نحوه عضویت و کارکردن در بایا | سایت بایا

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
آموزش کسب درامد از بایا / بایا چیست / بایا تلویزیون /نحوه کارکرد شرکت بایا / شرکت بایا چیست / آموزش ثبت نام در سایت بایا /آموزش ثبت نام در بایا /


نحوه عضویت و کارکردن در بایا.png

جدیدا در تلویزیون بسیار تبلیغ شده از این شرکت که محل فروشندگان و خریداران است...


معرفی شرکت بایا :

سخنی با تامین‌ کنندگان
تامین‌کنندگان گرامی ، دنیا به سرعت در حال تغییر است و کلیه کسب کارها با هر اندازه از این تغییرات متاثر خواهند بود. دنیای دیجیتال در این گذر تغییر، امکانات و تسهیلات گسترده‌ای را به ارمغان آورده است. صاحبان کسب و کار با بهره‌گیری مناسب از فناوری اطلاعات می‌توانند از منافع آن بهره گرفته و نه تنها از ضررهای ناشی از این تغییرات و شرایط سخت کنونی بکاهند بلکه می توانند با استفاده از این امکانات به توسعه کسب و کار خود بپردازند.

بایا امکانات گسترده‌ی سخت‌افزاری، نرم‌افزاری، لجستیک، اطلاع‌رسانی و تبلیغات برای معرفی شما و افزایش سهم فروش کالا و خدمات‌تان را در بستر دیجیتال مهیا کرده است. برای سهولت استفاده از امکانات دیجیتال سعی بر این بوده که فرآیندهای دیجیتال (معرفی و فروش کالا و خدمات) تا حد ممکن به فرآیندهای فیزیکی نزدیک باشد (O2O). بایا زیرساخت لازم برای فروش به مشتریان نهایی (B2C) و مبادله کالا و خدمات بین کسب و کارها (B2B) را نیز فراهم آورده است. بایا مشتاق همکاری و مشارکت با افراد، شرکت‌ها و سازمان‌ها برای پیشبرد کشور عزیزمان ایران می‌باشد.

بایا به یک رابطه منصفانه، مطمئن و پایدار با تامین‌کنندگان اعتقاد و التزام دارد و به همین منظور سهم بایا را در این رابطه با حداقل ممکن تعیین شده است (حداکثر 1 الی 3 درصد در فروش کالا و 3 تا 5 درصد در ارائه خدمات). علاوه بر آن با رعایت قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی، تسویه حساب‌ها روزانه انجام خواهد شد. تامین نقدینگی تامین‌کنندگان در صورت نیاز توسط دیگر شرکاء بانکی و تهاتر کالا و خدمات بین تامین‌کنندگان و امکان فروش قسطی کالا و خدمت را فراهم کرده است. در بایا، فروش کالا و یا ارائه خدمات در هر زمینه‌ای توسط اشخاص حقیقی یا حقوقی صلاحیت‌دار در قالب مجوزهای مربوطه از اتحادیه‌های صنفی یا سازمان‌های ذیربط امکان‌پذیر است.

بایا با پشتیبانی و حمایت از تامین‌کنندگان در بخش فروش کالا و خدمات با ایجاد امکانات گسترده و بهره‌گیری بیش از 3450 نفر کارشناس، ارزیاب و پشتیبان در سطح کشور به کسب و کارهای کوچک و بزرگ، تولیدکنندگان، مراکز توزیع و ارایه‌دهندگان خدمات، سرویس مناسبی از پشتیبانی، تهیه محتوا تا سرویس‌های حمل و نقل، پردازش کالا و تبلیغات اختصاصی فراهم کرده است. بدیهی است جهت کاهش هزینه ها و بهبود خدمت رسانی، استفاده از تمامی امکانات تامین کنندگان محترم در اولویت بایا می باشد

بایا برای شرکت‌های دانش‌بنیان و ایده‌های جدید، مسیر ویژه‌ای را برای تجاری‌سازی و گسترش خلاقیت آماده کرده است. همچنین حمایت کامل از مشاغل خانگی، روستایی، سازمان‌های حمایتی و مراکز خیریه انجام داده و برای این منظور امکانات گسترده‌ای را در نظر گرفته است.

بایا برای ارزیابی و بررسی مدارک و همچنین بازدید از محل‌های کسب و کار، دریافت، تطبیق و تایید مدارک عضویت در بایا، کارشناس اعزام خواهد کرد (هزینه این ارزیابی که فقط یکبار دریافت می شود مبلغ سیصد هزار تومان است که به مناسبت افتتاحیه با 50 درصد تخفیف برای مدت کوتاه مبلغ یکصد و پنجاه هزار تومان خواهد بود).

بایا افتخار دارد به منظور ساختن فردایی بهتر برای ایران بزرگ، از شما دعوت نماید تا همه با هم در کنار هم خدمات موثر و مفیدی را به مردم عزیز کشورمان ارائه نماییم.

بایا چیست؟
بایا شبکه هوشمند خرید و فروش کالا و خدمات در سراسر کشور می‌باشد. معنی بایا در لغت: چیزی که مورد احتیاج باشد؛ ضروری؛ واجب؛ لازم؛ بایسته.


آیا خدمات (فروش کالا و ارائه خدمات) بایا در همه‌ی شهرها و روستاهای کشور در دسترس است؟
بله، بایا در تمامی شهرها و روستاهای کشور فعالیت می‌کند.

آیا برای فعالیت در بایا نیاز به مجوز است؟
بله، فروش کالا و یا ارائه خدمت در هر زمینه‌ای باید توسط شخص حقیقی یا حقوقی صلاحیت‌دار در قالب مجوزهای مربوطه از اتحادیه‌های صنفی یا سازمان‌های ذیربط باشد.

برای ثبت نام حقیقی(اشخاص) در بایا چه مدارکی لازم است؟
عکس پرسنلی کارت ملی صفحه اول شناسنامه مجوز فعالیت (از اصناف یا وزارت‌خانه ها یا سازمان‌ها)

چه اقداماتی برای ثبت نام در بایا باید انجام داد؟
مراجعه به بخش ثبت نام تامین کنندگان. تکمیل اطلاعات مورد درخواست. بارگذاری مدارک. پرداخت هزینه کارشناسی و ارزیابی. چاپ قرارداد. گواهی امضای قرارداد، کپی برابر با اصل کردن مدارک. ارسال مدارک به همراه قرارداد به بایا (تحویل مدارک به ارزیاب بایا).

بایا چگونه کار خواهد کرد؟
بر اساس اصل رقابت‌پذیری بین تمامی تامین‌کنندگان و قوانین، مقررات و نظامات جاری کشور فعالیت می‌کند.

شرایط تسویه بایا با تامین کنندگان کالا یا ارائه دهندگان خدمت چگونه است؟
تسویه با تامین‌کنندگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن (براساس مقررات موضوع قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی) پس از تحویل کالا و یا ارائه خدمت انجام می‌شود (تا 24 ساعت پس از تحویل کالا یا ارائه خدمت).

بایا شبکه گسترده‌ای را به منظور حمل و نقل و توزیع کالا در تمامی شهرهای کشور ایجاد نموده است. بایا از ظرفیت شبکه‌های موجود مانند پست و سایر ارائه‌دهندگان خدمات در این حوزه بهره خواهد برد و همچنین تامین‌کنندگان می‌توانند ظرفیت‌های خود را در این حوزه به بایا معرفی و بکار گیرند.

نحوه کسب درآمد بایا چگونه است؟
درصدی از قیمت فروش که با توجه به نوع کالا و خدمت، بین 3 الی 5 درصد می‌باشد.



.
 

مرتضی کرمی

کاربر غیرعضو
سلام نمیدونم چرا سایت بایا برای ثبت نام فعال نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید.
 
  • برچسب ها
    baya.ir baya.ir چیست آموزش ثبت نام در بایا آموزش ثبت نام در سایت بایا آموزش کسب درامد از بایا بایا باید بود https baya ir بایا تلویزیون بایا چیست سایت پایا چیست شرکت بایا چیست فروشگاه بایا نحوه کارکرد شرکت بایا نرم افزار بایا
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,120
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا