روغن خراطین چند سانت افزایش میدهد

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
.

روغن خراطین چند سانت افزایش میدهد ، را از سایت همیار خاص ببینید


نحوه صحیح مصرف روغن خراطین ، روغن زالو ، روغن میکس خراطین زالو:
۱- مرحله اول: عضو مورد نظر را بدقت با صابون بشویید ( بهتر است از صابون خراطین و یا صابون زالو استفاده کنید – هدف از شستشو باز کردن منافذ پوستی جهت جذب بهتر روغن به پوست می باشد)
۲- مرحله دوم: بعد از شستشو ، موضع مورد نظر را با دستمالی تمیز خشک کنید.
۳- مرحله سوم :ماساژ اولیه : همان قسمت را بصورت خشک ماساژ دهید تا کمی قرمز شود ( خون زیر پوست گردش بیشتری پیدا می کند – تقریبا ۲ الی ۵ دقیقه )
۴- مرحله چهارم: مصرف روغن خراطین/زالو : به میزان مورد نیاز روغن روی قسمت مورد نظر ریخته و آن را با روغن ماساژ دهید تا کلیه روغن جذب پوست شود. تقریبا ۲ الی ۵ دقیقه.
۵- مرحله پنجم: در انتها میتوانید از کمپرس پارچه خنک و … جهت خنک کردن عضو بدنتان استفاده کنید ( بعد از یک ساعت بخش مورد نظر را دوباره با صابون خراطین و … بشویید تا روغن بجای مانده روی پوست باعث ایجاد آلودگی نشود)

اگر بدنبال اطلاعات تکمیلی و تخصصی تر هستید پیشنهاد میکنیم حتما تمامی مقالات در زمینه روغن خراطین در سایت ایران زالو را با دقت مطالعه نمایید.

روغن خراطین چیست؟
آموزش تخصصی مصرف روغن زالو و روغن خراطین و عوارض آنها
کی از روغن خراطین برای لب استفاده کرده است؟
روغن خراطین اصل چیست و چه کاربردی دارد؟
چگونه روغن خراطین را برای چاقی صورت استفاده کنیم؟

کاربردهای اصلی روغن خراطین

روغن خراطین موارد مصرف بسیاری دارد که در زیر به بعضی از موارد بصورت تصویری و ویدئویی پرداخته شده است.

ویدئوی کاربردهای اصلی روغن خراطین (یوتیوپ)

روغن خراطین اگر اصل و با کیفیت باشد می تواند تاثیر شگفت انگیزی بر روی اعضای بدن انسان بدون هیچگونه عارضه داشته باشد.

ناگفته نماند که گروه ما در زمینه خرید و استفاده صحیح از این روغن حجم دهنده مشاوره رایگان به تمامی هموطنان عزیز ارائه می دهد کافی است تا با شماره درج شده در زیر همین مطلب با ما در زمان مناسب تماس بگیرید و یا برای ما پیام ارسال کنید.

بعد از مصرف روغن خراطین هر ماه چند سانت افزایش خوب است؟

به طور قطع نمی توان به این سوال پاسخ داد چرا که عوامل بسیار زیادی در سایز گیری اعضای بدن دخیل هستند مانند: نوع پوست ( سفید یا سبزه) ، ژنتیک افراد ، سن فرد مصرف کننده ، نحوه مصرف ، نوع محصول و …

بعد از استفاده صحیح از روغن خراطین ، در حالت کلی و به طور میانگین بایستی ماهیانه بین یک الی چند سانتی متر برای اعضای کوچک مانده ( مانند آلت تناسلی آقایان ) و حجم دهی ملموس برای سایر اعضا ( مانند لب و گونه در خانم ها ) افزایش سایز داشته باشید.

در جریان باشید که فروشگاه ایران زالو نیز یکی از بهترین روغن خراطین های موجود در بازار ایران را به فروش می رساند اگر می خواهید اطلاعات کاملی در زمینه نحوه مصرف روغن خراطین داشته باشید پیشنهاد می کنیم به مقالات روغن خراطین مراجعه کنید.



منبع : همیارخاص

.
 
  • برچسب ها
    ایا روغن خراطین واقعیت دارد روش استفاده از روغن خراطین برای آقایان روغن خراطین چیست روغن زالو برای افزایش سایز روغن زیتون در دستگاه تناسلی سن استفاده از روغن خراطین فیلم استفاده از روغن خراطین برای الات تناسلی قیمت روغن خراطین
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,128
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا