طرح ترافیک تا چه ساعتی است

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
طرح ترافیک شنبه/طرح ترافیک کرج 98/محدوده طرح ترافیک کرج/استفاده از طرح ترافیک/محدوده طرح ترافیک البرز/طرح ترافيك فروردين ٩٩/طرح ترافیک تبریز ۹۹/طرح ترافیک کرج اسفند ۹۹ / طرح ترافيك خرداد ٩٩ / طرح ترافيك تیر ٩٩ / طرح ترافيك مرداد ٩٩ / طرح ترافيك شهریور ٩٩ / طرح ترافيك مهر ٩٩ / طرح ترافيك آبان ٩٩ / طرح ترافیک آذر ٩٩ / طرح ترافيك دی ٩٩ / طرح ترافيك بهمن ٩٩ / طرح ترافيك اسفند ٩٩ /

طرح ترافیک تا چه ساعتی است.png

شما در حال مشاهده ی "طرح ترافیک تا چه ساعتی است" از سایت همیارخاص هستید ... امیدواریم لذت ببرید .


در پی شیوع ویروس کرونا در ایران، حفظ بهداشت فردی و توصیه برای پرهیز از حضور در امکان عمومی و شلوغ باعث شده تا برخلاف همیشه کارشناسان استفاده از خودروهای شخصی به جای خودروهای حمل و نقل عمومی و مترو را توصیه کنند، حالا مسئولان شهری نیز تصمیم گرفته اند تا در همین راستا ساعات اجرای دو طرح ترافیک و کاهش آلودگی را برای مدتی کاهش دهند.

بازگشت طرح ترافیک به تهران از ابتدای شهریورماه
ظاهرا شورای ترافیک تهران به این نتیجه رسیده است که رفع محدودیت طرح ترافیک، تاثیری در فراگیر شدن شیوع کرونا نداشته است و در این راستا، این طرح از ابتدای شهریور ماه بار دیگر در تهران اجرایی می‌شود.

به گفته سردار محمد حسین حمیدی، رئیس پلیس راهور پایتخت: «اجرای طرح ترافیک در شهر تهران از روز شنبه به حالت قبل بر می گردد.»

ساعت اجرای طرح از ۸/۳۰ صبح هر روز تا ساعت ۱۶ خواهد بود.

رانندگانی که در محدوده طرح ترافیک حضور دارند از ساعت ۱۴/۳۰ مجوز خروج از طرح را خواهند داشت.


تایم لاین تغییرات این خبر :

لغو طرح ترافیک تا پایان مرداد ادامه دارد [به روز رسانی] - مرداد 99

حسین ذوالفقاری،‌ رییس کمیته امنیتی انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده است: لغو طرح ترافیک و کاهش حضور کارمندان تا یک سوم تا پایان مردادماه تمدید شد. مقرر شد نهادها و سازمان ها تا حداکثر یک ماه برنامه یک‌ساله خود را با در نظر گرفتن کاهش بیماری کرونا ارائه کنند. این برنامه‌ها پس از تصویب در ستاد ملی مقابله با کرونا در همه دستگاه‌ها لازم الاجرا است.

اجرای مجدد طرح ترافیک تا از 17 خرداد 1399 + ساعات طرح ترافیک [به روز رسانی] - خرداد 99
پیش از خرداد، زمان فعالیت ادارات از سوی دولت، ٧ تا ١٤ تعیین شده بود اما پس از ابلاغ مجدد توسط دولت، ساعت كار ادارات به ٧.٣٠ تا ١٤.٣٠ تغيير يافت. بر همين اساس، ساعت محدوده های طرح ترافيك و کنترل آلودگی هوا نیز از 8 به 8:30 و خروج رایگان از 14 به 14.30 ( بازده زمانی 6 ساعت در هر دو حالت) با هماهنگی اعضای محترم شورای حمل ونقل و ترافیک تهران تغییر و در نظر گرفته شد. بنابراین برای رفاه کارمندان، خروج از محدوده های فوق از ساعت 14.30 رایگان خواهد بود . از 16 خرداد، اطلاع‌رسانی اجرای طرح ترافيک کنترل آلودگی هوا و تغيير ساعات اعمال آن از طريق سامانه «تهران من» صورت گرفت و ملاک محاسبه عوارض محدوده های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا نیز همین سامانه قلمداد می شود.

اجرای طرح ترافیک تا روز شنبه ۱۰ خرداد به تعویق افتاد [به روز رسانی] - خرداد 99
در پی شیوع ویروس کرونا طرح ترافیک از ۱۵ فروردین لغو شده و بار ترافیک در حوزه مرکزی تهران از ۴۲ درصد به ۱۶۷ درصد رسید. در همین زمینه معاون عمرانی استاندار تهران اعلام کرده بود که ششم خرداد ماه زمان آغاز طرح ترافیک است و ساعت اجرایی آن نیز از ۸ تا ۱۶ است.

البته وزارت بهداشت با اجرای طرح ترافیک مخالفت کرده و اظهارات ضد و نقیض مدیران شهری و بهداشتی درباره اجرای طرح ترافیک در تهران از روز سه‌شنبه باعث سردرگمی مردم شده بود. سرانجام شهرداری تهران در طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

در حالی که برابر پنجاه و نهمین مصوبه شورای حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران که با حضور شهردار تهران، رئیس شورای اسلامی شهر، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر، فرمانده پلیس راهور فاتب، فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران و نمایندگان وزارت کشور و استانداری تهران برگزار شد، اجرای مجددا طرح ترافیک از روز ٦ خرداد ماه در دستور کار قرار داشت، اما با عنایت به تماس تلفنی وزیر محترم بهداشت و درمان با شهردار محترم تهران و درخواست وی مبنی بر توقف اجرای طرح ترافیک، مقرر شد اجرای مجدد طرح‌های ترافیکی، شنبه ١٠ خرداد ماه در ستاد ملی کرونا مطرح و در خصوص آن تصمیم‌گیری شود.
 
  • برچسب ها
    استفاده از طرح ترافیک طرح ترافيك آبان ٩٩ طرح ترافيك اسفند ٩٩ طرح ترافيك بهمن ٩٩ طرح ترافيك تیر ٩٩ طرح ترافيك خرداد ٩٩ طرح ترافيك دی ٩٩ طرح ترافيك شهریور ٩٩ طرح ترافيك فروردين ٩٩ طرح ترافيك مرداد ٩٩ طرح ترافيك مهر ٩٩ طرح ترافیک آذر ٩٩ طرح ترافیک تبریز ۹۹ طرح ترافیک شنبه طرح ترافیک کرج 98 طرح ترافیک کرج اسفند ۹۹ محدوده طرح ترافیک البرز محدوده طرح ترافیک کرج
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,132
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا