خلاصه داستان مجموعه صفر بیست و یک

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
داستان مجموعه صفر بیست و یک / خلاصه داستان سریال صفر بیست و یک / خلاصه قسمت 1 سریال صفر بیست و یک /


اولین قسمت مجموعه تلویزیونی صفر بیست و یکبه کارگردانی جواد رضویان و سیامک انصاری و به تهیه کنندگی مهدی فرجی ۵ آبان از شبکه سوم سیما پخش می‌شود و در آستانه پخش اولین قسمت، تیزر سریال رونمایی و منتشر شد.


فیلمبرداری فصل اول سریال صفر بیست و یک از اواخر خرداد در تهران اغاز شده بود و اواخر مهر ماه به پایان رسید. فصل اول سریال صفر بیست و یک در ۲۵ قسمت برای پخش از شبکه سوم سیما ساخته شده است. فیلمنامه مجموعه تلویزیونی کمدی صفر بیست و یک به کارگردانی مشترک جواد رضویان و سیامک انصاری و به تهیه کنندگی مهدی فرجی که پیش از این ” نیوجرسی ” نام داشت، توسط شبنم وثوقی و هدی ایزدی نوشته شده است. سیامک انصاری و جواد رضویان علاوه بر کارگردانی سریال ، به عنوان بازیگر نیز جلوی دوربین خواهند رفت.


همچنین تاکنون حضور مهدی فخیم زاده ، سروش جمشیدی ، رویا میر علمی ، نگار عابدی ، آزیتا ترکاشوند ، مریم شیرازی ، افشین آقایی ، پادینا کیانی ، رحمت نوری ، محمد ماهان فلاحتی ، آللا و لیانا سخایی و بازیگر نقش کودک مهبد بیور به عنوان بازیگر در این سریال قطعی شده است. مجموعه تلویزیونی صفر بیست و یک در چهار فصل برای پخش از شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته می شود.


داستان مجموعه صفر بیست و یک

جواد رضویان و سیامک انصاری حدود دو دهه است که با هم در پروژه های مختلف سینمایی و تلویزیونی همچون در ” حاشیه ۱ و ۲ ” ، ” شوخی کردم ” ، ” جایزه بزرگ ” ، ” پاورچین ” و ” زهرمار ” همکاری داشته اند. سیامک انصاری به علت بازی کردن در سریال های کمدی تلویزیونی بیشتر به عنوان کمدین شناخته می شود اما در میان آثار او، فیلم‌ های سینمایی غیر کمدی نیز دیده می‌شود! سیامک انصاری تا به حال در سمت ‌های بازیگری تئاتر ، بازیگری سینما ، بازیگری شبکه خانگی ، کارگردانی تلویزیون ، کارگردانی شبکه خانگی و همچنین دستیار کارگردانی در سینما پرداخته ‌است.

عوامل مجموعه تلویزیونی صفر بیست و یک عبارتند

نویسندگان فیلمنامه: شبنم وثوقی و هدی ایزدی، کارگردانان: سید جواد رضویان، سیامک انصاری، مدیر فیلمبرداری: بهنام کریمی، فیلمبردار: حمیدرضا رضایی، مدیر تولید: علیرضا بیات، مدیر صدابرداری: بابک اخوان، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: امیر رونقی، طراح چهره‌پردازی: میشا جودت، تدوین: سیامک مهماندوست، آهنگساز: بهرام دهقانیار، صداگذار: حسین ابوالصدق، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح لباس: زهرا صمدی، مدیر تدارکات: جواد قاسمی، منشی صحنه: مهدیه درگاهی نژاد، جلوه‌های ویژه کامپیوتری و تصحیح رنگ: امیر ولی خانی، عکاس: امید مسعود فر، تهیه کننده: مهدی فرجی


.
 
  • برچسب ها
    خلاصه داستان سریال صفر بیست و یک خلاصه قسمت 1 سریال صفر بیست و یک داستان مجموعه صفر بیست و یک
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,094
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا