دستگیری سرکرده گروه تروریستی تندر

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
سرکرده تندر در ایران کیست / سرکرده تندر کیست / نحوه دستگیری سرکرده تندر / نام دستگیری سرکرده تندر / فیلم دستگیری سرکرده تندر / کلیپ دستگیری سرکرده تندر /بیوگرافی دستگیری سرکرده تندر / دستگیری سرکرده تندر کیه / دستگیری سرکرده گروهک تروریستی تندر به دست سربازان گمنام امام زمان /دستگیری سرکرده گروه تروریستی تندر / سرکرده گروه تروریستی تندر / جمشید شارمهد کیست / دستگیری سرکرده گروه تندر /

دستگیری سرکرده گروهک تروریستی تندر به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) را خدمت مقام معظم رهبری (مدظله) و مردم غیور و شریف ایران اسلامی تبریک عرض می نماییم.
روابط عمومی وزارت اطلاعات


دستگیری سرکرده گروه تروریستی تندر.jpg

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات در تشریح جزئیات دستگیری جمشید شارمهد سرکرده گروهگ تروریستی تندر گفت:‌ این واقعه را باید به سربازان گمنام امام زمان (عج) تبریک گفت.

وی افزود:‌ این آدم مورد حمایت جدی دو سرویس اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل بود و آنها بعید می‌دانستند که وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی اسلامی ایران بتواند از پوشش اطلاعاتی‌شان عبور کند و با یک عملیات پیچیده در داخل جمهوری اسلامی ایران او را در اختیار بگیرد.

وزیر اطلاعات با بیان این مطلب که آمریکایی‌ها هنوز باور نکردند که جمشید شارمهد در ایران دستگیر شده است، اظهار داشت:‌ هنوز خیال می‌کنند که او در خارج از کشور است و این عکس‌ها مربوط به خارج از کشور است و انشاالله در آینده نزدیک به همه چیز واقف می‌شوند.

علوی اضافه کرد:‌ در بین جریان‌های سلطنت طلب که اغلب آنها با بیانیه و شعارها خودشان را اثبات می‌کنند جریان سلطنت‌طلب جمشید شارمهد تنها جریانی بود که بسیار خشن بوده و به دنبال این بود که با عملیات تروریستی خودش را اثبات کند، کما این‌که در حسینیه سیدالشهدای شیراز آن جنایت ددمنشانه را مرتکب شدند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: او به دنبال این بود که با عملیات گوناگون خودش را اثبات کند و حدوداً 27 اقدام تروریستی جمشید و مجموعه‌اش داشته است که با هوشمندی و اشراف سربازان گمنام امام زمان همه آنها خنثی شدند.

علوی گفت:‌ جمشید شارمهد آنقدر به پوشش خود در آمریکا مطمئن بود که می‌گفت جای من در طبقه ششم FBI آمریکاست و هرگز کسی نمی‌تواند به او نزدیک شود، یک گوشه از ارزش دستگیری آن این است که او جایگاه خودش را در طبقه ششم اف‌بی‌آی می‌دانست اما حالا امروز در خود را در چنگال سربازان‌گمنام جمهوری اسلامی ایران می‌بیند.

وی تصریح کرد: دستگیری سرکرده تندر اولین عملیات پیچیده وزارت اطلاعات نبوده و نخواهد بود و سربازان گمنام امام زمان (عج) قبلاً هم از این نوع دستگیری‌ها داشته است که اکنون وقت بیان آن نیست.

وزیر اطلاعات در پایان خاطرنشان کرد:‌ با توجه به جنایت که این آدم در شیراز مرتکب شده بود، از طریق اینترپل شکایت کردیم اما او با اسم واقعی به همه کشورها سفر می‌کرد و جالب است که بدانید مانع سفرش نمی‌شدند و این نشان‌دهنده پوچی شعار مبارزه با تروریست آمریکایی‌ها و همپیمانان اروپایی‌اش است که می‌دانستند او تروریست است اما مطلقا مانع سفرهای او نمی‌شدند.
 
  • برچسب ها
    بیوگرافی دستگیری سرکرده تندر جمشید شارمهد کیست دستگیری سرکرده تندر کیه دستگیری سرکرده گروه تروریستی تندر دستگیری سرکرده گروه تندر دستگیری سرکرده گروهک تروریستی تندر به دست سربازان گمنام امام زمان سرکرده تندر در ایران کیست سرکرده تندر کیست سرکرده گروه تروریستی تندر فیلم دستگیری سرکرده تندر نام دستگیری سرکرده تندر نحوه دستگیری سرکرده تندر کلیپ دستگیری سرکرده تندر
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,094
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا