چگونه پست دیگران را استوری کنیم

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,283
79
چگونه پست اینستاگرام را در استوری بگذاریم,چگونه پست دیگران را پست کنیم,بازنشر پست در استوری,چگونه add post to your story را فعال کنیم,چگونه گزینه add post to your story را فعال کنیم,چگونه در استوری see post بگذاریم,چرا پست استوری نمیشه,چرا نمیتونم پست خودم رو استوری کنم,



آموزش استوری گذاشتن پست در اینستاگرام
در حال حاضر بیش از 300 میلیون کاربر از قابلیت استوری اینستاگرام استفاده می کنند و ارسال پست های منتشر شده در استوری اینستاگرام راهی عالی برای تعامل بیشتر با مخاطبین محسوب می گردد. هنگامی که با یک پستی مواجه می شوید که تمایل دارید مخاطبین شما نیز آن را ببینند می توانید آن را از طریق استوری برای دوستانتان به اشتراک بگذارید. استوری گذاشتن پست در اینستاگرام کار بسیار ساده ایست و هر کاربری در اینستاگرام می تواند به راحتی این کار را انجام دهد.

برای استوری گذاشتن پست در اینستاگرام سه روش وجود دارد که در ادامه هر کدام از روش ها را آموزش می دهیم.

1- استوری پست اینستاگرام از طریق اسکرین شات

یکی از روش هایی که قبل از بروزرسانی اینستاگرام به منظور ذخیره پست ها و استوری های دیگران مورد استفاده قرار می گرفت اسکرین شات بود. در این روش شما قادر خواهید بود از پست یا استوری مورد علاقه خود جهت اشتراک گذاری اسکرین شات بگیرید. در واقع اسکرین شات ساده ترین و سریع ترین روش برای استوری پست اینستاگرام محسوب می گردد.

نحوه استوری پست اینستاگرام از طریق اسکرین شات:

پس از باز کردن پست یا استوری مورد نظر از آن اسکرین شات بگیرید. (در گوشی های سامسونگ سری s از طریق فشردن دکمه هوم و پاور گوشی به صورت همزمان می توان اسکرین شات گرفت.)
پس از انجام این کار عکس مورد نظر در گالری شما ذخیره می گردد. حال در اپلیکیشن اینستاگرام از طریق لمس آیکن دوربین وارد بخش استوری اینستاگرام شوید.
با کشیدن انگشت به سمت بالا عکس مورد نظر را از گالری انتخاب و پس از افزودن افکت و انجام تغییرات دلخواه آن را استوری کنید.
نکته: این روش مناسب استوری گذاشتن عکس است و برای استوری گذاشتن فیلم نمی توان از روش اسکرین شات استفاده نمود. همچنین در نظر داشته باشید در این روش کیفیت عکس تا حدی کاهش می یابد.

3- استوری پست اینستاگرام از طریق آیکن اشتراک گذاری
استوری كردن پست دیگران در اينستاگرامدر این روش کاربران می توانند برخی از مطالب مورد علاقه خود را مجددا برای مخاطبین خود به اشتراک بگذارند. این مطالب می توانند حاوی عکس و یا فیلم باشند.

در واقع این روش برندها را قادر می سازد تا از استوری ها به عنوان راهی برای تبلیغات پست های خود استفاده کنند.

به منظور استوری گذاشتن پست در اینستاگرام ابتدا پست مورد نظرتان را باز کنید.
آیکن اشتراک گذاری آیکن دایرکت اینستاگرام در زیر پست را لمس نمایید.
در مرحله بعد این امکان وجود دارد که پست مورد نظر را برای مخاطبین خود در دایرکت ارسال کنید. گزینه share post to your story را انتخاب نمایید.
پیش نمایش داستان شما نمایش داده می شود. اکنون می توانید ویرایش های لازم را انجام دهید ( متن یا استیکر به داستان خود اضافه کنید.) در نهایت گزینه share your story را برای استوری پست اینستاگرام انتخاب نمایید.
پست هایی که به عنوان یک داستان منتشر می شوند شامل لینک به پست اصلی و نام کاربری منتشر کننده پست خواهند بود. فالوورهای شما با ضربه زدن روی استوری شما به پست مورد نظر هدایت می گردند.


چرا نمیتوانم پست اینستاگرام را استوری کنم؟
این آموزش یک روش اشتراک گذاری پست دیگران در استوری است. اما شما می توانید پست های خود را برای بیشتر دیده شدن به این روش استوری کنید.

نکته مهم: فقط پست های اکانت های عمومی می توانند در استوری شما به اشتراک گذاشته شوند. در صورتی که یک پیج خصوصی باشد پس از انتخاب آیکن دایرکت اینستاگرام در زیر پست با پیغامی مواجه می شوید مبنی بر اینکه اکانت مورد نظر خصوصی است و فقط فالوورهای این اکانت می توانند این پست را ببینند. تنها مجاز هستید پست مورد نظر را برای فالوورهای مشترک خود در دایرکت ارسال کنید.
یکی دیگر از قابلیت های اینستاگرام که مورد توجه کاربران قرار گرفته و کاربرد بسیار زیادی دارد امکان استوری پست اینستاگرام است. با استفاده از این ویژگی اینستاگرام شما می توانید پست های موجود در پیج خود یا دیگران را به راحتی استوری کنید. پس از مطالعه این مطلب از میزبان فا مگ با نحوه استوري كردن پست در اينستاگرام به طور کامل آشنا خواهید شد. نظر شما در مورد این نسخه از اینستاگرام چیست؟ آیا استوری پست در اینستاگرام بیزینس شما را تغییر خواهد داد؟ نظرات خود را برای ما ثبت نمایید.


.
 
  • برچسب ها
    بازنشر پست در استوری چرا نمیتونم پست خودم رو استوری کنم چرا پست استوری نمیشه چگونه add post to your story را فعال کنیم چگونه در استوری see post بگذاریم چگونه پست اینستاگرام را در استوری بگذاریم چگونه پست دیگران را پست کنیم چگونه گزینه add post to your story را فعال کنیم
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,720
    ارسال ها
    56,092
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا