فال روزانه پنجشنبه ۲۹ آبان ۹۹ + فال تولد و فال حافظ

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,283
79
.


فال روزانه پنجشنبه ۲۹ آبان ۹۹ + فال تولد و فال حافظ,فال روزانه دقیق,فال امروز,فال هر روز,فال روزانه,فال صحیح,فال و طالع بینی روزانه,فال تولد,فال حافظ با تعبیر,فال با معنی

**************************************************


فال روزانه متولدین فروردین

شرکت در یک جشنواره یا فعالیت گروهی، شما را با افراد جدیدی آشنا می کند و اطلاعات شما را در زمینه ای که به آن علاقه دارید، افزایش می دهد. شما می توانید با فرهنگ و سبک های دیگر زندگی آشنا شوید یا حتی چیزهای جدید را تجربه کنید. بنابراین اگر می خواهید پیشرفت کنید و از روزمرگی گذشته خلاص شوید، به فعالیت های گروهی خود ادامه دهید. رابطه ای که اخیرا با عشقتان دارید، دچار نوسان شده است. اگر چه تا به حال این شما بوده‌اید که احساس تنهایی و رانده شدن می کردید اما این بار برای این که عشق طرف مقابل تان را به خود ثابت کنید، عقب می کشید. احساس ناراحتی شما طبیعی است زیرا عادت به این کار ندارید اما نگران نباشید، ضرر ندارد.
فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما کسی نیستید که بتواند احساسات خود را کنترل کند و آرام بنشیند. شما نمیدانید وقتی پای دفاع از عقاید و حرف هایتان در میان باشد چقدر مستبد و زورگو می شوید و به همین دلیل امروز ممکن است در رفتارتان با کسانی که روبرویتان قرار می گیرند بیش از حد عکس العمل نشان دهید. بهترین کاری که از دستتان بر می آید این است که خشمتان را کنترل کنید و مواظب لحن حرف زدنتان باشید و دیگران را از خود نترسانید. شما فکر می کردهاید که هر چیزی که لازم است در مورد رابطه عاطفی خود بدانید را می دانید، ولی اکنون می بینید که برخی اطلاعات مهم از قلم افتادهاند. حدس و گمان های قبلیتان را کنار بگذارید، زیرا آنها هیچ ربطی به شرایط فعلی ندارند.
فال امروز متولدین خرداد

امروز در برقراری ارتباط با دیگران خیلی موفق نیستید و کارها خیلی پیچیده شده‌اند؛ حتی ممکن است در رابطه عاطفی‌تان بدون این که حتی دلیل ناراحتی طرف مقابلتان را بدانید بین شما و او درگیری و جر و بحث به وجود بیاید. با این حال این درگیری ها توجه شما را به نکاتی که شاید تا این لحظه نادیده گرفته شده باشند جلب خواهد کرد و زمینه لازم برای حل شدن آنها را فراهم خواهد ساخت. اگر می خواهید واقعا تغییراتی مثبت به وجود بیاورید نباید چیزهایی که درکشان برایتان مشکل است را نادیده بگیرید. اجازه ندهید تصورات ذهنیتان دید شما را نسبت به واقعیت های عینی دنیای اطرافتان مبهم کنند. چهره واقعی خود را نشان دهید تا ببینید چه کسانی را به خود جذب خواهید کرد.
فال روزانه متولدین تیر

امروز با وجود این که خودتان فکر می کنید دارید خیلی رک و صریح در مورد خواسته ها و انتظاراتتان صحبت می کنید ممکن است درک آنها برای اطرافیانتان خیلی ساده نباشد و در حالی که منظورتان در واقع چیز دیگری است هنگام بیان کردن آن ندانسته و ناخواسته چیز دیگری را به زبان می آورید. با این حال نا امید نشوید و اگر لازم است وقت بیشتری برای توضیح دادن منظورتان به طرف مقابل صرف کنید. این کار به محکم تر شدن روابط شما کمک قابل توجهی خواهد کرد. به وجود آمدن سوء تفاهم بین اعضای خانواده تان می تواند خیلی راحت روزتان را خراب کند، ولی اگر نسبت به نیاز های دیگران حساس باشید می توانید خیلی راحت خودتان را از دردسر دور نگاه دارید.
فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز یک نفر از نزدیکانتان شما را به انجام کاری دعوت خواهد کرد که می تواند تمام زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد. شاید عکس العمل اولیه شما به این پیشنهاد فرار کردن از آن باشد، ولی حتی اگر فکر کنید ایده خوبی نیست هم جاذبه ای اسرار آمیز شما را به سوی آن خواهد کشاند. شاید در ابتدا بخواهید حد و مرزهایی مشخص کنید، ولی تا به خودتان بجنبید خواهید دید بیش از آنچه فکرش را بکنید در آن فرو رفته‌اید. نیازی به عقب نشینی نیست، در نهایت تغییراتی که به وجود می آیند به نفعتان خواهند بود. وقتی خودتان آن طور که باید و شاید احساسات خود را نسبت به طرف مقابلتان بیان نمی‌کنید چطور انتظار دارید او این کار را انجام دهد؟
فال امروز متولدین شهریور

امروز همه چیز خیلی ساده و راحت پیش خواهد رفت، به شرط آن که اجازه ندهید حساب و کتاب های منطقی و واقعیات های ناخوشایند مزاحم لذت بردن شما از روز تعطیلتان بشوند. خوشبختانه شما امروز می توانید در به دست آوردن خواسته‌هایتان خیلی موفق باشید و آنچه در ذهنتان می گذرد را به واقعیت تبدیل کنید. البته قرار نیست این چیزها خیلی بزرگ و دور از دسترس باشند، سعی کنید از زیبایی های کوچک زندگی لذت ببرید. یادتان باشد که باید در تمام جنبه های مختلف رابطه عاطفی‌تان تعادل برقرار کنید، شما و همسرتان موظف هستید نیازهای جسمی و عاطفی یکدیگر را به صورت شایسته ای برآورده کنید.
طالع بینی روزانه متولدین مهر

در حال حاضر تشخیص نقاط ضعف و قوتتان برای شما کار چندان ساده ای نیست، ولی این تردیدها و نداشتن ذهنیتی مشخص از توانایی هایتان نمی‌توانند مانع رسیدن شما به موفقیت شوند. حتی اگر نقشتان در دنیای اطرافتان در حال حاضر برایتان کمی مبهم باشد هم اهمیتی ندارد، نگرشی که شما نسبت به خودتان دارید بیش از شرایط موجود می تواند در تعیین هویت شما تاثیر داشته باشد. به خودتان اجازه رویا پردازی بدهید، ولی در این مسیر چشمتان را به روی حقیقت نبندید. شاید تفاوت دیدگاه ها باعث شود احساس کنید بین شما و شریک زندگیتان هیچ نقطه مشترکی وجود ندارد، بجای سرزنش کردن او سعی کنید با همکاری یکدیگر به این وضعیت غلبه کنید.
فال روزانه متولدین آبان

واقعیت ها کمی دور از دسترس به نظر می رسند. نباید به ظاهر آدم ها و ظاهر مسایل اعتماد کنید. امروز به دلیل انرژی های مرموزی که در هوا جاری است، نمیتوانید به راحتی واقعیت رویدادها را درک کنید. در نتیجه استرس این سردرگمی با دیگران وارد بحث و مشاجره نشوید. ایمان داشته باشید که شما توان حل کردن همه پازل های زندگی را دارید. در ارتباط های خود کمی مرموز و تودار ظاهر خواهید شد. اگر مجرد هستید و برای نخستین بار با کسی قرار گذاشته‌اید، از اینکه در مورد خود و خواسته های درونی خود حرف بزنید، هراسی نداشته باشید. فقط تعادل را حفظ کنید و در همان دیدار اول، همه واقعیت ها را بیان نکنید.
فال روزانه متولدین آذر

اگر احساس ناراحتی می کنید و یا دلتان گرفته است در خانه ننشینید. بیرون بروید و قدم بزنید و هوای تازه را تنفس کنید. این قدم های کوچک به شما کمک خواهند کرد تا از فکر کردن به چیزهای منفی و ناخوشایند نجات پیدا کنید. فکر کردن به زندگی و برنامه هایتان کار خیلی خوبی است، ولی امروز سعی کنید خیلی در فکر فرو نروید تا در دام افکار منفی نیفتید. وقت بیشتری را صرف پرداختن به مسائل معنوی کنید تا از لحاظ روحی حس بهتری داشته باشید. احساساتی دارید که روی قلبتان سنگینی م یکنند، ولی نمی خواهید تمام آنها را به زبان بیاورید، از طرفی هم نمی دانید چه را باید گفت و چه چیز را نباید به زبان آورد، عجله نکنید و چند روزی به خودتان فرصت بدهید.
فال روز متولدین دی

اگر قصد دارید چیز گران قیمتی بخرید برنامه خود را یک بار دیگر با دقت تمام از نظر بگذرانید. متاسفانه امروز ممکن است در محاسبات خود دچار اشتباه شده و یا از لحاظ منابع مالی با کمبود مواجه شوید. حتی اگر دست به کار شده و اقدام به خرید کنید امکان دارد که هزینه ای بیشتر از ارزش واقعی چیزی که می خرید پرداخت کنید. پیدا کردن چیزی که دوست داشته باشید تنها نصف معامله است. همه جوانب را به دقت تحت نظر داشته باشید و در صورت امکان فعلا دست نگه دارید. شما خوب می دانید که کش دادن جر و بحث ها و درگیری‌هایی که این اواخر داشته‌اید هیچ فایده ای ندارد پس تا می توانید احساسات منفی و به ویژه حس حسادت را کنار بگذارید.
فال متولدین بهمن

امروز نسبت به همیشه به همه چیز با خوش بینی بیشتری نگاه می کنید، ولی این موضوع می تواند یک جنبه منفی نیز داشته باشد و باعث شود نتوانید فرق بین حقیقت و خیال پردازی را به خوبی درک کنید. این خوش خیالی ممکن است باعث شود فکر کنید وقت زیادی برای به انجام رساندن کارها و وظایفتان دارید و شما را در خواب خرگوشی فرو ببرد. البته که باید از روز تعطیلتان لذت ببرید، ولی نباید از کارهایی که به عهده تان هستند هم غافل شوید. شما همیشه سعی می کنید که در رفتارهایتان منطقی عمل کنید، ولی احساسات شدیدتان امروز مانع رویکرد منطقی‌تان شده است؛ همه خوب می دانند که عشق کور است.
فال روزانه متولدین اسفند

خسیس نباشید و برای هر پولی که می پردازید، دودوتا چهارتا نکنید. امروز شاید رویدادها و مسایل زندگی چندان شفاف به نظر نرسند اما با گیر دادن به مسایل مالی هم نمیتوانید تعادلی که می خواهید را برقرار کنید. اگر خیلی مسایل خرج شدن پول‌هایتان هستید، آنها را در جایی مناسب سرمایه گذاری کنید تا نه خرج نشوند که سود دهی هم داشته باشند. همه چیز با گذشت زمان تغییر می کند. روابط عاشقانه نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر طول زمان موجب کم شدن محبت میان شما و عشقتان شده است، سعی کنید خودتان دست به کار شوید و ایده ها و تفریحات جدید وارد زندگیتان کنید. با اعتراض راه به جایی نمی‌برید.
**************************************************




منبع » همیارخاص
.
 
  • برچسب ها
    فال امروز پنج شنبه 29 آبان 99 فال روزانه پنج شنبه 29 آبان 99 فال روزانه پنج شنبه ۲۹ آبان ۹۹ فال پنج شنبه 29 آبان 99
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,720
    ارسال ها
    56,092
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا