فیلم سوپرسکس google translate google

وضعیت
موضوع بسته شده است.

soalgar

عضو همیارخاص
20/4/20
91
1
فیلم سوپر خاله الکسیس , فیلم سوپرسکس , translate , فیلم سوپر20016 دوبله فارسی کامل فیلم ایران اینستا , فیلم سوپرامریکایی google play store download apk mirror android , فیلم سوپر20016 دوبله فارسی و بدون سانسور اپارات کوتاه کامل , فیلم سکس ,فلیم سکس زنان امریکا , فیلم ,google translate google , فیلم سوپرسکس , فیلم سوپر20016 دوبله فارسی کامل فیلم ایران , فیلم سوپر20016 آمریکایی دوبله فارسی اپارات , سیکسی سیکس پک یک ماهه , فیلم سوپرسکس امریکاییgoogle chrome download free windows 7 setup file ف , sex and the city دوبله , فیلم سوپر20016 دوبله فارسی و بدون سانسور اپارات کوتاه کامل ,


آمیزش جنسی (به انگلیسی: Sexual intercourse)، به عمل تولیدمثلی گفته می‌شود که در آن، اندام جنسی جنس نر (در انسان و حیوانات رده‌بالای دیگر)، وارد اندام جنسی ماده یعنی مهبل می‌شود، و در صورت موفقیت، سلول‌های اسپرم جنس نر را وارد بدن جنس ماده می‌کند و تخمک‌ جنس ماده را باردار می‌سازد. این کار باعث تشکیل اندامگان جدیدی می‌شود. در برخی از مهره‌داران، مانند ماهی‌ها، تخم‌ها در خارج از بدن ماهی، پراکنده و به صورت خارجی باردار می‌شوند. در هنگام آمیزش جنسی در انسان به صورت موقت، به دلیل تحریک دستگاه عصبی، اجسام غاری پس از تحریک جنسی به‌طور ناگهانی مقدار زیادی خون شریانی وارد آرتریول‌های متسع می‌شود تا تمام سیستم سینوزوئیدی و اجسام غاری را باز کند و تعادل جدیدی در فشار برقرار نماید (نعوظ کامل آلت مردانه)؛ در همین زمان، برای حفظ نعوظ، فقط مقادیر آستانه‌ایِ جریان خون وارد جسم غاری می‌شوند و آن را ترک می‌کنند. پُر شدن رگ‌های فیستول‌مانند از خون، موجب بزرگ‌تر شدن آلت مردانه و سفت شدن بدنهٔ آن می‌شود که نعوظ نامیده می‌شود. این کار ورود آلت مرد در مهبل زن را تسهیل می‌کند. به اوج رسیدن و پایان آمیزش جنسی هردو با خروج منی (حاوی اسپرم‌ها و مایع حاوی مواد غذایی، آب، نمک و متابولیت‌ها) درون کانال مهبلیِ زن پایان می‌پذیرد (ارگاسم).آمیزش جنسی همچنین بین دو انسان از جنس مخالف (دگرجنس‌گرایی) یا هم‌جنس صورت می‌گیرد.

حکم خوردن آلت و منی را اینجا بخوانید​


آلت مردانه یا آلت تناسلی مرد، اندامی است بی‌استخوان و غضروفی در انسان مذکر که بافت نعوظی آن از سه سیلندر (دو عدد جسم غاری (به انگلیسی: Corpus cavernosum) و یک عدد جسم اسفنجی (به انگلیسی: Corpus Spongiosum)) به طولی حدود ۱۲٫۹ تا ۱۵ سانتیمتر و قطر حدود ۴ سانتیمتر تشکیل شده‌است. در زیر آلت تناسلی، بیضه قرار دارد.از دودول برای آمیزش جنسی،خود ارضایی و دفع ادرار استفاده می‌شود.

در آلت تناسلی مردانه اغلب نواحی حساسی وجود دارند که تحریک آن‌ها باعث تحریک جنسی فرد و نعوظ قضیب می‌شود. در اوج لذت جنسی، منی حاوی اسپرم از بیضه خارج شده و از راه قضیب خارج می‌شود. در صورت ریخته شدن منی در مهبل زن، ممکن است تخمک زن با اسپرم‌های مرد ترکیب شده و زن باردار شود.


گُشناب، گَشناب یا منی که در زبان یونانی به آن اسپرما، در لاتین Semen و در انگلیسی به آن Semen یا Seminal fluid می‌گویند، یک شاره آلی است که در انسان از مجموع اسپرم و ترشحات مجاری آن، ترشحات پروستات و ترشحات غددی که در کنار ریشهٔ آلت مرد قرار دارند، ساخته شده‌است. این مایع از اندام‌های جنسی مردانهٔ انسان (بیضه) یا جانوران هرمافرودیت ترشح می‌شود و می‌تواند با تخمک جنس ماده فرایند لقاح را برقرار کند.

این ترشحات دربردارندهٔ پروتئازها، آنزیم‌ها و مواد قندی مانند فراکتوز است که برای تغذیه و ادامهٔ حیات سلول‌های اسپرم مورد نیازند. همچنین این مواد محیطی را برای سلول‌های اسپرم فراهم می‌کنند که آن‌ها بتوانند درون آن جابه‌جا شوند یا به عبارت دیگر شنا کنند (swim). بوی خاصی که از آب منی متصاعد می‌شود، به سبب همین ترکیبات است.به سبب فروکتوز موجود در آن، این ترکیب شیرین‌مزه است و بویی شبیه به کلر دارد.


تولید اسپرماتوزوم (منی) توقفی ندارد. امّا در عضو کوچک بالای هر بیضه و مجاری اسپرم (اپیدیدیم) جمع می‌شود و ممکن است تا ماه‌ها همان‌جا بماند بدون آنکه قدرت باروری خود را کاملاً از دست بدهد و تنها با انجام نزدیکی، خود ارضائی یا احتلام در خواب به بیرون از بدن منتقل می‌شوند.

یکی از جاهایی که منی در آن ساخته می‌شود، غدهٔ وزیکولی است. این غده در لگن خاصره قرار دارد. فرایند جنسی که به بیرون ریخته شدن منی از بدن منتهی می‌شود، انزال می‌گویند.

منی سالم دارای حداقل ۲۰ میلیون اسپرم در هرمیلی لیتر از مایع منی و طبق جدیدترین استاندار سازمان بهداشت جهانی ۱۵میلیون اسپرم در هر میلی لیتر از مایع منی می‌باشد. مایع منی علاوه بر اسپرم دارای آب، قندهای ساده، مواد قلیایی (برای محافظت در مقابل محیط اسیدی میزراه مرد و محیط اسیدی واژن زن است. همچنین در مایع منی موادی به نام پروستاگلندین‌ها هستند که سبب انقباض رحم ولوله‌های تخمدانی می‌شوند. علاوه بر این موادی از قبیل ویتامین C, روی و کلسترول نیز در مایع منی وجود دارند.



تمامی مطالب بالا از ویکیپدیا استخراج شده است .
منابع :
منی
آمیزش جنسی

تماشای تصاویر مستهجن، هرزه گردی اینترنتی و فیلم های غیراخلاقی، که در ادبیات عامه از آن به نام پورنوگرافی یاد می شود، در این روزها نسبت به گذشته نگران کننده شده است. برخی از محققان اعتیاد به پورنوگرافی و دیدن این دست تصاویر و فیلم ها را در ردیف اعتیاد به مواد مخدر قرا داده اند که عموما در میان مردان شایع است. متأسفانه آسیب های ناشی از تماشای این گونه تصاویر و فیلم ها در زندگی، مخصوصا زندگی مشترک جبران ناپذیر خواهد بود.

برخی از همسران ممکن است با نگرش آموزشی، فیلم های پورنو را تماشا کنند. اما این تلقی درست نیست. رابطه جنسی چرخه ای دارد که شامل میل، برانگیختگی و ارگاسم است. هم از منظر فیزیولوژیکی و هم روان شناسی مقدمه و مؤخره دارد. اما در این گونه فیلم ها رفتار مکانیکی صرف دیده می شود. رابطه ای مکانیکی که مردها در آن مسلط هستند. این مردان اند که زنان را ارضا می کنند و زنان آماده و موافق هرگونه عملی هستند. این تصور که این دست فیلم ها جنبه آموزشی رابطه جنسی دارد، غلط است. به جای آنکه زن و شوهر برقراری رابطه عاشقانه را آموزش ببینند، تماشای این تصاویر تخیلات جنسی را برمی انگیزاند که زمینه را برای خودارضایی فراهم می آورند. این فیلم ها بازنمای رابطه جنسی را تسریع می کند که لذت آنی را به دست می دهد. در صورتی که رابطه جنسی یک فرآیند دوسویه است و این گونه نیست یک نفر غالب باشد و نفر دیگر مغلوب. از سویی دیگر در چنین فیلم هایی افرادی که درآن نقش دارند با اندام و صورت تعریف شده خاصی هستند که از این لحاظ برانگیزاننده هستند که معمولا در جامعه عادی ما کمتر دیده می شود. اگر در رابطه جنسی چه زن یا مرد، شکل و شمایل فردی دیگر را در ذهن خود ببینند، در واقع به خودارضایی دست می زنند. همچنین یکی از مسائل نامناسب، دیدن فیلم در حین عمل زناشویی است که به مثابه نوعی آسانسور است که لذت آن در کسری از ثانیه را به حداکثر می رساند. مانند رفتار معتادان است. معتاد به شیشه علاوه بر مصرف شیشه از سایر مواد اعتیادآور به معنای مواد آسانسوری استفاده می کند. درواقع دیدن و تماشای این فیلم ها در حین رابطه جنسی اعتیاد رفتاری است نه الزاما مکمل رابطه جنسی.

بنابراین تماشای فیلم های پورنو نوعی رفتار مکانیکی را جا می اندازد که این نوع رابطه خالی از هرگونه احساس و تلاش برای جذب طرف مقابل است و گلچینی از نوع تخیلات برای ارگاسم است که طولانی مدت آن منجر به رفتارهای اعتیادی جنسی می شود. چنین اعتیادی باعث می شود فرد از واقعیت فاصله بگیرد و در خیال پردازی های مخرب، خودش را غرق کند. این اعتیاد دو پیامد منفی را به دنبال دارد:

تنزل رابطه ی عاشقانه زن و مرد به یک رابطه سکس محور که باید مبتنی بر تعهد و علاقه باشد، اما مبتنی بر سکس است.

تحقیر زن و معرفی زن به ابزاری در چارچوب کسب لذت.

تماشای فیلم یا عکس های پورن باعث تخریب بین همسران می شود

پیامدهای بعدی:

در واقع وقتی رابطه زناشویی، به جای تعهد و علاقه، سکس محور می شود و هیجانات مثبت زندگی از بین می رود، افراد از این زندگی سکس محور خسته و دچار تنش می شوند. احساس می کنند فقط ابزاری برای سکس هستند. در نتیجه احساس تنهایی آنها را در برمی گیرد. به

هرحال اگر سری به پرونده های طلاق بزنیم خواهیم دید ۶۰ درصد از طلاق های ناشی از مشکلات زناشویی، نداشتن اتاق خواب گرم است و به جای آن اتاق خوابِ ابزاری دارند، چراکه رابطه جنسی ابزاری برای خشونت مرد و زن شده است. در واقع زنان از ترس آنکه مبادا همسرشان سراغ موارد دیگر برود، تن به این خشونت می دهند.۶۰ درصد رقم کمی نیست.

بنابراین تماشای فیلم ها یا عکس های پورن نه تنها صمیمیت و شور و تمایل جنسی بین همسران را افزایش نمی دهد، بلکه به شیو ه های گوناگون باعث تخریب رابطه عاطفی بین همسران می شود. بنابراین برای بهتر کردن رابطه با همسرمان چه کار باید بکنیم؟

کتاب بخوانید

کتاب های بسیار خوبی وجود دارند که اصول ابتدایی برقراری رابطه جنسی لذت بخش و پایدار را آموزش می دهند. از این کتاب ها می شود برای بهبود رابطه جنسی استفاده کرد.

با همسرتان صحبت کنید

از همسرتان بخواهید روش هایی را که باعث افزایش لذت او می شود، برای تان توضیح دهد. شما نیز برای او توضیح دهید چه چیزی را بیشتر دوست دارید.

در کلاس های آموزشی شرکت کنید

خوشبختانه کلاس هایی وجود دارند که به صورت جداگانه روش های بهبود رابطه جنسی را برای زنان و مردان آموزش می دهند. شرکت در چنین کلاس هایی باعث می شود بدون آسیب رساندن به صمیمیت رابطه تان، اطلاعات آموزشی سالم و مناسب به دست بیاورید.

با یک مشاور متخصص مشورت کنید

در صورتی که از روش های بالا نتیجه نگرفتید یا اگر به جز در حوزه مسائل جنسی در حوزه های دیگری نیز احساس مشکل می کنید، حتما مشکل تان را با یک مشاور متخصص در میان بگذارید. بدانید که اعتیاد جنسی مانند خیلی از رفتارهای دیگر، قابل درمان است؛ اما در طولانی مدت. / ساعدنیوز

-----------------

بیشتر بخوانید :
استمناء عملی زیان بار، مذموم و ناپسند است که در دو سوره از سورهای قرآن و همچنین در روایات فراوانی به آن اشاره و تصریح شده است و از گناهان کبیره می باشد و از آن جهت که انجام آن دارای زیان های جسمی و معنوی زیادی می باشد، خدای مهربان آن را حرام فرموده است.



.​
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • برچسب ها
    google translate google sex and the city دوبله translate ایرانی ogle chrome download free windows 7 setup file ایرانی ogle chrome download free windows 7 setup دانلود فیلم دانلود رایگان google chrome دانلودفیلم سوپرایرانی google chrome download free windows 7 setup دانلود دانلودفیلم سوپرسکس google chrome download free windows 7 setup file ف سوپر ایرانی ogle chrome download free windows 7 setup file ف سوپرامریکایی google chrome download free pc 2017 سوپرامریکایی google play | سوپرامریکایی google سوپرایرانی ogle chrome download free windows 7 setup دانلود س سوپرسکس google chrome download free windows 7 setup file سوپرسکس ایرانی google chrome download free windows 7 setup file ف سیکسی سوپرسکس خارجیgoogle chrome download free windows 7 setup filezilla سیکسی سیکس پک یک ماهه عسوپرخارجی ogle chrome download free windows 7 setup دانلود س عکس مه مه ی زن ها فلیم سکس زنان امریکا فیلم فیلم سوپر خاله الکسیس فیلم سوپر20016 آمریکایی دوبله فارسی فیلم سوپر20016 آمریکایی دوبله فارسی اپارات فیلم سوپر20016 دوبله فارسی فیلم سوپر20016 دوبله فارسی اپارات فیلم سوپر20016 دوبله فارسی و بدون سانسور اپارات کوتاه کامل فیلم سوپر20016 دوبله فارسی کامل فیلم ایران فیلم سوپر20016 دوبله فارسی کامل فیلم ایران اینستا فیلم سوپرامریکایی google play store download apk mirror android فیلم سوپرسکس فیلم سوپرسکس google chrome download free windows 7 setup file ف در اینست اگرام فیلم سوپرسکس امریکاییgoogle chrome download free windows 7 setup file ف فیلم سکس فیلم پوررن گوینده زن اخبار شبکه یک سیما کلیپ سوپر ایرانی ogle chrome download free windows 7 setup file ف
  • وضعیت
    موضوع بسته شده است.
    جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,120
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا