نقد بررسی درگاه پرداخت زرین پال

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,283
79
جهت مشاهده کلیک کنید | دانلود رایگان

نقد بررسی درگاه پرداخت زرین پال / همیارخاص

زرین‌پال یکی از سرویس‌های معتبر واسط بین بانکی است که امکانات پرداخت الکترونیک امن و آسان را در برای وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین فراهم می‌کند. این سرویس امکان ایجاد درگاه پرداخت آنلاین حرفه‌ای در یک بستر امن را در اختیار وب سایت شما قرار می‌دهد تا بدون این‌که بخواهید درگیر فرایند قرارداد مستقیم با بانک شوید، امکانات دریافت و پرداخت الکترونیک در وب‌سایت خود را داشته باشید. این سایت در بخشی از معرفی سرویس خود می‌نویسد: زرین‌پال امکان انجام تراکنش‌های مالی از طریق اینترنت را به‌صورت ساده و امن میسر می‌سازد. شما به‌وسیله زرین‌پال امکان انجام کلیه تراکنش‌های مالی از طریق اینترنت و یا خرید از طریق وب‌سایت‌های پذیرنده زرین‌پال از طریق دروازه پرداخت زرین‌پال را دارا می‌باشید..

همچنین اگر شما فروشنده کالا بر روی اینترنت می‌باشید، زرین‌پال این امکان را برای شما همکار گرامی به وجود آورده تا از طریق درخواست دروازه پرداخت، اقدام به فروش کالا و یا سرویس خود از طریق اینترنت در چارچوب سیاست امنیت اطلاعات زرین پال و قوانین زرین‌پال و جمهوری اسلامی ایران نموده و تجارت خود را رونق دهید. به زبان ساده، اگر قصد انجام تراکنش های مالی و جابجایی پول در اینترنت را دارید، هم اکنون و فارغ از نگرانی های گذشته به زرین پال پیوسته و تجارت خود را آغاز کنید. برای استفاده از خدمات زرین‌پال کافیست به‌صورت رایگان به عضویت سایت درآمده و پس‌از تأیید عضویت سایت خود را معرفی نموده و طبق قوانین زرین‌پال درخواست درگاه ‌پرداخت نمایید تا به جمع پذیرندگان زرین‌پال اضافه شوید.زرین‌پال برای چهار گروه از کاربران خود ارزش خلق کرده است که به شرح زیر در مورد آن توضیح داده شده است:

خریداران: زرین‌پال به شما کمک میکند تا یک خرید آنلاین و راحت را در یک بستر امن تجربه کنید. درصورتیکه از کاربران زرین پال باشید و پس از خرید نسبت به تحویل کالا اعتراض یا سوالی داشته باشید می‌توانید در محیط گفتگوی ایجاد شده، تحت نظارت زرین‌پال با فروشنده در ارتباط باشید، علاوه‌براین امکان پیگیری تمام تراکنش‌های انجام شده با قابلیت پیگیری برای شما وجود دارد.

فروشندگان: زرین‌پال علاوه به فراهم نمودن درگاه پرداخت آنلاین برای سایت شما، امکان بهره‌مندی از بازار بزرگ کاربران سایت زرین‌پال را نیز فراهم می آورد.کاربران زرین پال ترجیح می‌دهند سایر خریدهای خود را از طریق پذیرندگان فعال در این سرویس انجام دهند، این به مزیت است که برای تمام فروشندگان زرین‌پال وجود دارد.

اشخاص حقوقی: شناسه کاربری اشخاص حقوقی با نام ثبت‌شده رسمی آنها نمایش داده می‌شود برای این‌منظور تصویر معرفی نامه خود را داخل تیکت مربوط به افزایش سطح تایید ارسال نمائید. شرکت‌ها و اشخاص حقوقی می‌توانند در کنار سایر درگاه های موجود روی وب‌سایت خود، از درگاه زرین پال نیز استفاده کرده و از پیشنهادات و امکانات ویژه زرین پال استفاده کنند.

توسعه‌دهندگان: به کمک زرین پال امکان ایجاد درگاه های اشتراکی برای توسعه‌دهنده‌گان وجود دارد. درهنگام درخواست درگاه سایر افراد بهره مند از درگاه، درصد بهره مندی خود از درگاه مورد نظر را مشخص می‌کنند و پس از ایجاد درگاه، هر یک از کاربران ذینفع در ازای تراکنش انجام شده، در صد خود را از تراکنش مورد نظر دریافت می‌نمایند. برای استفاده از این سرویس متمایز زرین پال، لازم است تا سایر کاربران ذینفع نسبت به عضویت در زرین پال، اقدام نموده و پس از آن کاربر دارای بیشترین حق امتیاز در درگاه مورد نظر، درخواست درگاه پرداخت را اعلام نماید و پس از آن سایر کاربران ذینفع را مشخص نموده و مرچنت کد مربوط به درگاه پرداخت را دریافت نماید.

نت استارت


منبع : همیارخاص

.
 
  • برچسب ها
    درگاه پرداخت اینترنتی برای سایت درگاه پرداخت تلگرام درگاه پرداخت زرین پال برای اندروید زرین پال چیست زرین پال یا pay ir پشتیبانی زرین پال کارمزد زرین پال کلاهبرداری زرین پال
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,720
    ارسال ها
    56,092
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا