ساخت انیمیشن با گوشی

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
برنامه ساخت انیمیشن ساده/ساخت انیمیشن با چهره/دانلود برنامه ساخت انیمیشن سه بعدی برای اندروید/دانلود برنامه ساخت انیمیشن با عکس/اموزش ساخت کارتون با اندروید/دانلود نرم افزار انیمیشن سازی دو بعدی برای اندروید/برنامه ساخت انیمیشن از روی چهره/ساخت انیمیشن برای اینستاگرام/


شما درحال بازدید از مطل "ساخت انیمیشن با گوشی" هستید . امیدواریم لذت ببرید


ساخت انیمیشن با گوشی.png
برنامه انیمیشن سازی LookSee Animator برای اندروید
با دانلود برنامه ساخت انیمیشن ساده LookSee Animator در اندروید می توانید با عکس برداری، یک انیمیشن زمانبندی شده بسازید. این برنامه را می توان پیکربندی نمود و از قاب و.. روی تصویر استفاده کرد. امکان تنظیم تایمر برای دوربین نیز وجود دارد.

دانلود برنامه ساخت انیمیشن حرفه ای برای اندروید StickDraw
برنامه StickDraw برای ساخت کارتون هایی که روی کاغذ کشیده می شوند و محبوب هم هستند استفاده می شود. این برنامه ساخت انیمیشن را برای شما انجام می دهد که چه دنبال سرگرمی باشید و یا قصد یادگیری حرفه ای را داشته باشید، این برنامه برای شما مناسب خواهد بود.

Animation Studio برای ساخت کارتون در آیفون
با دانلود برنامه ساخت کارتون آیفون Animation Studio به شما این امکان داده می شود تا یک انیمیشن متحرک در آیفون ایجاد کنید. شما می توانید در این برنامه کاراکتر های مختلف، موسیقی و صدای دوبله اضافه کنید و آن را به راحتی به اشتراک بگذارید.

برنامه انیمیشن سازی برای اپل iStopMotion 3
برنامه iStopMotion 3 حتی توسط حرفه ای ها هم استفاده می شود. این برنامه شامل پلت فرم مجازی است که اجازه می دهد اشیا در پس زمینه متحرک شوند.


کلیپ آموزش ساخت انیمیشن با گوشی اندروید و ایفون




.
 
  • برچسب ها
    اموزش ساخت کارتون با اندروید برنامه ساخت انیمیشن از روی چهره برنامه ساخت انیمیشن ساده دانلود برنامه ساخت انیمیشن با عکس دانلود برنامه ساخت انیمیشن سه بعدی برای اندروید دانلود نرم افزار انیمیشن سازی دو بعدی برای اندروید ساخت انیمیشن با چهره ساخت انیمیشن برای اینستاگرام
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,122
    کاربران
    3,408
    جدیدترین کاربران
    امیر حافظ
    عقب
    بالا