قسمت آخر سریال روزگارانی در چوکوروا

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
قسمت آخر سریال روزگارانی در چوکوروا / قسمت آخر سریال روزگارانی / قسمت آخر سریال روزگارانی چوکوروا /







سریال ترکی روزگاری در چوکوروا با نام ترکی Bir Zamanlar Cukurova و نام انگلیسی Bitter Lands جز بهترین مجموعه های تلویزیونی شبکه ATV ترکیه می باشد. این مجموعه با نام ” زمانی در چوکوروا ” نیز در ایران شناخته می شود. این سریال با نام های Tierra amarga, Once Upon a Time in Cukurova در ترکیه شناخته می شود. سریال زندگی در چکوروا محصول سال ۲۰۱۸ می باشد. سریال ترکی زندگی در چکوروا به کارگردانی Murat Saracoglu و Faruk Teber در ژانر درام رمانتیک است.

خلاصه داستان سریال ترکی روزگاری در چکوروا
داستان سریال روزگاری در چوکوروا در استانبول دهه ۱۹۷۰ آغاز می شود . در سرزمین های حاصلخیز کوکورووا ، آدانا (شهری در جنوب ترکیه) زلیخا (Hilal Altinbilek) دختری جوان و زیبا است که به همراه برادر بزرگش ولی (Mustafa Acilan) و خواهرزاده اش در استانبول زندگی می کنند. او به عنوان خیاط در یک منطقه مشهور در استانبول کار می کند . او آرزو دارد که با معشوق خود Yilmaz ازدواج کند. ییلماز (Ugur Gunes) مردی پر تلاش است که به عنوان مکانیک ماشین کار می کند. پس از درگذشت خانواده اش مدتها پیش ، او توسط استادش بزرگ شده است. ییلماز زندگی ثروتمندی ندارد اما می تواند هر کاری انجام دهد تا معشوق خود زلیلا را خوشحال کند. زلیخا و ییلماز می خواهند هر چه سریعتر ازدواج کنند و زندگی جدید خود را در کنار هم آغاز کنند. با این حال ، چیزی غیر منتظره اتفاق می افتد و آنها قربانی سرنوشت می شوند.

ولی، خواهر خود را برای بازپرداخت بدهی قمار خود به یک فرمانده مافیا می فروشد. به همین دلیل زلیخا در دام تبهکاران می افتد. از طرف دیگر ، Yilmaz فرمانده مافیا را به قتل می رساند تا بتواند زلیخا را نجات دهد. پس از این اتفاق، ییلماز برای زنده ماندن باید از استانبول فرار کند. از این رو ، Yilmaz و Zuleyla دست به فراری وحشتناک می زنند. سرنوشت ییلماز و زلیخا را به آدانا (شهری در جنوب ترکیه) می آورد. آنها در حالی که سعی می کنند هویت خود را مخفی نگه دارند ، به دنبال شغل می گردند. Yilmaz با یکی از دوستان دوران خدمت سربازی خود روبرو می شود. این دیدار آنها را به مزرعه یامان می رساند. ییلماز و زلیخا در این مزرعه مشغول به کار می شوند و برای این که هویت شان فاش نشود خود را خواهر و برادر معرفی می کنند.

مزرعه یامان یک مزرعه مشهور در آدانا است که دارای اراضی وسیع و پربار می باشد. صاحب این اراضی، دمیر ، مرد جوان و خوش تیپ است که در برلین آلمان تحصیل کرده است. دمیر مردی مدرن و پرشور است که هدفش ایجاد روشی مکانیزه در کشاورزی است. او می خواهد با توسعه کشاورزی آرزوی پدرش را برای تبدیل شدن به قدرتمندترین مرد آدانا به واقعیت تبدیل کند. دمیر به همراه مادرش هونکار (وحید پرچین) زندگی می کند. وی پس از یک زندگی مشترک ناموفق دیگر به عشق فکر نمی کند. با این حال ، زندگی او پس از ملاقات با زلیخا به طرز چشمگیری تغییر می کند. دمیر عاشق زلیخا می شود. بدون اینکه بداند او عاشق مرد دیگری است. این احساساتی که در دمیر اینجاد شده است نه تنها زندگی این دو عاشق فراری بلکه زندگی مزرعه یامان را ناگهان وارونه می کند.

در داستان سریال تلویزیونی روزگاری در کوکورووا Bitter Lands (Bir Zamanlar Cukurova) ، عشق افسانه ای زلیخا و ییلماز را مشاهده خواهید کرد.




.
 
  • برچسب ها
    قسمت آخر سریال روزگارانی قسمت آخر سریال روزگارانی در چوکوروا قسمت آخر سریال روزگارانی چوکوروا
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,094
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا