فصل سوم سریال از سرنوشت کی پخش می شود

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,284
79
فصل سوم سریال از سرنوشت / زمان پخش سریال از سرنوشت / سریال از سرنوشت از کی پخش میشه /سریال از سرنوشت چند قسمت است / سریال از سرنوشت چند قسمته / سریال از سرنوشت سری جدید /

\با پایان یافتن سریال بوم و بانو، فصل سوم سریال از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان و به تهیه ‌کنندگی اکبر تحویلیان و به نویسندگی محمدمهدی سلطانی ، روح ‌الله صدیق ، مسعود کرمی و سارا خسروآبادی به اتفاقات دوران جوانی دو شخصیت اصلی داستان یعنی هاشم و سهراب می ‌پردازد که ایفای نقش آن‌ ها را دارا حیایی و کیسان دیباج بر عهده دارند، در جدول پخش برنامه ‌های شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران قرار خواهد گرفت.
فصل سوم سریال از سرنوشت.jpg

پیشتر دو فصل این سریال که به دوران کودکی، نوجوانی و ماجراهای خروج هاشم و سهراب از مرکز نگهداری کودکان بی ‌سرپرست و اولین تجربه‌ های حضور مستقل‌ شان در اجتماع می ‌پرداخت از این شبکه پخش شد که توانست عنوان یکی از سریال‌ های پربیننده تلویزیون را به خود اختصاص دهد و با استقبال مخاطبان مواجه شود!



سریال از سرنوشت به تهیه‌ کنندگی اکبر تحویلیان از تولیدات جدی و پرمخاطب سال گذشته تلویزیون است که پس از پخش فصل اول و استقبال مخاطبان، سری دوم آن نیز به تولید رسید و تا روزهایی از اسفند ماه سال ۱۳۹۸ شمسی نیز روی آنتن رفت. گروه در همان روزهای پخش، فصل سوم را به کارگردانی محمدرضا خردمندان جلوی دوربین و در حال ضبط داشتند تا به آنتن شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در سال جاری برسد. با گذشت چهار ماه از شروع سال جدید و در شرایطی که قرار بود بعد از نوروز ۹۹ ، پخش فصل سه این سریال نیز از سر گرفته شود، اما هنوز خبری از اعلام پخش این سریال نیست!



لازم به ذکر است از سرنوشت کاری است از گروه فیلم و سریال شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که تاکنون در سه فصل تولید شده و دو فصل آن در سال گذشته به پخش رسیده است. داستان این مجموعه به رفاقت هاشم و سهراب دو پسربچه‌ بی ‌سرپرست بر می‌گردد؛ این دو از کودکی در این مرکز زندگی می‌ کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می ‌رسند. آنها که آرزوهای بزرگی را در سر می‌پرورانند، فراز و نشیب‌ های زندگی‌شان محور روایت‌ اتفاقات این سریال می‌شود.​


فصل سوم سریال از سرنوشت

در این اثر در ۵۰ قسمتی بازیگرانی چون حسین پاکدل، علیرضا آرا، پوریا پورسرخ، علیرضا استادی، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، شبنم فرشادچو، مائده طهماسبی، سید مهرداد ضیایی، فاطیما بهارمست، مونا کرمی، مرضیه موسوی و دارا حیایی و کیسان دیباج (در نقش هاشم و سهراب) و … نقش ‌آفرینی می ‌کنند.



در انتها لازم به بیان است فصل اول و سوم این سریال به کارگردانی محمدرضا خردمندان و فصل دوم نیز توسط علیرضا بذرافشان به تولید رسیده است.


.​
 
آخرین ویرایش:
  • برچسب ها
    زمان پخش سریال از سرنوشت سریال از سرنوشت از کی پخش میشه سریال از سرنوشت سری جدید سریال از سرنوشت چند قسمت است سریال از سرنوشت چند قسمته فصل سوم سریال از سرنوشت
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,117
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا