زمان پخش و تکرار سریال خانه امن از شبکه یک

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
سریال خانه امن به کارگردانی احمد معظمی و به تهیه ‌کنندگی ابوالفضل صفری و به نویسندگی حسین تراب نژاد ، به تهدیدات داعش و حمایت کشورهای غربی و کمک ‌های مالی منطقه ‌ای به این گروه تروریستی می‌ پردازد. خط اصلی قصه‌ این سریال سناریوی آمریکا برای ناامنی خانه امن ما، ایران است.

زمان پخش سریال خانه امن از شبکه یک

سریال خانه امن در ۵۰ قسمت از ۱۰ آبان ماه سال ۱۳۹۹ شمسی ، از شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به روی آنتن می رود. داستان این سریال درباره مامور امنیتی است که به پرونده هایی ورود می کند. این سریال براساس پرونده های واقعی و امنیتی به نگارش درآمده است و تولید شده است.

احمد معظمی در این سال ها سریال های بسیاری را کارگردانی کرده است. شاید برای شما هم اتفاق بیفتد ، ‌جاده چالوس ، سایبر ، دیوار شیشه ای ، ملکاوان و … اما حالا او با خانه امن سه گانه سریال های خود را کامل تر می کند (سریال ترور خاموش و سریال سارق روح) و در کنار فرقه های انجرافی و مافیای مواد مخدر، این بار به سمت ماجراهای نیروهای امنیتی و داعش و … می پردازد.

از لوکیشن های این سریال جاسوسی امنیتی می توان به تهران و بخش هایی در اروپا اشاره کرد. گروه تولید به فراخور قصه می بایست سکانس های خارجی را با حضور برخی از بازیگران در اروپا مقابل دوربین ببرند.

بازیگران سریال خانه امن​


حمیدرضا پگاه، امین زندگانی، حمید رضا عطایی، پرویز فلاحی‌پور، سیما تیرانداز، حمید عطایی، سامان صفاری، شهروز ابراهیمی، سپیده خداوردی، سوگل طهماسبی، علیرضا رئیسی، نیلوفر کوخانی، قربان نجفی، ارسطو خوشرزم، کاوه آفاق، روژین رحیمی طهرانی، زهره نعیمی، سامان دارابی و… در این مجموعه ایفای نقش می‌کنند.

.
 
آخرین ویرایش:
  • برچسب ها
    زمان پخش سریال خانه امن از شبکه یک سریال خانه امن
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,132
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا