فعالیت صفحه 6 مطالعات اجتماعی هفتم

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
جواب فعالیت صفحه 6 مطالعات اجتماعی هفتم/ فعالیت صفحه 6 مطالعات اجتماعی هفتم/ پاسخ فعالیت صفحه 6 مطالعات اجتماعی هفتم/ صفحه 6 مطالعات اجتماعی هفتم/ مطالعات اجتماعی هفتم صفحه 6 / گام به گام علوم هفتم/



فعالیت صفحه 6 مطالعات اجتماعی هفتم


١- آقای مسعودی ۴۰ سال دارد و پزشک است. او دارای همسر و سه فرزند است و در یک کاشانه (آپارتمان) زندگی می‌کند. به نظر شما او در هریک از نقش‌های زیر چه مسئولیت‌هایی به عهده دارد؟
به عنوان پدر: وسایل مورد نیاز خانه را بخرد. در مواقع حساس تصمیمات لازم و مهم را بگیرد. مراتب محبت و احترام به فرزندان، تلاش برای تربیت صحیح آنها فراهم آورد. امکانات تحصیل و شکوفایی استعدادهای فرزندان فراهم کردن غذا، لباس و مسکن برای آنان.
به عنوان همسر: محبت، توجه و احترام به همسر
همکاری و تقسیم کار با همسر در انجام امور منزل، همکاری و هم دلی در تربیت فرزندان، فراهم کردن وسایل زندگی مانند غذا، لباس و مسکن مناسب.
به عنوان پزشک: به بیماران خود رسیدگی و برای بهبود آنها تلاش کنند.
به عنوان فرزند پدر و مادر خود: محبت، توجه و احترام نسبت به پدر و مادر، دیدار آنان، برآوردن خواسته‌هایشان و کمک و رسیدگی به آنان.
به عنوان همسایه: محبت و احترام به همسایه، جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای همسایه، مشارکت در اداره
ساختمان، ارتباط مناسب و کمک و همدلی به همسایگان در موقعیت‌های مختلف.
۲- کاربرگه شماره (١) را کامل کنید و در جدول آن مسئولیت‌های خود و سایر اعضای خانواده‌تان را بنویسید.


🎈 شما هم میتوانید نظرات خودرا از طریق فرم زیر ارسال کنید و با سایر دوستانتان، درمورد این سوال بحث و گفتگو کنید

منبع : همیار خاص
 
  • برچسب ها
    آقای مسعودی ۴۰ سال دارد و پزشک است. او دارای همسر و سه فرزند است به نظر شما او در هریک از نقش‌های زیر چه مسئولیت‌هایی به عهده دارد جواب فعالیت صفحه 6 مطالعات اجتماعی هفتم صفحه 6 مطالعات اجتماعی هفتم فعالیت صفحه 6 مطالعات اجتماعی هفتم مطالعات اجتماعی هفتم صفحه 6 پاسخ فعالیت صفحه 6 مطالعات اجتماعی هفتم کاربرگه شماره (١) را کامل کنید و در جدول آن مسئولیت‌های خود و سایر اعضای خانواده‌تان گام به گام علوم هفتم
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,132
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا