
معمولاً تا ۲ هفته بعد از پارگی بکارت از روی نشانه‌های ظاهری می‌توان تاریخ دقیق آن را حدس زد و بعد از ۱ ماه به هیچ وجه زمان پارگی پرده معلوم نمی‌شود.

پسران
در مورد پسران تست دقیق علمی وجود ندارد اما وجود خط در پشت زانو، سفت بودن محل ختنه و توانایی پسر برای پاشیدن ادرار خود بالاتر از یک سیم با فاصله یک متر از سطح زمین از مواردی است که در برخی فرهنگها برای تست باکرگی مورد توجه قرار می‌گیرد.

آزمایش اجباری
گاه از آزمایش اجباری باکرگی به عنوان نوعی شکنجه و تحقیر جنسی استفاده می‌شود. در جریان انقلاب ۲۰۱۱ مصر و پس از انتقال قدرت به شورای عالی نظامی این کشور، تعدادی از زنان معترض بازداشت‌شده در اعتراضات روز ۹ مارس مدعی شدند که به آن‌ها اتهام روسپی‌گری وارد شده و پس از بازداشت مورد ضرب و شتم و آزمایش اجباری بکارت قرار گرفته‌اند. عفو بین‌الملل در گزارش خود «اجبار زنان به تست باکرگی را مطلقاً غیرقابل قبول و رفتاری با هدف تحقیر زنان به دلیل زن بودن» توصیف کرد.

.
 
  • برچسب ها
    آزمايش بكارت آقايان آزمایشات و معاینات قبل از ازدواج ایا ازمایش باکرگی اجباری است تست باکرگی قبل ازدواج تشخیص باکره بودن پسرها از طریق گوش رابطه کولورکتال چیست کولورکتال کولورکتال تست کولورکتال تست چیست کولورکتال راست کولورکتال راست روده کولورکتال شیراز کولورکتال ویکی پدیا کولورکتال چیه کولورکتال کجاست کولورکتال گواهی گواهی سلامت پسر گواهی کولورکتال چیست
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,720
    ارسال ها
    56,092
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا