داستان فیلم ready or not

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
داستان فیلم ready or not | خلاصه فیلم ready or not | دانلود فیلم ready or not 2019 | ready or not 2019 دانلود | داستان فیلم آماده ای یا نه

مدت کمی است که فیلم آماده باشی یا نه (Ready or Not) با بازی سامارا ویوینگ به روی پرده سینماها رفته و منتقدان علاوه بر تحسین فیلمنامه، توانایی‌های ویوینگ را علت موفقیت دانستند.

فیلم Ready or Not یا در زبان فارسی «آماده باشی یا نه» یکی از جدیدترین آثار اسرارآمیز، دلهره‌آور، ترسناک و کمدی کمپانی فاکس سرچلایت پیکچرز (Fox Searchlight Pictures) است که به‌دست مت بتینلی الفین و تایلر گیلت، نویسنده و ادیتور (الفین) و فیلمبردار و ادیتور (گیلت) فیلم Southbound (مرز جنوبی)، کارگردانان فیلم Devil's Due و فیلم V/H/S (وی/اچ/اس)، ساخته شده است. در فیلم آماده باشی یا نه، بازیگران و هنرمندان بااستعدادی همچون سامارا ویوینگ در نقش گریس له دوماس، ادم برودی در نقش دنیل له دوماس، اتین کلیسی در نقش جوانی‌های دنیل له دوماس، مارک اوبرایان در نقش الکس له دوماس، چیس چرچیل در نقش جوانی‌های الکس له دوماس، هنری چرنی در نقش تونی له دوماس، اندی مک‌داول در نقش بکی له دوماس، کیت زیگلر در نقش جوانی‌های بکی له دوماس، نیکی گواداگنی در نقش هلن له دوماس، الانا دانکلمن در نقش جوانی‌های هلن له دوماس، ملانی اسکروفانو در نقش امیلی له دوماس، کریستین بران در نقش فیچ بردلی و جان رالستون در نقش استیونز و چند تن دیگر حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

860068fc-8232-464c-bad4-1e5934719658.jpg

فیلم آماده باشی یا نه در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۱۹ (۵ مرداد ۱۳۹۸) در جشنواره بین‌المللی فیلم فنتیژا، برای اولین بار به نمایش درآمد و تا به امروز امتیاز ۶۳ را از بین ۳۳ نقد فیلم و سریال که در سایت متاکریتیک قرار گرفته، به دست آورده است. لازم به ذکر است که این فیلم برای اکران در سینماهای ایالات متحده در تاریخ ۲۱ آگوست (۳۰ مرداد) تنظیم شده بود. به طور کلی می‌توان گفت که این اثر فیلمی نقدها و امتیازات مختلفی از طرف منتقدان دریافت کرده که تعداد نظرات مثبت و خوب آن بیشتر بوده است. تریپ وینسون، جیمز وندربیلت، ویلم شراک و بردلی جی فیشر تهیه کنندگان این اثر ترسناک محسوب می‌شدند. از طرف دیگر هم گای بوسیک و ار. کریستوفر مورفی نگارش فیلمنامه این فیلم را برعهده داشتند.

از آنجا که مدتی است که از اکران عمومی فیلم Ready or Not می‌گذرد، سایت‌های بین‌المللی معتبر و محبوب در زمینه نقد فیلم و سریال، نقد و امتیاز‌های خود را برای این فیلم منتشر کرده‌اند. در ادامه مروری بر نقد فیلم Ready or Not از دید سایت‌های معتبر دنیا خواهیم داشت؛ اما پیش از آن می‌توانید خلاصه‌ی داستان این فیلم را که منتشر شده هم بخوانید:

یک عروس جوان (با بازی سامارا ویوینگ) در یک سنت قدیمی و بسیار محترم به همسر خود (با بازی مارک اوبرایان) و خانواده ثروتمند و البته عجیب و غریب او (با بازی ادم برودی، هنری چنی و اندی مک‌داول) می‌پیوندد؛ سنتی که تبدیل به یک بازی کشنده می‌شود و در نهایت هر کسی که در این بازی حضور دارد، باید برای حفظ جان و بقای خود، با تمام وجود مبارزه کند.
 
  • برچسب ها
    ready or not 2019 دانلود ready or not دانلود خلاصه فیلم ready or not داستان فیلم آماده ای یا نه دانلود فیلم ready or not 2019 دانلود فیلم ready or not film2movie دانلود فیلم آماده ای یا نه فیلم آماده ای یا نه فیلم اماده باشی یا نه
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,122
    کاربران
    3,408
    جدیدترین کاربران
    امیر حافظ
    عقب
    بالا