فال روزانه شنبه ۱ آذر ۹۹ + فال تولد و فال حافظ

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
.

فال روزانه شنبه ۱ آذر ۹۹ + فال تولد و فال حافظ,فال روزانه دقیق,فال امروز,فال هر روز,فال روزانه,فال صحیح,فال و طالع بینی روزانه,فال تولد,فال حافظ با تعبیر,فال با معنی

**************************************************


فال روزانه شنبه ۱ آذر ۹۹ + فال تولد و فال حافظ​

فال روزانه متولدین فروردین

شاید فکر کنید که امروز هر کاری که بخواهید را می توانید انجام دهید، ولی باید مواظب باشید که توانایی های خود را دست بالا نگیرید و از حد و مرزهایتان فراتر نروید. با این حال اگر بیش از حد تواناییتان مسئولیت بپذیرید هم تعهد بسیار زیادی که نسبت به وظایفتان دارید می تواند در انجام آنها کمک بسیاری به شما بکند. اکنون فرصت خوبی برای ایجاد تغییرات لازم است و برای این کار باید حقیقت را پذیرفته و به زبان بیاورید. جاه طلبی اولین قدم به سوی موفقیت است، ولی باید قدم بعدی که همان عمل کردن است را نیز برداشت. عشقتان را با رفتارهای این چند وقت اخیر خود حسابی از خودتان آزرده کرده اید، به هر روشی که می دانید دل او را به دست بیاورید.
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز جذابیت شما به ویژه در زمینه روابط عاطفی برایتان دردسرساز خواهد شد. در واقع شما خودتان دارید دنبال دردسر می گردید تا حرص یک نفر دیگر را در بیاورید. ولی یادتان باشد که در حال حاضر عقل و منطقتان خیلی خوب عمل نمی‌کند، پس قبل از این که همه جوانب را در نظر بگیرید هیچ تعهدی ندهید و برای خودتان مشکل ایجاد نکنید. اجازه ندهید که احساساتی مانند عذاب وجدان یا حسادت شما را گرفتار خود کنند؛ این احساسات خیلی راحت شما را گرفتار خود می کنند، ولی به راحتی دست از سرتان بر نخواهند داشت. اگر در محل کارتان با کسی رقابت دارید کاری نکنید که او به حساسیت شما در مورد خود پی ببرد و نسبت به شما حساس شود.
فال امروز متولدین خرداد

احساس می کنید که همه چیز عوض شده است، ولی به طور غریبی همه چیز سر جای خودش است. در واقع این نگرش شما است که تغییر یافته و به شرایط موجود از زاویه دیگری دارید نگاه می کنید و این موضوع می تواند روی رابطه عاطفی شما تاثیرات مثبتی داشته باشد. ولی هنوز هم نسبت به گزینه های مختلف پیش روی خود تردید دارید و نمی‌دانید کدام یک را باید انتخاب کنید. امروز انتخاب های خود را درست انجام دهید که فردا درباره آنها با حسرت و پشیمانی مواجه نشوید. یک انتخاب صحیح می تواند سرعت پیشرفت شما را چندین برابر کند. مواظب چشم‌هایتان باشید که کجا را نگاه می کنند، شاید با نگاه‌هایی که به این سو و آن سو می کنید حتی اگر بی منظور باشند او را بیازارید.
فال روزانه متولدین تیر

امروز احساسات شما بیشتر از قبل قابل کنترل هستند و به همین دلیل می توانید فرصت‌هایی که در برابرتان وجود دارند را با دقت و صحت بیشتری ببینید. با وجود این که از احساسات خود آگاه هستید نمی‌دانید که دقیقا چطور باید با آنها مواجه شوید. شاید نگران این باشید که مبادا با بیان کردن احساس خود افرادی که می خواهید به خود جذب کنید را از خود دور کنید. بجای این که نگران حرف‌هایی که می خواهید بزنید باشید روی طریقه بیان احساسات خود تمرکز کنید. حتی اگر فکر می کنید که باید کمی صبر کنید تا بهترین زمان ممکن فرا برسد هم از بیان کردن نظرات خود و نشان دادن قدرتتان ترسی به دل راه ندهید. فقط یادتان باشد که نبردهایتان را عاقلانه انتخاب کنید.
فال و طالع بینی متولدین مرداد

با وجود این که در ظاهر به نظر می رسد که برای موج تغییرات بسیار آماده‌اید و می توانید همگام با آنها پیش بروید، در واقع احساس می کنید که بدجوری گرفتار شده‌اید. مقاومت شما بیش از هر زمان دیگری است و حاضر نیستید در مورد عقاید غیر منطقی خود به مذاکره بپردازید. شما می دانید در دلتان چه می گذرد و این برای شما تعیین کننده پایان ماجراست. با این حال حرف زدن در مورد منشاء اصلی احساستان می تواند صحبت کردن در مورد آن را به تجربه ای مثبت و خوشایند تبدیل کند. وقتی نگرش خود را تغییر دهید چیزی که به آن نگاه می کنید نیز تغییر پیدا خواهد کرد. خیالتان باشد که مشکلات امروز هیچ تاثیر دراز مدتی روی کارها و برنامه‌هایتان نخواهند داشت.
فال امروز متولدین شهریور

نسیم تازه ای در ذهن شما در جریان است و دارد افکار شما را به سوی تغییرات هدایت می کند. با این حال با بالا رفتن سطح آگاهی‌تان ممکن است با مشکل مواجه شوید، زیرا حاضر نیستید وابستگی های قبلی خود را کنار بگذارید. مثبت نگری تازه ای که در شما به وجود آمده است نیز نخواهد توانست در از بین بردن چالش درونی فعلیتان کمک چندانی به شما کند. یادتان باشد که نیازی نیست به خاطر نگرش تازه تان از گذشته خود فرار کنید. تازه اول هفته است، خودتان را آنقدر خسته نکنید که پیش از پایان هفته انرژیتان به پایان برسد. بعد از پایان ساعت کاری همراه با کسی که دوست دارید به جایی بروید که اعصابتان را آرام می کند و به شما انرژی دوباره می بخشد.
طالع بینی روزانه متولدین مهر

شما امروز دوست دارید از طرف مقابلتان فاصله بگیرید تا بتوانید تا جای ممکن از دردسرهای احتمالی فاصله بگیرید. این که بخواهید خودتان را از جنگ و دردسر دور نگه دارید کاملا منطقی است. با این حال اگر به درون جنگی کشیده شدید که از آن فراری بوده‌اید مواظب باشید بی آن که چیزها را برای خودتان بزرگ نکنید از حق خود دفاع کنید. در غیر این صورت برای خودتان مشکلات بیشتری به وجود خواهید آورد. شما نمی‌توانید چیزی که از مواجهه با آن خودداری می کنید را تغییر دهید، بهترین کار ممکن داشتن برخوردی منطقی با آن است. هدف های خود را مشخص و محدود کنید و یادتان باشد که با یک دست نمیتوان چند تا هندوانه برداشت.
فال روزانه متولدین آبان

احساس می کنید که دوره ای از زندگیتان دارد به پایان می رسد و دلتان از حالا برای چیزهایی که دارید پشت سر می گذارید تنگ شده است. آنچه شما را ناراحت کرده است مسائل مادی نیست، ولی دلتان می خواهد زمان را تحت کنترل خود در آورده و جلوی پیشرفت آن را بگیرید. ولی هیچ کس نمی‌تواند جلوی زمان را بگیرد، نهایت کاری که از دست شما بر می آید این است که نهایت استفاده را از زمانتان ببرید و در پیشرفت خود به سوی آینده با دقت، احتیاط و در عین حال شجاعت پیش بروید. حساسیت به نیازها و خواسته های دیگران یکی از ویژگی های قابل تحسین شما محسوب می شود، ولی اگر خوشبختی خود را تنها به احساسات یک نفر دیگر وابسته کنید این کار برای شما اصلا خوب نخواهد بود.
فال روزانه متولدین آذر

امروز در میانه های روز ممکن است اوضاع کمی بهم بریزد و وضعیت جدی شود، ولی خوشبختانه در صورتی که وظایفتان را انجام داده و حساب هایی که موعدشان رسیده است را تسویه کنید همه چیز به وضع عادی خود باز خواهد گشت. حالا که ماه تولدتان فرا رسیده است از حالا تا آخر ماه اوضاع به کام شما خواهد بود، به شرط آن که زیاده طلب نباشید و بیشتر از سهم واقعی‌تان نخواهید. اگر بتوانید کنترل خواسته ها و امیالتان را در دست گرفته و منطقی باشید همه چیز همان طور که می خواهید پیش خواهد رفت. اگر کسی رویاهایتان را مورد تمسخر قرار داد با جسارت از آنها با تمام وجودتان دفاع کنید. شما آینده خود را بر اساس این رویاها برنامه ریزی کرده‌اید، نگذارید کسی آنها را زیر سوال ببرد.
فال روز متولدین دی

دارید به راه های مختلفی فکر می کنید که می توانند به شما کمک کنند تا امروز از دید بقیه مخفی شوید و در تنهایی خودتان از روزتان لذت ببرید. با این حال واقعیت چیز دیگری است و با این همه کاری که در انتظارتان هستند نمی‌توانید به این راحتی و بی آن که جای خالی‌تان حس شود از جمع فاصله بگیرید. حتی اگر بتوانید برای مدتی از بقیه دور شوید هم خیلی زود آنها به سراغتان خواهند آمد. این خلوت و انزوای آرامش بخش را برای مدتی به تعویق بیندازید و به سراغ کار و زندگیتان بروید. اگر کسی شما را ناراحت کرده است به جای گریه و زاری و سخنان تند، اول خوب به موضوع فکر کرده و سپس خیلی منطقی با او بحث کنید.
فال متولدین بهمن

خانواده و دوستانتان این روزها حسابی سرتان را شلوغ کرده اند، و مجبور هستید بیشتر وقت آزادتان را به آنها اختصاص دهید. البته این برای شما خبر خوبی است، زیرا خودتان دوست دارید با افرادی که به شما شبیه هستند و به آنها علاقه دارید نشست و برخاست داشته باشید. مواظب باشید که انرژی خود را زیادی صرف نکنید تا بتوانید به کارهای دیگرتان هم برسید و توان کافی برای ادامه دادن راهتان داشته باشید. آنقدر کار برای خودتان تراشیده‌اید که هر چقدر هم خوب عمل کنید و کارهای زیادی را به انجام برسانید هم به رضایت نخواهید رسید. اگر برنامه ریزی صحیح داشته باشید می توانید به همه جنبه های مختلف زندگی خود برسید.
فال روزانه متولدین اسفند

به نظر می رسد مدار جدیدی در مغزتان فعال شده و شما را از خوابی عمیق بیدار کرده است. به طور ناگهانی به جای این که به فکر انجام دادن وظایفتان باشید منتظر فرصتی برای نشان دادن شایستگی‌هایتان هستید. با این حال باید در مورد این هیجان ناگهانی با احتیاط رفتار کنید، وگرنه ممکن است با افراط بیش از حد در این کار خودتان را آنقدر خسته کنید که قدرتی برای تمام کردن کاری که شروع کرده‌اید برایتان باقی نماند. به جای این که سعی کنید امروز تمام کارها را به انجام برسانید یک برنامه ریزی منطقی انجام دهید که آنها را تا پایان هفته تکمیل کنید. پیش رفتن با یک سرعت ثابت و منطقی کلید موفقیت شما خواهد بود.
**************************************************





منبع » همیارخاص
.
 
آخرین ویرایش:
  • برچسب ها
    فال امروز پنج شنبه 1 آذر 99 فال روزانه پنج شنبه 1 آذر 99 فال روزانه پنج شنبه ۱ آذر ۹۹ فال پنج شنبه 1 آذر 99
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,094
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا