دانلود بازی جی تی ای 5 فارسی در تهران برای اندروید

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,283
79
اموزش دانلود جی تی ای 5 فارسی برای اندروید/دانلود بازی جی تی ای 5 فارسی برای گوشی/دانلود بازی جی تی ای 5 فارسی در تهران برای کامپیوتر/بازی جی تی ای فارسی شوتی/دانلود بازی جی تی ای 5 فارسی برای آندروید/دانلود بازی جی تی ای 5 برای اندروید/دانلود بازی gta san andreas فارسی با ماشین های ایرانی/دانلود بازی جی تی ای 5 برای کامپیوتر/



GTA 5 یا Grand Theft Auto San Andreas (اتومبیل دزدی بزرگ سن آندریاس) نسخه فارسی یک بازی اکشن ماجراجویی جهان باز سوم شخص می باشد که توسط Rockstar در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه پنجمین سری از بازی های GTA (براساس نسخه های اصلی) می باشد. این بار برای اولین بار تیم مدرن دانلود نسخه دوبله فارسی جی تی ای 5 به همراه ماشین های ایرانی را برای شما کاربران آماده نموده است.

GTA 5 San Andreas از نظر منتقدین به عنوان بهترین و بزرگترین بازی تاریخ شناخته شده است. نسخه بعدی به نام Grand Theft Auto IV نیز منتشر شد. فرق جی تی ای 5 با نسخه های همچون GTA Vice City و Grand Theft Auto III می توان به محیط باز و اضافه شدن امکانات و قابلیت جدید اشاره نمود. بازیکن می تواند در یک محیط بزرگ از قابلیت های خود مانند: پیاده روی، دویدن، پرش، شناکردن، کوهنوردی، رانندگی و تیراندازی استفاده کند.

همچنین وسایلی چون اتومبیل، اتوبوس، قایق، هواپیما، هلی کوپتر، قطار، تانک، موتور، دوچرخه و یا … در اختیار دارید. با انجام ماموریت های داده شده به شما می توانید قفل فروشگاه، گاراژ و شهرها را بازکنید. شما قادر خواهید بود درحین ماموریت نیز بسیار آزادانه کارهای شخصی خود را نیز در بازی انجام دهید. البته به یاد داشته باشید که رفتن به شهرهایی که بسته است می تواند پلیس ها را با خبر کند و به دلیل حساس بودن نیروهای ویژه نیز با شما درگیر خواهند شد.

البته سطح تعقیب پلیس به ستاره هایی که روشن می شود بستگی دارد. پلیر می تواند در ماموریت های جانبی مانند نسخه های قبلی نیز شرکت کند و یک منبع درآمد برای او باشد. برای مثال می توانید با تاکسی مسافرکشی کنید یا یک بیمار را به بیمارستان برسانید همچنین می توانید به عنوان یک مامور خودخوانده به دستگیری مجرمان بپردازید. بازیکن دنیای واقعی تری در جی تی ای 5 تجربه خواهید کرد.

اینکه می توانید مهارت خود را در بازی افزایش دهید. مانند ورژن های قبلی برای رفتن به یک شهر دیگر نیازی به لود شدن مجدد بازی نیست و هیچ زمان انتظاری در بازی موجود نیست. درکل بازی 212 وسیله نقلیه وجود دارد که تیم مدرن دانلود ماشین های ایرانی را نیز در بازی قرار داده است. ماشین هایی همچون سمند، پژو پارس، پراید، پیکان و … را خواهید دید.

البته رادیو بازی نیز فارسی می باشد. در سال 1992 کارل جانسون معروف به CJ یک گانگستر قدیمی در گرو استریت به دلیل قتل مادرش که توسط برادرش به او اطلاع داده می شود به خانه برمی گردد. سال های قبل سی جی به دلیل یک سری مشکلات شخصی و روحی به لیبرسیتی سفر می کند. حالا او برگشته با کلی ماجرا ها شما باید انجام دهید.

برخی از ویژگی های بازی GTA 5 San Andreas:
خط داستانی عالی
نقش های متنوع در بازی
یک مپ بسیار عالی
حضور در یک تیم گانگستری
مکان های مخفی در بازی
صدا و گرافیک عالی
قابلیت نمایش مهارت
ماموریت های متنوع
نسخه دوبله فارسی و ماشین های ایرانی
و…

سیستم مورد نیاز

OS: Win Xp 32
Processor: Intel Pentium 4 1.8GHz / AMD Athlon XP 1800
Graphics: AMD Radeon 9500 Pro or NVIDIA GeForce 6600
System Memory: 384 MB RAM
Storage: 4.7 GB Hard drive space



.
 
  • برچسب ها
    اموزش دانلود جی تی ای 5 فارسی برای اندروید بازی جی تی ای فارسی شوتی دانلود بازی gta san andreas فارسی با ماشین های ایرانی دانلود بازی جی تی ای 5 برای اندروید دانلود بازی جی تی ای 5 برای کامپیوتر دانلود بازی جی تی ای 5 فارسی برای آندروید دانلود بازی جی تی ای 5 فارسی برای گوشی دانلود بازی جی تی ای 5 فارسی در تهران برای کامپیوتر
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,720
    ارسال ها
    56,092
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا