معنی کراش چیه

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
معنی کراش / کراش به خارجی / معنی کراش چیست / کراش چیه / کراش چیست / کراش اینستا / اینستا کراش / چطور کراش /

سوال :

معنی کراش چیه ؟



جواب :

کراش داشتن یعنی عاشق شدن پنهانی که این روزها مد شده و شبکه‌های اجتماعی به رواج آن کمک کرده‌اند. روت کراش دارم یعنی به تو نظر دارم و تفاوت کراش با عاشقی در شدت و ابراز کردن آن است.

نخست اینکه اگرچه کلمه انگلیسی کراش (crush) این روز‌ها بر سر زبان‌ها افتاده، کراش داشتن از قدیم‌الایام متداول بوده تا آنجا که سعدی می‌سراید:
سوختم گرچه نمی‌یارم گفت
که من از عشق فلان می‌سوزم
سعدیا ناله مکن! گر نکنم
کس نداند که نهان می‌سوزم
کراش داشتن مخصوص جنس، سن و موقعیت خاصی نیست. هرکسی در هرجایی می‌تواند روی شخص یا اشخاص دور یا نزدیک کراش داشته باشد. دوم اینکه این روزها واژه کراش اصالت خود را از دست داده است. در فضای مجازی مورد استفاده از کراش آنقدر تغییر یافته که هر کشش و علاقه‌ای را کراش داشتن می‌گویند و حتی آن را به طرف اعلام می‌کنند! درصورتی‌که کراش داشتن فقط تا زمانی اعتبار دارد که ناگفته باشد و طرف مقابل به آن پی نبرد، به محض گفتن و ابراز علاقه دیگر کراش داشتن بی‌معنا می‌شود.
سوم اینکه کراش داشتن آنقدرها هم عاشقانه نیست و بسیار عام است و شخص ممکن است روی بسیاری از افراد مهم مثل سلبریتی‌ها، هنرپیشه‌ها، خوانندگان، ورزشکاران، سیاستمداران و چهره‌های جهانی گرفته تا دبیر، استاد، همکلاسی، همکار، دختر همسایه و معشوق سنگدل کراش داشته باشد.
ادامه مقاله را بخوانید تا همه‌چیز را درباره کراش داشتن بدانید.



.
 
  • برچسب ها
    آیدی کراش چیست اینستا کراش روز کراش سلبریتی کراش چیست معنی crash معنی crush معنی رل چیست معنی رول چیست معنی نهان شیدا معنی کراش معنی کراش در فضای مجازی معنی کراش چیست معنی کلمه کیوت چالش کراش چطور کراش کراش اینستا کراش به خارجی کراش چیست کراش چیه کراش یابی یعنی چه
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,120
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا