مسابقه باهوش شو کودک شو

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
باهوش شو کودک شو / مسابقه باهوش شو / باهوش شو مسابقه کودک شو / شرکت در مسابقه باهوش شو کودک شو /باهوش شو در کودک شو این هفته/مسابقه کودک شو/صفحه کودک شو/باهوش شو برنامه کودک شو/صفحه کودک شو باهوش شو/سایت کودک شو/معادله کودک شو/عکس باهوش شو کودک شو/


مسابقه باهوش شو کودک شو.png

کودک شو چیست؟
کودک شو یک مسابقه خانوادگی است که در آن خانواده ها برای جایزه بزرگ با هم رقابت می کنند اما بچه ها در دنیای کودکانه خود به بازی مشغولند! این برنامه که برای پخش از شبکه نسیم آماده می شود یکی از بزرگترین پروژه های تلویزیونی در نوع خود است و شامل بخشهای غیر رقابتی، طنز و سرگرمی نیز می باشد.

چگونه در کودک شو حضور داشته باشیم؟
خانواده هایی که تمایل به حضور در برنامه دارند پس از پخش تیزر به سایت شبکه نسیم مراجعه کرده و پس از دریافت فرم ثبت نام کودک شو وبررسی آن توسط کارشناسان برنامه در بخش اول مسابقه که به صورت مستند خواهد بود حضور پیدا خواهند کرد تا با سنجش آنها توسط کارشناسان و هنرمندان و در نظر گرفتن میزان توانایی خانواده جهت حضور در برنامه به برنامه دعوت شوند . در مرحله گزینش خانواده ها نیز چالش هایی در نظر گرفته شده است .

برای شرکت در برنامه کودک شو به عنوان شرکت کننده یا تماشاگر شما می توانید فرم موجود در سایت را تکمیل نمایید و یا نام و نام خانوادگی خود را به شمارۀ

۰۹۱۹۹۰۴۰۲۵۶

پیامک نمایید. دوستان شما در برنامۀ کودک شو در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

شنبه تا سه شنبه هر هفته ساعت ۲۳
تکرار: ۶صبح ، ۱۱صبح و ۱۷
فینال هفته جمعه ها ساعت ۲۱


.
 
  • برچسب ها
    باهوش شو برنامه کودک شو باهوش شو در کودک شو این هفته باهوش شو مسابقه کودک شو باهوش شو کودک شو سایت کودک شو شرکت در مسابقه باهوش شو کودک شو صفحه کودک شو صفحه کودک شو باهوش شو عکس باهوش شو کودک شو مسابقه باهوش شو مسابقه کودک شو معادله کودک شو چگونه در کودک شو حضور داشته باشیم؟ کودک شو چیست؟
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,122
    کاربران
    3,408
    جدیدترین کاربران
    امیر حافظ
    عقب
    بالا