نوید ابراهیمی ارموی

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
نوید ابراهیمی ارموی کیست | نوید ابراهیمی اُرمَـوی | بیوگرافی نوید ابراهیمی ارموی | چهارهمسری نوید ابراهیمی ارموی | نام همسرهای نوید ابراهیمی ارموی

نام:نوید
نام خانوادگی:ابراهیمی اُرمَـوی
شهرت:استاد اُرمـوی
پست الکترونیک:ebrahimIormavi.NAVID@GMAIL.com
نخصص ها:فقه و اصول ، ادبیات عرب ، سایر

زندگی نامه
بسم الله الرحمن الرحیم
اینجانب شب 24 خرداد 1369 هجری شمسی(مطابق با 22 ذی القعده 1410 هجری قمری) در شهرستان ارومیه، به دنیا آمدم. تحصیلات کلاسیک خود را تا 15 سالگی و تا مقطع أوّل متوسطه(دبیرستان) در این شهرستان إدامه دادم. متاسفانه به دلیل اینکه استان آذربایجان غربی از استان های مرزی به حساب می آید، با وجود اینکه ارومیه از قبل انقلاب مرکز استان نیز بوده، در آن سال ها امکان تحصیل همزمان دروس حوزه و کلاسیک فراهم نبود.
در سال 84 علی رغم مخالفت خانواده با ورود به حوزه، با موفقیت در امتحان ورودی حوزه های علمیه، به قم هجرت نموده و در حوزه علمیه امام حسن مُجتبی(علیه السلام) تحصیلات حوزوی خود را آغاز نمودم. دوران تحصیل را به دلیل هوش و تلاش فراوان و تبعیّت از روش سنتی حوزه در مُداقّه و بررسی متون درسی با حواشی و تعلیقات به صورت إرتقائی(جهشی) گذراندم و مجموع دروس دوازده ساله با تحصیل مداوم چهار ساله طی شد. البته در این چهار سال شدیدا دچار ضعف جسمی شدم و ضعف بینایی در هر دو چشم به حدود 6 دیوپتری رسید. بحث و همچنین تدریس به طلاّب ضعیفتر یکی از علاقه مندی هایم در طول دوران تحصیل بود و کمک شایانی در إرتقاء سطح درسی ام داشت.
در سال 87 و در حالیکه مشغول به تحصیل در دروس سطح عالی حوزه بودم توسط حضرت آیت الله العظمی بهجت(قُدّس سِـرّه) به لباس مقدَّس روحانیت ملبّس شدم. در سال 88 با إتمام تحصیل در مقطع سطح، تدریس این دروس را در مدارس علمیه برادران و خواهران در قم و شهرستانهای مختلف، شروع نمودم .
از سال 88 تا به امروز در مقطع خارج فقه و اصول از دروس استاد حضرت آیت الله شاهرودی(حفظه الله) و همچنین به صورت مقطعی از دروس آیت الله العظمی وحید خراسانی(حفظه الله) آیت الله سبحانی و آیات محسن وحید خراسانی، حیدری فسائی، سید حسن خمینی بهره برده ام.
از سال 89 با طرح ایده ای نو در زمینه تحصیل دروس سطح حوزه، موسسه ای را تاسیس نمودم. هدف اصلی این موسسه تحقیق و بررسی تقلیل سنوات تحصیل در دروس سطح حوزه است. سنوات این تحصیلات که به طور عادّی در طرح قدیم 10 سال و در طرح جدید 12 سال می باشد را، در طرحی به 5 ـ 7 سال تقلیل داده ام. در سال های تدریس به صورت آزمایشی و محدود با برخی طلاب این طرح را إجراء نمودم. حاصل إجراء این طرح 14 جلد تقریرات دروس سطح بوده است که برخی از مجلدات آن منتشر شده اند.
از سال 92 با همکاری برخی از نخبگان حوزوی و دانشگاهی کارهای موسسه مزبور رسمیت بیشتری یافت و هم اکنون با نام موسسه سلمان فارسی(رحمه الله) در زمینه های مختلف تحقیقاتی، فعالیت دارد.

----------------------------------------
5s1dd.jpg
نوید ابراهیمی، که دارای فوق‌لیسانس فقه است خود را فردی باهوش و باانگیزه معرفی می‌کند که تحصیلات ابتدایی حوزوی را درزمانی کوتاه به پایان رسانده است.

مؤسس مرکز تحقیقاتی سلمان فارسی درآمد ماهیانه‌اش را حدود 3 میلیون تومان عنوان کرده و تأکید دارد که مجموع هزینه‌هایش برای ازدواج‌ها از 10 میلیون تومان فراتر نرفته است.
sc410s.jpg
زنانی که به عقد دائم او درآمده‌اند تحصیلات دانشگاهی تا مقطع فوق‌ لیسانس هم دارند و 2 همسرش حدود ۱۰ سال از این فرد بزرگ‌تر هستند. موضوعی که به گفته ابراهیمی نشان‌دهنده این موضوع است که او از روی هوا و هوس مبادرت به این ازدواج‌ها نکرده و تنها دغدغه‌اش کمک به «زنان مجرد و فرزند آوری برای اسلام» است.

نوید ابراهیمی | بیوگرافی و جزئیات زندگی نوید ابراهیمی مردی با 4 همسر
 
آخرین ویرایش:
  • برچسب ها
    بیوگرافی نوید ابراهیمی ارموی شرط چهار همسری نام همسرهای نوید ابراهیمی ارموی نوید ابراهیمی ارموی کیست نوید ابراهیمی اُرمَـوی چهارهمسری نوید ابراهیمی چهارهمسری نوید ابراهیمی ارموی
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,120
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا