شکایت از کارگزاری آگاه

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
نحوه شکایت از کارگزاری آگاه / آگاه بورس کارگزاری / سایت معاملاتی آگاه / پشتیبانی کارگزاری آگاه / دلیل قطع شدن سایت آگاه /

شب گذشته سامانه معاملاتی آگاه از دسترس خارج شد و تلاش‌های تیم فنی برای حل مشکل تا صبح امروز نیز بی‌نتیجه ماند تا مدیرعامل این کارگزاری اعلام کند به احتمال زیاد امروز این سامانه راه‌اندازی نخواهد شد.

مهراد در پیامی نوشته است : «هرچی تلاش برای سود ده بودن سهام ها و خریدو فروشمون کردیم یه روزه به باد فنا رفت
خیلی راحت با یه ببخشید هارد سوخته بود بردیم گارانتی سرو تهشو هم میارن اینه داستان هر ر وز یه ایرانی. »

فرد دیگری با نام کاربری وحید، دلایل قطعی را غیرمنطقی دانست و گفت : «“سوختگی یکی از سخت‌افزارهای ذخیره‌سازی مرکز داده” ، بسیار جای تعجب داره در شرکتی که اطلاعات با اهمیتی وجود داره سوختن یک سخت افزار باعث از کار افتادن خدمات بشه، مگه هارد RAID نیستن که یکی سوخته و سرور رو down کردن ؟؟؟؟
یکبار این اتفاق برای سایت بلاگفا افتاد و حدود دو هفته طول کشید تا سرور رو مجددا احیا کنن
امیدوارم که مشکل سریع تر حل بشه و البته اطلاعات هم به صورت صحیح recovery بشه.»

فردی ناشناس نیز گفته است: « نحوه شکایت از این کارگزاری چگونه است ؟ سالی یکی دو روز کلا این سیستم سالم کار میکنه. کافیه یک بار وارد کارگزاری آگاه بشید. یا ا بعلام شده که ببخشید درگاهمون قطعه. یا فلان جامون خرابه. یا دیتاها درست بارگذاری نمیشه امروز هم که تمام دیتای کاربران به سرقت رفته. کارگزاری آگاه باید روز شنبه تمام منفی های هر کاربر رو جبران بکنه. بطور مثال من قصد فروش سهم از نمادی رو داشتم که میدونستم که قراره منفی بخوره.»

فردی دیگر به نام ف. ح اظهار کرده است: « سلام واقعا متاسفم برای مسئولین…. نظارت ندارن رو هیچ چیز.. کارگزاری آگاه افتضاح شده.. عرضه اولیه امروز رو باید برای همه خرید بزنن. من از دیشب تا امروز صبح بارها از خوابم زدم و چک کردم سیستم رو که پول واریز کنم به حساب کارگزاری.. دیروز هم متاسفانه ویرایش انجام نمیشد و با تاخیر و اصلا با سیستم اصل تفاوت داشت و دیر عمل میکرد و من یکی از خرید هام رو نتونستم ویرایش کنم و با قیمت بالا خرید زد!!!!!!!!!!!!؟ کی باید پاسخگو باشه. لطفا صدای مارو برسونید.»»

مخاطبی دیگر نیز ابراز نگرانی مسوولان آگاه را بی‌فایده خواند و گفت : « پوزش و عذرخواهی چه دردی را دوا می کند وقتی کاربران این کارگزاری دچار خسارت وزیان مالی می شوند
این اتفاقات باید قبلا پیش بینی شده و سرورهای جداگانه وذخیره داشته باشند.»
فردی دیگر نیز پیام داده است: «این دیگه نهایت توهین یک کارگزاری به مشتریانشه
آیا کارگزاری مسولیت عدم انجام معاملات امروز رو بر عهده می گیره؟ »

برخی دیگر نیز پس از این قطعی اعلام کردند کارگزاری خود را در آینده عوض می‌کنند : « سلام. بهترین کار اینه که کارگزاریمون رو عوض کنیم. یه چند هزار نفری از کارگزاری آگاه خارج بشن حالشون جامیاد. چرا موقع کسر کارمزد دستگاهشون خراب نمیشه تا کارمزد کسر نکنن.»

یا محمد حسین ایزدی که اینگونه ناراحتی خود را اعلام کرده است: « پشیمونم از انتخاب این کارگزاری و به همراه دوستانم قصد دارم تغییر کارگزاری بدم..
نه رفتار خوبی با مشتریان دارن نه امکانات مناسبی.. صد در صد عوضش می کنم.»

مخاطبی دیگر نیز گفته است : «من زنگ زدم به کارگزاری آگاه، می گم سامانه آنلاین کی درست می شه، می دونید چقدر ضرر زدید به ماها، می گه شما جزو مشتری های بالای ۱ میلیاردی هستید یا زیر ۱ میلیاردی؟

مگه فرقی داره ، یعنی یه سامانه جدا برای بالای ۱ میلیاردی ها دارید، بعدش گفت باید منتظر بمونید از دست من هم هیچ کاری برنمیاد.»

محسن نیز گلایه خود را اینگونه مطرح کرده است : «با این همه کارمزد دریافتی این سرویس دهی شونه»

فرزاد نیز از پلیس فتا برای ورود به این مساله کمک خواسته است : « امروز روز بسیار مهمی در بورسه ، وقطع شدن آگاه تو این روز مشکوکه ، از پلیس فتا خواهشمندم به این موضوع ورود کنند.»
همچنین حمید نیز با تایید نظر فرزاد گفته است: « واقعا باید پلیس فتا ورود کنه چون به نظر من یه اتفاقی داره این وسط میفته.
خیلی مشکوک کارهای این روزهای کارگزاری آگاه.
من امروز میرم پلیس فتا گزارش میدم.»

فرد ناشناسی دیگر نیز گفته است: « متاسفانه کارگزاری آگاه در حساس ترین وبحرانی ترین زمان همیشه مشکل داره وحیف که از کارگازاریه دیگه اومدم آگاه…این نشانه بی کفایتی وبی لیاقتیه کارگزاریه آگاه هست که با روان مردم اینجور بازی میکنن وپشت این خرابیها واقعا یه خرابکاری عمدی بر نفع خودشون وجود داره در اسرع وقت کار گزاریمو انتقال خواهم داد .امسیدوارم مردم بیشتر از این منتظر ضررهای جبران ناپذیرشون نباشن.وراستی از آگاه برای من پیامی مبنی بر خرابی وفلان نیامده وقتی از آسا خواستن وارد بشم سیستم ارور داد متوجه شدم دروغ محضِ که اطلاع رسانی کردن »

فردی دیگر نیز به شدت نسبت به عملکرد این کارگزاری گلایه داشت و گفت: « دیروز هم این مشکل را داشت ومن بسیار سعی کردم با تماس تلفنی که این مشکل را جویا بشم اما خطوط تلفن هاشون نیز از دسترس خارج کرده بودند ۰دوستان ساده نباشید خودتون میدونید که بورس یه نوع قماربازیست که هرکس بیشتر تو کارش وارد باشد بیشتر هم سود میبرد الان قماربازان حرفه ای در بازار بورس همین کارگزاریها هستند . فکر نکنید که با این حرف های پوچ وبی اساسشون من نوعی حتما قانع میشم که سیستمشون از مدار خارج شده یا دستگاه سوخته یا میخواند آپدیدشون کنند .نه همه اینها فیلم و دروغه اینها قماربازان حرفه هستند که با پولهای ما در این اواخر هفته معاملاتشون را انجام میدند وسودهای کلان هم به جیب می زنند .سازمان نظارت بر کارگزاریها هم که بورس ایران هست کاملا به این امر آگاه هست ولی نمی دانم چرا سکوت کرده .پس مطمئا باشید قطع مداوم سیستم آگاه عمدیست وتمام حرف و حدث هاشون دورغه . من بعنوان یک مشتری آگاه هم اکنون از سازمان بازرسی کل کشور شکایت کردم و خواستار رسیدگی به این مهم هستم . شماها هم خوددانید .»
 
  • برچسب ها
    آگاه بورس کارگزاری دلیل قطع شدن سایت آگاه سایت معاملاتی آگاه نحوه شکایت از کارگزاری آگاه پشتیبانی کارگزاری آگاه
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,094
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا