درک مطلب صفحه 81 فارسی پنجم

  • شروع کننده موضوع اخراج شده
  • تاریخ شروع

اخراج شده

کاربر غیرعضو
جواب درک مطلب صفحه 81 فارسی پنجم/ درک مطلب صفحه 81 فارسی پنجم / پاسخ درک مطلب صفحه 81 فارسی پنجم/ صفحه 81 فارسی پنجم/ فارسی پنجم صفحه 81/ گام به گام فارسی پنجم/



درک مطلب صفحه 81 فارسی پنجم

1- محمود، طرّاحی را از کجا شروع کرد؟ به گفته استاد امامی از همه جا. از سیاهی شب تا روشنایی سپیده دم از، شفافیت آب تا سختی کوه از ابرهای گذران تا نقشی که بر خشت‌ها زدند.

2- استاد امامی چه چیزی را آفت هنر می‌دانست؟ چرا؟ غرور. زیرا غرور و خودپسندی باعث می‌شود که انسان ضعف‌های خویش را نبیند و پیشرفت نکند.

3- پیام شعر سعدی چیست؟ نام نیکو و محبوبیت بین مردمان ارزشش از مال و ثروت بسیار بیشتر است و مردمان نیز باید در حفظ نام مردان نیک روزگار تلاش کنند و تا دیگران نیز همین رفتار را با آن‌ها داشته باشند.

4- چرا پدر محمود او را به استاد نقّاشی سپرد؟ زیرا محمود از همان کودکی استعداد شگفت‌انگیز خود را در نقاشی نشان داده بود و پدرش می‌خواست که استعداد او نزد یک استاد استعدادشناس پرورش یابد و به ثمر بنشیند.









?شما هم میتوانید نظرات خودرا از طریق فرم زیر ارسال کنید و با سایر دوستانتان، درمورد این سوال بحث و گفتگو کنید

منبع : همیار خاص
 

تانیا

کاربر غیرعضو
  • شروع کننده موضوع
  • #2
خیلی خوب بود😙😊🙏
 
  • برچسب ها
    استاد امامی چه چیزی را آفت هنر می‌دانست؟ چرا؟ جواب درک مطلب صفحه 81 فارسی پنجم درک مطلب صفحه 81 فارسی پنجم صفحه 81 فارسی پنجم فارسی پنجم صفحه 81 محمود، طرّاحی را از کجا شروع کرد پاسخ درک مطلب صفحه 81 فارسی پنجم پیام شعر سعدی چیست چرا پدر محمود او را به استاد نقّاشی سپرد گام به گام فارسی پنجم
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,132
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا